Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mangler mange vesentlig funksjoner. NRK kanalene virker ikke. Har ikke opptaksfunksjon. Vanskelig å betjene meny. Håpløs kundeservice. Styr unna‼️
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Allente er fantastiske. De har fortalt meg at om jeg kritiserer dem så vil de la meg betale for det
Sport er helt håpløst å se på. Høy koding som ikke følger med. Boksen har dårlig funksjonalitet, ikke opptak eller mulighet for å se tidligere programmer.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og våre produkter. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Letet etter Allente på smart hub til en 3 år gammel Samsung TV uten å finne. Prøvde tilfeldig "Canal Digital" appen som er tilgjengelig i app butikken i Samsung og det virket. Skulle absolutt vært opplysninger om dette på Allente sine sider og Elkjøp når man blir solg abonnement. De opplyser kun at appen finnes på alle Samsung tv'er.
Hei Allente appen er tilgjengelig på Samsung TV produsert mellom 2018-2022. Vi har også app tilgjengelig på andre smart-TV og jobber med å utvide utvalget hvor appen er tilgjengelig. Det er leit at du opplevde informasjonen som manglende, og vi vil gjerne hjelpe deg med å rette opp dette. Med vennlig hilsen, Allente
Kanaler faller stadig. Alle på en gang, eller tv2 sine noen ganger, og nrk sine noen ganger. Kundeservice virker lei av å høre på problemer, og kommer stadig med feile råd, som å skifte kabel, eller parabol øye når det ikke er feilen. Et irriterende selskap å være kunde i.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Har fått TV kanaler fra Allente i to måneder Tidligere Atiboxkunde, men skiftet pga mangel på TV2 avtale. I to måneder med Allente har jeg i hvert fall hatt en rekke driftsavbrudd. Noen kortvarige, andre svart skjerm i mange timer. Skyldes ikke mine to TV'er. Verste opplevelsen var at skjermen gikk i sort fem minutter før avslutningen av EM finalen i håndball for kvinner.Min nabo er også blitt Allente kunde og opplever samme mangel på regularitet. Hadde aldri slike problemer med Altibox. Har Allente lovnader om "bedre tider". Hvis ikke må jeg si opp avtalen. Helge H.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vårt produkt. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
En hyggelig kar ringte og forklarte flere positive ting om Allente. Selgeren fortalte hva han het og at han ville være vår kontaktmann. Det var bare å ringe. Har prøvd å få tak i ham for å høre om når jeg skal si opp Altibox, men får ikke svar. Han sa at vi kom til å spare kr 350 i mnd med å bytte til dem. Men nå lurer jeg på om han ikke er til å stole på.
Synd at man ikke tar kundene sine alvorlig. Jeg har så mange klager inne ang møkkaboksen OnePlace. Denne boksen har kundeservice innrømmer store feil på og at jeg vil få ny boks. Dessverre lurte dette møkkafirma meg inn på en avtale med bindingstid. Og dem sletter tydeligvis alle loggføringer. Kundeservice er ufine og frekke.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
TV-dekoder fra Allente bestilt samtidig som sameiet byttet internett-leverandør. Internett ble montert, men dekoder dukket aldri opp. Tok kontakt i april, og ble lovet at denne skulle sendes så fort som mulig så jeg kunne begynne å bruke produktet jeg allerede hadde betalt for. Ingenting skjer, så tar kontakt igjen i starten av juni, og får beskjed om at det ikke ligger noen bestilling fra første kundebehandler. Denne nye kundebehandleren påstår på lik linje med han første, at dekoder skal å blitt levert, men lover å ordne opp. Vi er også inne på at programkortet jeg mottok noen dager i forveien ikke samsvarer med det står står på MinSide. Jeg spør videre om hva som gjøres med de månedene jeg har betalt for uten å kunne bruke produktet, hvorpå han svarer at dette gjøres opp etter at produktet er levert, så vi vet varigheten av perioden som skal tilbakebetales. Jeg mottar etterhvert dekoderen, men ingenting skjer med tilbakebetalingen jeg hadde blitt lovet. Jeg oppdager en stund senere, da jeg gjennomgikk fakturaer i forbindelse med kontakt ang. manglende tilbakebetaling, at jeg har betalt doble fakturaer i flere måneder. Den ene (av to hver måned) var på et kundenummer jeg ikke kjente til. Jeg tar kontakt med Allente og fremmer krav om tilbakebetaling og avslutning av abonnementet som ikke var mitt. Dette utgjør; 997,61,- for perioden jeg ikke hadde mottatt dekoder og 1436,63,- for doble fakturaer for Juli, August, September og Oktober. Ting tar lang tid, og jeg purrer på tilbakebetaling. I November mottar jeg 1436,63,- og dobbelt abonnement ble avsluttet, men jeg hører ingenting om månedene jeg betalte uten å ha mottatt dekoderen, selv om jeg var blitt lovet tilbakebetaling av disse flere ganger. I midten av november oppdager jeg plutselig at programkortet mitt er deaktivert, og jeg får ikke brukt abonnementet i det hele tatt. Oppdager i den forbindelse at både programkortnummer og nummeret på dekoderboksen var feil i forhold til det som fremsto på MinSide. Tar kontakt med de igjen, og nå er både dekoder og programkort deaktivert, og de finner meg ikke i systemet. Men jeg kan love at fakturaene fortsetter å dukke opp.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Nå svikta det igjen med 8 minutter av EM finalen mellom Norge og Danmark. Etter mye hektisk knot med Allente kontrollen, måtte vi over på radioen for å få med sluttminuttene i finalen. Det eneste positive var at Norge vant og vi kunne se reprisen Viaplay appen på PC-en.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Nok er nok, når man mister signal uten grunn midt i em-finalen. Har vært ustabilt i lengre tid, kun forklaring med at det er betavariant av appen.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Ustabilt nett. Faller ut stadig. Ikke tim å stole på. Mistet håndball finale.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi hadde dessverre en kort fellesfeil på dette tidspunktet, og jobber for å unngå at dette skal skje igjen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Her har jeg kjøpt meg nytt TV og gledet meg til å få samlet streaming på en app og slippe apple TV. Færre ledninger og mindre rot. Men prøver å finne Allente appen på samsung smart hub, men den er ikke der. Jeg googler og finner til slutt ut at den ikke er tilgjengelig på nyere Samsung tv’r. Forundrer meg at ikke det blir opplyst av allente eller elkjøp der jeg kjøpte tv. Appen fungerer greit den, men får brukt den slik jeg hadde tenkt….
Hei, Så leit å høre at du ikke fant Allente appen på din TV, beklager så mye for denne opplevelsen! Vi jobber med å utvikle app som også er tilgjengelig på nyere Samsung TV'er, i mellomtiden er det mulig å benytte Chromecast, en dekoder fra oss, Apple TV og andre enheter. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Har sendt oppsigelse av mitt abonnement til dere flere gang, blir oppringt fra kundeservice hvor dette blir bekreftet, hvor vi avtaler oppsigelse. Det kommer ingen bekreftelse fra dere etterpå som dere påstår skal komme. Fakturaer kommer som vanlig. På min side står det heller ikke noe om at jeg har vært i kontakt ned dere Når dere sendte utstyret til meg blei det sent i retur pga at dette var noe jeg ikke skulle ha og dette ga jeg uttrykk for når dere kontaktet meg ang dette
Hei, Beklager så mye for opplevelsen med kundeservice. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til på telefon 915 06070, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Har bare positivt å si om tv signaler fra parabol. Har hatt perfekte signaler fra parabolen fra canal digital i snart 20 år nå 👍
Hei Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, Allente
Ikke teksting for de med fibertilgang. Dårlig regularitet. Kundeservice kun for "språkmektige". Kort sagt elendig. Vi er et helt sameie som er like i vår vurdering av Allentes tjenester. Abonnementet er sagt opp.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv i oppsigelsestiden. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente