Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har en bindingstid på abonnementet og har i flere dager i forkant av denne i forsøkt å avslutte siden jeg ikke ønsker det lenger, men det er helt umulig a avslutte det. Jeg føler meg helt utslitt av å vente kjempelenge i telefefonkø med forferdelig pausemusikk , jeg måtte settes over til noen andre, den ene gangen ble det bare brutt. sendte tilslutt inn et kontaktskjema der noen skulle ha ringt meg opp for bekreftelse, men det skjedde aldri. Er en utholdenhetsprøve.
Allente appen fungerer ikke på min Samsung Tv. Forklaringen fikk jeg hos en tv -forhandler idag; Allente bygger om appen sin. Da jeg ringte Allente for å få hjelp for ca 14 dager siden, ble jeg meddelt at det var tv'n det var noe feil med. Samtidig lovet han meg en kompensasjon. Basic abbonnementet inkluderer strømming på 4 enheter i tillegg til stasjonær tv. Jeg venter fortsatt på å få kontakt med en person hos allente som kan medele mer enn følgende; vi beklager så mye, men jeg har ikke mulightet, ...setter deg over..... Og så satt vi i telefonkøen hvor det ikke finnes noen til å ta telefon............. Chatte personell har ikke mulighet... E-mail har en svartid på ca en uke står det..... Vil Allente ha kunder i det hele tatt??
Startet med to ganger ingen svar. Skrevet til Kundeservice, Ledelse, Styret og nå Ansatte for å få stoppet det jeg opplever som utpressing. Nekter å forholde seg til at jeg sa opp i februar. Nå etter delvis medhold (ingen skyldnader) kom ny faktura. Oppsummering: - Bruker Service som ikke klarer å lese Epost på 15 linjer. 8 svar. Aldri har sendt ett ord i nærheten av unnskyld selv etter 4 måneder. Aldri gidder svare mer enn to setninger. Lukker døren ikke svarer lengre når de blir kritisert (sterkt). - Fakturaavdeling som ikke responderer på internpost. Sender fakturaer i hytt og pine. - Sjefens foretrukne Mrs Fixit mellomleder som ikke klarer å lese min Epost (svaret reflekterer ingenting) eller utrolig nok rett og slett ikke har giddet. Ikke har peiling på hvor dysfunksjonell brukerservice avdeling hun har. Heller ikke har klart å se utenfor sin egen avdeling at fakturaavdelingen trenger en sterk føring. Satelitt utdatert. Byttet til kun bredbånd på hytten. STAY AWAY. Beholt decoder lenge. Jobber innen IT. Kjekt å se at noen kan lage noe så dårlig.
Styr unna dette selskapet. Ikke får du logget inn på min side på lenger vi som er gamle viasat kunder. Tar evigheter å komme igjennom på telefon til kundebehandler. Hvis du er så heldig å komme igjennom så blir du satt over til et annen avdeling. Hvis du blir satt over så blir telefonlinjen brutt. Vanskelig å få sagt opp abonnement . Får ingen bekreftelse på email som lovet.
Jeg ville avslutte abonnementet i jan 2022.kunderådgiver anbefalte frys,noe jeg dessverre sa ja til.Nye regninger kommer selv om jeg ringer og bekrefter at parabol er fjernet og jeg er gått over til riksTv.Bekreftelse på avsluttet ab som de lover kommer på Epost kommer ikke.Alle kynderådgiverene så langt lyger. Tips:frys aldri ditt abonnement, men avslutt direkte
Kvaliteten på bildet er rett og slett for dårlig … har perfekt signal og siste modell hi-end tv … får ikke utnyttet tv-ens potensiale, og ingen mulighet til å velge Telenor, som leverer en helt annen kvalitet … styr unna, hvis du kan …
Brukt over 6000 kr på det dem kaller service. Noen av de såkalte servicefolkene har i bestefall fått dårlig opplæring. Allente fakturer oppdragene før de er utført. Vi hadde viasat tidligere, og da var det ingen problemer. Tror ikke vi fortsetter som allentekunde dersom dette fortsetter.
Det er bare problemer med faktura. HVER!!! Gang må jeg ringe, INGEN!,,, vet hva de driver med. Den jeg snakker med skal alltid ordne opp. Så kommer neste faktura, med en pris på noe jeg IKKE har avtale om. Dette har vi opplevd helt fra den tiden det var Canal Digital… Tilsammen 15 år. Jeg skal betale for den billigst pakken, kr 379 på mnd. Nå fikk jeg en faktura på 3700, kr. Selv om jeg har en hytte avtale. Hadde vært fristene å stille krav om tilbake betaling av alle telefon samtaler gjennom alle disse årene. Jeg advarer alle som spør om hytte abonnent , ad de måholde seg laaaaangt unne Allente.
En elendig kundebehandling med lange ventetider på å få kontakt,og blir satt over til neste og neste med de samme svada svar, Burde få mere konkrete bestillings skjemaer og skrive det vi er enig om, og som er låvet
Har prøvd å ringe kundeservice men det er håpløst , man kan vente i timevis på svar , forferdelig dårlig kundebehandling
Har hatt en 3-4 onplace tunere. Bare elendighet igjennom 4 år. Det værste er vel at når du snakker med kundeservice så er det helt ukjent for dem. Nå har det sluppet en ny tuner. Fikk den i dag. Den har ikke mulighet for Netflix fant jeg ut. Det er vel en ganske vesentlig ting og opplyse om det. 👎🏻👎🏻
har ventet nesten 2 uker på nytt sim kort. Ingen vet hva som skjer internt - aldri vært borti lignende.
Prøver å logge inn på "min side", men det er tydeligvis ikke MIN side. Håpløst! "Kundeservice" svarer etter lang tid på tlf......, Min Side ligger nede og har vært ute noen dager. Men som kundebehandleren sier: "vi jobber med problemet". Jeg synes faktisk litt synd på kundebehandlere i Allente. Å jobbe i et slikt firma kan ikke være enkelt!
Helt umulig å si opp abonnement. Skrev mail til selskapet i juni måned, nå i 9 juli sender selskapet beskjed på mail at oppsigelsen må skje muntlig til selskapet og at det er 3 mnd oppsigelse. Prøver å ringe de men har ikke fått svar. Dette er urimelig. Nå er jeg forbanna. Styr unna selskapet.
Hadde canaldigital men værutsatt parabol sviktet. Fikk ALLENTE oneplace som skulle kunne bruke min Telenor bredbånd som har <10 Mb/sek. Det går greit når jeg kommer inn, men det må mange omstarter til hver gang jeg skal se TV, stadige meldinger om manglende internett. Men etter mye klikking og restarting kommer jeg inn og da går det greit. Det ringte en fra Allente og lovet gratis paraboljustering men det var ikke registrert hos kundebehandler, skulle koste 900 kr og var tydligvis glemt!
Dobbel fakturering, tv boks som funker godt nå den vil, men som gjør det motsatte når den ikke vil. Stengte tv signaler nå i løpet av natta. Fikk melding om å betale via min side i går-jeg har ikke oppretta egen side og mente det muligens var lurt å gjøre, men systemet funka ikke, ergo betalte jeg via banken. Ikke noe tv signal, men lider ingen nød. Har en annen nettlevrandør - heldigvis. Jeg tror foretaket har tatt på seg for mye som de ikke har komptanse og ressurser til. Jeg får se, Jeg er glad i linær tv. men det får være måte på