Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ofte startproblemer som en gammel bil i vinterkulden. Treg reaksjon ved bruk av fjernkontroll.
Ble lovet gratis abonnement et år, menfikk inkassovarsel og stenge aksel og regning på frakt, noe som jeg ikke har bestilt. Prøver å kontakte,,umulig på telefon, må hør på musikk ..sikkert i timevis, legger på gidder ikke å høre på. Prøvd å si opp, men jeg har jo bindingstid, og tok lang tid å få svar at jeg ikke kan si opp abonnementet, fikk ikke forklaring på frakt, eller hvorfor første gangs varsel, skal være inkassovarsel, har betalt inn i flere måneder, men allente sender de bare i retur. Hva holder de på med spør jeg..???
Må ha den forbanna mobil appen, har ingen app på samsung tv, eller apple tv... Dette er for dårlig for denne prisen,...
Umulig å komme i kontakt via tlf eller få svar på chat, for og få hjelp. En forferdelig musikk i øret ved venting og en lurer på om det egentlig er noen kundebehandlere der, eller chat i andre enden. Styr unna!!!!
Fikk tilbud om å prøve en mnd med flere kanaler standar abb. Pris kr 289. Får tilsendt regning på kr 1276.60 Prøver å ringe, kommer ikke igjennom, må ty til chat, etter ca 20 min får jeg svar men bare rot og tull og ingen forklaring på hvorfor jeg får denne regningen. Må bare prøve å få avsluttet Allente.
Helt utrolig dårlig kundeservice, egen tlf for oppsigelse som aldri blir tatt..
Canal Digital hadde absolut ikke god, men levelig kundeservice. Nå som selskapet er blitt Allente opplever jeg Kundeservicen som helt fraværende og forferdelig... 👎😡 Jeg kommer til å hoppe av så fort bindingen på mitt abonnement er over.
Umulig å få kontakt på telefon,styr unna dette selskapet.Den dagen de kan gi samme service som eg hadde når det het Viasat så hadde eg blitt fornøyd,men det skjer ikke
Oneplace er forferdelig treg og tungvint å bruke. Alle slags omveier for å komme til en funksjon. Alt for få direkte knapper på fjernkontrollen. Umulig å lage egne kanallister, og etter å ha redigert kanallisten kan man ikke gi kanalene nytt nummer i samsvar med den nye plasseringen. Kan heller ikke slette helt uaktuelle kanaler. Ikke egen radioliste heller. Ved spoling er det lotto hvor du havner. Av og til hopper den 30 sek, av og til 1 min ved nye trykk. Ved å holde inne og spole øker hastigheten etterhvert (helt OK det), men umulig å holde følge med bildet og se hvor langt du er kommet fordi bildet dimmes/blures alt mye og ting ligger over bildet. Sakte film skal visstnok være mulig i opptak, men fungerer i alle fall ikke hos meg. Tv-guide bruker alt for mye plass i bildet slik at bare 5-6 kanaler synes samtidig. For hver kanal er det hovedsaklig bare grått og blått i store felt i stedet for informasjon eller flere kanaler i bildet. Kontaktet "kundeservice" da levert fjernkontroll ikke fungerte som den skulle, Fikk tilsendt ny, men like dårlig funksjon. Kundeservice mente da at jeg trengte en annen type fjernkontroll og sendte denne med beskjed om å ringe de når den var ankommet for å få hjelp med oppkobling. Gjorde dette, men da var beskjeden at den siste tilsendte ikke kunne kobles opp mot Oneplace fordi Oneplace er Blåtann-koblet. Skjønner ikke dette da den likevel har kontakt med dekoderen da noen knapper fungerer (f eks lydjustering) Når har jeg i alle fall tre fjernkontroller!!!
Har hatt parabol siden 1998. Vært igjennom 5-6-7 forskjellige bokser, alle har fungert. Ingenting er perfekt, heller ikke OnePlace boksen, men den fungerer stort sett fint hver dag. Viktig at parabol er riktig innstilt, det ordner Allente. Boksen fungerer også uten å være tilkoblet Internett, men mye bedre med, med alle tilleggstjenester. Har også alltid hatt bokser med harddisk, flott å kunne gjøre opptak.
Bestilte tv og internett pakke. De klarte ikke å levere internett, så montøren tok med utstyret tilbake, og jeg satt kun igjen med tv. 6 mnd gratis. Har vært faktura hver eneste mnd på internett, leie av antenne til internett, motfakturaer og you name it. Så mye tid i tlf og inkassovarsel, at de å har gitt meg gratis resten av tiden jeg må være kunde, 2 mnd Styr unna sier jeg. Skremmende mye penger de har ønsket inn. At jeg ikke har fått internett har de ikke klart å få med seg. Kjenner blodtrykket stiger bare jeg skriver dette.
Har flatantenne og mister signalene ved litt regnboge snøvær Mottakerboksen er av den siste typen og den klikker nå en gang om dagen ca. Begynner å rulle bildet og klikker innom ut til man tar strømmen og resetter boksen J***ig irriterende.
Her på hytta er det kul umulig å se tv når det blåser ute, regner, lavt skydekke etc. Signalene faller ut hele tiden. Kommer tilbake i 2 sek for så å bli borte igjen. Håpløst . Har dratt ut strømkilden, satt tilbake. Sjekket kabler. I går, da sola var framme, var det mulig å se.
Ekstremt dårlig service, men dette er ledelsen i organisasjonen som ikke legger til rette for at kundebehandlere svarer ut eller forstår spørsmål til kundene. Det ender opp med stor frustrasjonen for både kunde og kundebehandlere. Fortjener ikke 1 stjerne engang for det er mer mot null stjerner.
Ble lurt til å kjøpe oneplace dekoder siden den andre slutter å virke i mai 22. Fikk tilsendt oneplace dekoderen og etter en stund fungerte den ikke mer og skulle da sende den tilbake, men fikk beskjed om at dem sender noen til å sjekke dekoderen. Byttet til den gamle og har den fremdeles. Har ikke hørt fra noen reparatør. Nu betaler jeg for noe som ikke er i funksjon. Oneplace dekoderen er elendig.
Dette er noe det verste som finnes av firma. Kjempe vanskelig å få få kontakt, når man endelig fikk kontakt ble du satt til pausemusikk som er helt forferdelig. Fra kl 10.30 til 19.00 før jeg endelig fikk sagt opp mitt abonnement. Det var slik at jeg truet med å gå til avisen med dette. Dette er et firma man i aller høyeste grad må styre unna. Tidligere Canal Digital har blitt totalt ødelagt . STYR UNNA ALLENTE