Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ikke logge inn og kundeservice har null peiling ! Kom på samme problem i en annen anledning ved å slette informasjonskapsler på siden. Det hjalp og fikk logge inn. Men etter en uke samme problemet igjen og nå nytter det ikke å slette informasjonskapsler heller ! E post har de ikke til å kunne forklare seg ! Snakke med en svensk talende kundebehandler fungerer dårlig....
Ble oppringt, og tilbudt TVpakke. Veldig hyggelig og behjelpelig kundebehandler, og ble forsikret om at at vår internett tilgang (150/150) var tilstrekkelig for å kunne strømme, da vi ikke ønsker å henge parabolantenne på vegg. Ble også forsikret at vi ikke trengte ny TV for at tilbudet skulle fungere. Men det hjelper lite at folk på kundeservice er så bra, når problemene ikke blir løst. Allente APP'en fungerer på mobil. Bruker den til å strømme over på Chromecast på TV'n. Allente TV: fungerer svært dårlig.TV-boksen bruker opptil minutter for å skru seg på, og oftest uten lyd. Har ringt kundeservice for hjelp til dette x flere, men kan virke som om den nullstiller seg når den skrus av, og får samme problem på ny. Man kan velge inn at boksen skal skru seg på på kortere tid (standby tid?) , -dette krever for øvrig flere kWh, og vi har heller ikke merket endring i oppstartstid. Når den , en sjelden gang, virker når vi skrur på , låser gjerne bildet seg, eller det kommer opp "et timer-hjul" som indikerer at den står og laster inn.
Har endra på mitt abonnement når premier league sesongen starta i august. Man får da en regning som er 3 ganger høyere enn normalt fordi man oppgraderer sitt abonnement?? Bytter da til å se fotball via 2 play app men dette fungerer dårlig og ringer dem 18 oktober og spør om mulig å flytte tilbake til vanlig premier league igjen. Spør spesifikt om det vil gjøre at man får en stor faktura igjen,noe kunde konsulent svarer at det gjør man ikke. Hva skjer? Joda,neste faktura kommer idag og er nesten 4000 kroner! Begynner å bli dyrt for tv når man betaler nesten 7000 fordelt på august,september og oktober. Ubrukelige gjøker hele gjengen.
Skjedde det noe når man byttet navn!!? Uhøflige folk som ikke skjønner at dem jobber i et serviceyrke. Det hadde vært lurt å ansette noen som hadde lært å oppføre seg. Få ordnet programvaren på OnePlace eller så mister dere en Haug med kunder.
Blir ganske provosert, har gjort slik som flere andre tatt kontakt for oppdatering osv osv. Lang tid mellom skifting av kanaler. Trykker på start forfra plutselig hopper det over til nåtid. Jeg er ganske lei dette, har også fått melding om at de arbeider med saken. Men de arbeider ikke mye med fakturaen som bare stiger, ingen kompensasjon for tort og svie. Vurderer sterkt å bytte til annet selskap.
Allente- APP ( iPhone) kan ikke gjøre fjernopptak på smart dekoder. Uten kundekontakt er det lite å gjøre når en har dårlig hørsel.
En rekke kanaler mangler norsk tekst og av og til virker ikke fjernkontroll til ruter Ikke så veldig fornøyd
Du går inn en avtale , etter d er du null. Hadde å har problemer med internett, fikk montert antenne. Ingen signal snakket med 4-5 kundebehandlere i løpet av 4 dager , alle sa de skulle ringe tilbake . Den siste skulle ringe i løpet av 10 -15 min . Nå har d gått 5 timer , å jeg tener med at hann heller ikke ringer . Så d skal få komme å hente utstyret sitt , så kan d dra dit pepperen gror. Jeg ringer Telenor.
Dekoderen er treig, fungerer veldig dårlig, hopper hit og dit i kanaler! Den forrige var mye bedre! Har vært uten tv i snart 1 uke, har ringt 4 ganger, og chattet 2 ganger, har ikke skjedd noen ting!!! Har ikke blitt kontaktet av noen reperatør!! Selv om de sier at montør skal kontke meg i løpet av 1-2 dager. En kan ikke drive firma sånn! Driver selv firma, jeg vil ikke gi en full stjerne engang, 1/4 hadde vært passe. STRYKKARAKTER!! BYTTER SÅ FORT JEG FÅR MULIGHET!!!
Denne appen kutter ut til stadig. Error 403 ligger lette usynlig i bakgrunnen, ofte stopper det opp fordi for mange laster ned programmer . Er lei av hele Canada digital. Nå sier jeg opp min parabolavtale..
Montør var her 3 ganger uten å få bra nok satelittsignal. Gikk glipp av et viktig nettmøte pga. dette. Har også harddisk som ikke funker pga. manglende satelittsignal
Kom i kontakt med en selger fra allente og ble tilbudt 6 mnd med gratis tv. Det er vell og bra, men etter det så fikk jeg en månedssum på 528 etter det. På starten fungerte ikke dekoderen helt som den skulle og ble umidellbart møtt med god service hos samme selger som solgte til meg og fikset en ny dekoder og nå fungerer alt som det skal... Anbefaler Allente på det sterkeste for alle!!
Treig, lite brukervennlig osv. Jeg så omtalen av dekoderen på Tek.no. Det Tek.no skriver stemmer ikke, denne er og blir elendig. De kan ikke ha vært oppegående da de testet denne. :-) Bytter så fort bindingstiden på 12 md er over.
Har aldri hatt problemer med Canal Digital (bortsett fra en elendig dekoder) men når Allente overtok begynte det med problemer å laste sider.
Skriv aldri kontrakt med Allente, bare trøbbel. Du kan ikke få sagt opp avtalen der går minst ett år med trøbbel.
Det ser ut som canal digital og Viasat gjemmer seg bak allente. Trodde det skulle bli ett selskap. Det er det ikke. Canal digital har sine kunder og Viasat har sine kunder. Og vet ikke om hverandre. Allente forsøker å administrere. Total forvirring. Jeg hadde avtale med allente på Viasat sitt skjema, om en fast, redusert pris fra mai år. Dette har jeg betalt punktlig. Ett par mnd senere, krever allente inn fullpris abb for canal digital. Jeg har skrevet og snakket, men ingenting hjelper. En kundebehandler mente at det var riktig at jeg skulle betale for to abonnement. Etter langt om lenge ringer nå en kundebehandler og ville ordne opp. Fikk det også skriftleg. Likevel ligger forfalne fakturaer på min side. Dobbelfakturering. Som toppen av det hele har me ikkje hatt tv siste uka. Kontaktet allente. De skulle legge det inn igjen. Så får me sjå kor det går.