Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Feil på feil og tilkoblingsproblemer. "Start boksen på nytt". Har tatt strømmen på den hersens boksen gjentatte ganger, men samme feilmelding igjen. Blir Netflix i stedet i kveld.
Flyttet inn i ny leilighet for tre uker siden med eksisterende internettabb. flyttet over i vårt navn. Har fortsatt ikke fått internett. Hver gang vi ringer kundeservice skal de ha oss til å gjøre det samme, selv om det ikke har fungert de 7 tidligere forsøkene. En av kunderådgiverne løy og sa han hadde bestilt tekniker, noe han ikke hadde. Fraråder telenor på det sterkeste, de bryr seg åpenbart ikke om kundetilfredshet.
Feilinformasjon fra selger, både på pris og kanaler. Fjernkonyrollen defekt etter 15 dager Inn til 7 dager å få ny og uyen Tv
T-We ble installert 8 juni. 26 juni var siste dag jeg fikk inn noen kanaler. 27 juni ringer jeg kundeservice kl 18, da er de stengt. Ringer kl 09:35 mandag morgen (idag), får etterhvert kontakt med en på kundeservice. Han holder på i 22 min, kommer ingen vei så han ber om å få ringe tilbake om 15-20 min. Kl 15:32 har kundeservice fortsatt ikke ringt så jeg ringer dem igjen. Kundeservice stiller noen spørsmål og klaprer i vei på et tastatur. Etter 11 min sier kundeservice at saken må til linje 2. Jeg sier at jeg vil ikke miste en kveld til med fotball-EM noe han godt skjønte så han skulle gi saken topp prioritet. Kl 20:00 har fortsatt ingen ringt tilbake og kundeservice er stengt.
Umulig å få hjelp. Feilmeldinger. Boksen fungerer ikke. Når jeg ringer Telenor, venter man minst i 20 minutter før man kommer igjennom til personell som ikke har peiling, viderekobles, de har heller ikke peiling. Nettløsning gir meg ikke svar. Forsøk på kontakt med Telenor umulig, havner i problemløsningssløyfer som ikke fungerer. Elendig!
nå har programoversikten vært borte i flere dager og ingen reagerer. Gidder ikke snakke med en robot hvor det blir god dag man økseskaft. Telefon kontakt kan man bare glemme.
Etter siste oppdatering har t-we blitt elendig. Helt håpløst. Går så tregt og hakker noe veldig. Før oppdateringen gikk alt veldig bra og vi var veldig fornøyd. Nå gleder vi oss til vi får byttet leverandør.
Av og til fungerer det bra, men så er det de gangene du skal noe spesielt og du får feilmelding. Veldig irriterende.
T-we appen er helt forferdelig! Den er rotete og uoversiktlig. Det er vanskelig og ekstremt tungvint å finne det en vil ha.
Er godt fornøyd med tv pakken jeg har hatt fra Telefon Te-we. Man får god beskjed hvis det er oppdateringer. Man kan fint ta opp programmer. Man kan spole forbi reklame og det er fantastisk:-). Jeg er fornøyd.
Elendig virksomhet! FERDIG SNAKKA!!! Selv om man som kunde ikke ønsker en såkalt oppgradering (som egentlig er å se på som en nedgradering på mange måter) fra Telenor, så tvinges man til gjøre det som Telenor vil. En tanke kan være å ringe/melde ledere, direktører og andre ansatte involvert i dette, på privaten i fritiden deres (gjerne tidlig morgen el midt på natta og i helgen) for å klage, kjefte og spørre hva dette dreier seg om. Det er fortjent at det er de som skal få tyn, for all den frustrasjon, irritasjon og bortkastet tid og penger som de har påført sine betalende kunder, ved at man mister tilgang, får feilmeldinger m.m. og dette fører igjen til at man prøver å løse problemet. Med den følge at man blir våken utover natta, eller andre negative faktorer som påvirker livskvaliteten i større eller mindre grad. NOK ER NOK!
Nytt brukergrensesnitt på dekoder/opptak er elendig. Jeg trenger ikke se samme bilde for alle planlagte og gjennomførte opptak av samme program. Dette er bare forvirrende og bidrar antagelig til at hele dekoderen bruker for mye ressurser på å vise grafikk som jeg ikke trenger. Greit nok, men nå er det 4 helg på rad hvor jeg begynner å se en film fra start som ai direkte sending er nær slutten. Når jeg har 20-30 minutter igjen stopper avspillingen med masse feilmeldinger. Umulig å fortsette avspilling, og blir returnert til direktesending på samme kanal. Det som er bra er at jeg da får sett slutten på filmene. Helt konge. Superfornøyd. Jeg har da selvfølgelig ikke noe valg en å bytte tilbake til min gamle leverandør av både bredbånd og tv. Av og til er det en god følelse å tenke at nok er nok, og si opp noe som suger og bytte tilbake noe som faktisk suger litt mindre. Var ikke superfornøyd med Viken/Altibox, men Canal Digital er faktisk overraskende dårlig. Om 1-2 år er jeg sikkert fed-up med Altibox, så syonara :)
Den siste oppdatering på t-we er helt forferdelig!!! Skjønner ikke hvorfor dere skulle endre på forrige oppdatering, der menyene var oversiktelige og enkle å finne ut av. Nå er den så dårlig at jeg knapt har ord
Bad service, bad website, no customer contact, I don’t know how such a company can continue to be the main provider in this country. I have no choice than to use Telenor in my borettslag, but al my other subscriptions are not with Telenor.
Skift leverandør. Jeg er bundet av sameie men skal jobbe med å få overtalt naboer om å skifte
Baseres på flere situasjoner ned problem, men kan dele en situasjon. Plutsen kom det opp en oppdatering som skulle gjennomføres, så kom det opp en feilmelding E9005. Jeg sjekket nettsiden til Telenor og ble anbefalt til å strømmen på dekoderen og prøve igjen. Dette prøvde jeg flere ganger uten respons. Så nå står TV kanalen jeg hadde på nå feilmelding på i bakgrunnen og jeg får ikke fjernet feilmeldingen, som tydeligvis ikke har noe med TV signalet å gjøre. Så er dette selvsagt utenom åpningstider på kundeservice så jeg får ikke løst problemet før de åpner om flere timer. Verdt å nevne at konkurrenten har åpent 24/7...