Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skandale, dekoderen er så treg at det er umulig å bruke. Dårlig programmerinv og elendig ser vice hos Telenor
Ha prøvd 15 ganger å få hjelp, når dem ikke forstår hva jeg mener legger de på røret. Dette har skjedd meg 4 ganger. Jeg får bare snakke med ulike folk hvor alle spør om det samme. Jeg trenger en som kan komme, men det vil de ikke høre på. Sæ nå orker jeg ikke mer og bytter. Styr unna Telenor
Etter oppgradering på T-we boks har det meste blitt mye værre. Snakker om nedgradering.. Bildekvalitet er til tider veldig dårlig på Tv2. Må streame fra TV for å få et stabilt bra bilde. Dekoderen har også blitt veldig treg når det gjelder manøvrering i menyer, menyer som har blitt håpløst tungvinte å bruke. At Telenor ikke gjør noe etter klagestorm er betenkelig. Jeg med flere vil stemme for at borettslaget bytter leverandør da det ikke ser ut til å skje noe fra Telenors side. Vi som kunder må vise i praksis at vi ikke finner oss i en slik arroganse fra Telenor, for de har både økonomi og kompetanse til å rette opp dette om de vil.
Mange ting. Kronglete å spole forover eller bakover på noe man har tatt opp, umulig å se hvor man stopper . Uoversiktelig opptaksliste. Kronglete og tidkrevende å slette gamle opptak. Hadde GET før og det var perfekt. Siden jeg bor i borettslag med felles TV og Internett, kan jeg ikke bytte. Dessverre Telenor TW er et makkverk.
Uten tv og internet gang på gang i ett år.Ingen forbedring.Muligens gamle kabler som må skiftes. Er det ikke noen i Telenor systemet som kan gjøre noe? Nå frustrert over å ikke ha tv og internet i weekend uttalige ganger.
Telenor lovet at alt skulle bli bedre med fiber enn Canal digital på satellitt. De kunne ikke tatt mer feil. Mer klønete å bruke, dårligere kanalutvalg og stadige feil.
Vanskelig å gå tilbake til tidligere program i T-Wee. Får ofte feilmelding. Telenor leverte trådløs løsning, men underetasjen i huset har ingen dekning. Dette ble ikke sjekket. Oppfølging i ettertid - elendig!
Skulle aldri bytta til telenor t-we faller bare ut. Utrolig dårlig kundebehandling.
føler meg svindlet av telenor ingen sørvis boks som ikke virker klager du blir problemene verre da di saboterer når du sier opp straks etter oppsigelsen blir signalene forstyrret. styr unna tele nor folens
Det er spesielt på feilretting Telenor er for dårlig. I tillegg er ventetiden hos kundeservice ofte et mareritt. Det eneste positive er at dere ihvertfall ringer kunden tilbake. .
Hva skal jeg si,,,,er bare SÅ utrolig misfornøyd med den nye oppdateringen på canal digital. IKKE brukervennlig i det hele tatt... Lurer noen ganger på om at det er så "jæ***" viktig å fornye seg, at kundene havner helt sist !!!!!
Fryktelig irriterende og ingen hjelp å få på kundeservice, bare restarte dekoder osv. Siden signalet kommer tilbake av seg selv er det ikke feil på utstyret, manglende oppdatering e.l. I mitt boområde er det flere som har dette problemet. Det ligger aldri feilmeldinger hos Telenor.
Har nå vært uten internett i 4 dager, først så sier de at feile kommer utenifra så må de ha tekniker hjemme til meg. Først så blir det sagt at tekniker kommer imorgen, dagen etter så sier de 1-3 virkedager. Etter 3 dager så ringer jeg igjen " tekniker har mye og gjøre " kjempe bra telenor 👌👌
Kan tydelig se at alt fungerer som det skal foruten melding om e9005 som kun byr på retry som opsjon. Umulig å komme rundt, tar opp 50% av skjermen. Enormt frustrerende og virker som en beta av et 2kr steam spill som er laget av en eller annen idiot. Alt for dårlig er det uansett. Finnes faktisk ikke unnskyldninger. Dere må ha ansatt feil folk til å gjøre denne jobben, hva med å teste produktet før man lanserer? Håpløst og skuffende
Ofte ute av drift i flere dager.får melding om kjent feil.tar flere dager å rette opp feilen.dette skjer flere ganger i løpet av en mnd.
De skrøt av den nye dekoderen som skulle være så bra. For noe dritt, ikke mye som fungerer og alt forsvinner stadig så jeg ikke har tv på lange tider. Hjelp er veldig vanskelig å få.