Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig selskap, mange kanal borte uten å forklare, dere løser ikke problem, dere vil bare oss ringer til teknikk hjelp og det koster veldig mye hver gang vi ringer. Hvis det er 0 poeng så jeg gir til dere 0 poeng! Svært dårlig selskap. 😡
Kun positive ting å si om T-We. Utstyr, Kapasitet, service er alt på topp!
Den nye oppdateringen var overhodet ikke nødvendig, det var MYE bedre før. Jeg opplever det rotete og uoversiktlig nå 😨
Etter en treg oppdatering er omtrent alt blitt bedre hva t-we boks angår. Men tilgang til min side fra boksen er umuligt. Vanskelig og umuligt å følge med og endre kanaler for dem uten Pc og nyere mobil. 99 % bedre enn Get/Telia!
Reagerer tregt på kommandoer, det meste er uoversiktlig. Det er et produkt som til vanlig bruk er mye dårligere enn det gamle. Bytt tilbake til slik kanalvalget og menyene var på det forrige produktet. Menyene og måten filmvalget er bygd opp på kan en etter min mening beholde.
Dårlig servise, lang ventetid, må være mye klager siden ventetiden er så lang. Siste oppdatering, helt forferdelig. Vil tilbake til den forrige.
Lange nedetider. Ikke tilgang til kanaler jeg betaler for. Programmer faller ut med beskjed om at jeg ikke abonnerer på dette programmet. Kul umulig å finne koden til internet til nye maskiner. Tablets osv.
Forespørsel på mail vedrørende dekoderen min. Svar skulle komme innen 10 virkedager. Det er nå gått 15 virkedager, og jeg regner ikke med å få svar i det hele tatt, tatt i betrakning andres erfaring. Derfor er dekoder gått til gjenvinning og TV abonnement gått til oppsigelse.
Ubegripelig rotete meny, hvis man kan kalle den det, umulig å navigere i, innimellom reagerer ikke fjernkontrollen og TV skjermen blir svart i noen sekunder. Veldig irriterende. Umulig å finne igjen kanalene som er valgt i den valgfrie delen. Vanskelig å få oversikt over hvilke opptak man har liggende på boksen. Elendig programoversikt, umulig å se klokkeslett for start og stop av programmer. SKYGG UNNA, VELG EN ANNEN LØSNING FOR TV TJENESTER, PS. KUNDESERVISE EKSISTERER IKKE
Tror jeg vil gå over til noen andre, boksen min er ikke mer enn 3 år gammel, men de fjerna t-we appen over natten, og sier at en må leie en boks til 99, kr måneden, er helt uaktuelt for meg.
Etter siste oppgradering av dekoder er mine favoritt-lister blitt borte selv om jeg "huket" av for å ta vare på disse under installasjonen ved denne oppgraderingen. Kanaler var blitt utilgjengelige (svart skjerm og ingen lyd) når en valgte enkelte kanaler som egentlig skal være en del av Basis-pakken. Redigering av ny kanalliste er helt forferdelig tregt det virker som det henger seg opp litt før en får reaksjon når en skal flytte rundt i kanal-listen. Er helt ufattelig at ikke Telenor har gjort en bedre jobb i forkant av oppgraderingen. Andre IT-Selskaper kjører ting i såkallt "PILOT" før lansering men i dette tilfellet kan ikke Telenor ha gjort dette. ALT FOR DÅRLIG av Telenor. Min anbefaling: Styr unna dette produktet hvis du kan.
Vi har dekodere som ikke leverer hva det skal, ringt kundeservice 100 ganger, dårlig nett osv osv.
Hadde er fullt brukbar ADB-5720 CDX, som har fungert veldig bra. Helt til 1.mai, da forsvant start forfra og filmleie. I tillegg ble bildekvaliteten dårligere. I kontakt med kundeservice. sier de jeg må ha den nye T_WEE boksen, som kan leies av dem. Man blir altså tvunget til å bruke noe man overhodet ikke har bedt om. Dessverre gikk jeg i fella og bestilte denne. Det var tragisk å se hva som kom, fra den gode dekoderen jeg hadde, til noe som ser ut som klokkeradio fra 80 tallet. Ved installasjon av denne fikk jeg ikke bilde på TV`n. Og da kundeservicen i ettertid er et kapittel for seg selv. Orker rett og slett ikke gjengi alle henvendelser til ulike "hjelpere" på kundeservice fordi det er så tragisk at jeg ikke forstår at slikt kan forekomme. Det er ikke kundeservice, de er blodglatte selgere som vil skvise enda mer penger ut fra allerede dyrt produkt.
Hadde problemer med å få logget meg på T-we appen i desember og januar, men etter mye fram og tilbake fikk jeg endelig logget meg på i slutten av januar. Det har virket fint inntil jeg prøvde å logge meg på Apple TV på hytta etter at hytteforbudet var over. Nå har jeg samme problem igjen og får ikke logget meg på verken iPad iPhone eller Apple TV. Hos Telenor blir man kastet fram og tilbake mellom support personer. Ingen tar ansvar og ingen løser problemet og det er umulig å komme i kontakt med noen oppover i systemet.
Presser på en oppdatering, så TV bokser som er mere enn 5 år gammel mister noen veldig vanlige funksjoner som Start Forfra og Ukesarkiv. Du må da gå over til dekoder, som nå BARE kan leies. Mye dyrere på sikt. Har økt prisen, selv om tilbudet er blitt dårligere. Etter oppdateringen har dekoderen begynt å låse seg veldig ofte. Må dra ut kontakten flere ganger ukentlig for å starte den på nytt. Spurte om å få kampanje pris, men kunne bare få det hvis jeg sa opp først og så inngå ny kontrakt.
Brukergrensesnittet er forferdelig dårlig. Dato, rekkefølge og informasjon om opptak er veldig vanskelig tilgjengelig. I tillegg er oppstarten like treg som den gang det var transistorrør i tv'ene.