Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Griske og lite i møtekomende til sine kunder. Bør faktisk kunne unngå og rane sine kunder for at de skal ha sine kanaler. Dere tjener nok kr og burde kart dere med det..
Litt treg med informasjon ut til forbrukerne i forbindelse med "konflikten" som var nå. Kunne gjerne ha varslet tidligere og satt inn 13 andre kanaler da de har mulighet til det i henhold til avtalen som alle kunder sikkert har lest :)
For dårlig å ikke klare å forhandle ny avtale uten at det gikk ut over kundene.
I forhold til Get er jeg mere fornøyd med CD. Har aldrig hat noe problem.
Ingenting er bra, selgeren bare lyver, ikke noe fornuftig og skrive da selgeren oppgir ting som ikke stemmer.
Når man har problemer, å ringer flere ganger, får man ulike svar for hvert oppring.
Dårlig, mye reprise fra kanal til kanal, dårlig hjelp, vanskelig å finne fram. Ønsker oppdatering på tv. Da er det lettere å følge med. Bør ikke være vanskelig å få en side slik som tekst TV. Håper boretslaget bytter. Alt for dyrt.
Er fornøyd nå som kanalene er tilbake. Skulle gjerne kunne styrt opptak fra mobilen som de kan på riksTv.
Mange fine og gode kanaler. Jeg er veldig fornøyd med det som sendes, bortsett fra at jeg synes det er litt mye reprise.
Utrolig lite feil i de årene vi har brukt dem, hverken med nett eller bilder. Gode kundebehandlere som virker, når du en sjelden gang har behov for dem.
Skuffelsen er over tid dårlig. Det er mye misvisende opplysninger fra CD. Føler ikke kundene blir tatt på alvor. Hvordan blir det neste gang en kontrakt skal re-forhandles? Fortell kundene om hva som foregår på et tidligere tidspunkt slik at man vet hva som skjer. Denne gangen løste det seg raskt, men hva blir konsekvensene, kostnadene og tilbudet for kunden? Jeg er låst i en avtale som borettslaget har. Håper vi får bedre informasjon i fremtiden og at kunden blir tatt bedre vare på. Lykke til.
Jeg er fornøyd med canal digital. Har hatt de i over 20 år. Får den hjelpa jeg trenger, og er fornøyd med servicen jeg har fått. Er og glad for at alle kanalene er tilbake. Håper vi i fremtiden slipper sånne konflikter. Dem bør kunne fikse og ordne uten at kundene må svi for det.
Forhandlingene ang. TVN og de øvrige kanaler, + flott service av de ansatte i Canal Digital.
Koster mere enn det smaker. Pris står ikke til det du får...
Vanskelige å nå kunde Servis. De vet ikke når et helt område er uten signal. Overpriset. Fotball kanalene er overpriset. Bare en av 3 fotballkanaler viser PL kamp. Kommentatoren er Amatører.
De gjør så godt de kan, er ikke deres skyld at kanalene forsvant :)