Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
CD har under konflikten holdt kundene godt oppdatert og vist troverdighet. Kanalene er på plass igjen, og i de 2 ukene de var borte var det nifst å lese hva enkelte kunder presterte å skrive av negative kommentarer!
Alltid tilgang TV og nett. Gode tilbud når noen kanaler er borte en periode. Det kan gå fortere på 06090 Meget fornøyd med Komplett.
Vil ha tilbake kanalene vi mistet. Eller få andre kanaler i grunnpakken.
Kundeservisen er topp men at vi mista masse kanaler likte jeg dårlig.
Svarte skjermer, behøver man å si noe mer? Bra, fordi da får man tid til å gjøre andre ting. Dårlig fordi man betaler for noe man ikke får!
Dårlig på kundebehandling når noe er galt. Får følelsen av at det er min egen feil hvis jeg ringer når noe har gått galt.
Når man ikke klarer å levere det vi betaler for, og i tillegg er helt tause overfor kundene så blir det alt for dårlig.
God internett er eneste grunnen til at vi har Canal digital. Har bestilt fiber som vi venter på. Da er vi ferdig med denne svært lite kundevennlige leverandøren.
Jeg opplever Canal Digital som møkk dårlig gjennom hele fjøla. Produktene, tjenestene og kundebehandlingen (og det er ikke kundebehandlernes feil, men de som styrer).
Elendig måte å ivareta og beholde kunder på.
Det har vært veldig stabilt på nettet slik min kone og jeg har opplevd det! Men slik det har blitt så ønsker vi kommer tilbake til det gamle, gode "tidene" vi hadde! T.
Ingenting er bra, her mista vi 13 kanaler og prøvde si opp, men da må vi betale for denne mnd og neste. Vil bare ha bredbånd, nei det får du ikke!!!!!
Hører ingen ting fra de hva som skjer, de burde i det minste gi noe info på epost eller?
Dårlig service på alle måter. Mista masse kanaler. Får ikke sett på det jeg liker.
God info ved problemer, mye bedre kundeservice enn konkurrentene.
Aldri problemer med internett tilgang. Tv kanaler fungerer bra. Minus poeng for ustabil kanalpakke.