Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt ræva! Du har utrolig lite kontroll over boksen. Tar opp programmer, du ikke vil ha. Vanskelig å slette program. Ingen mulighet for å justere opptak, slik at man får tatt opp hele program. Opptak starter for seint, og avsluttes for tidlig. Kan ikke fjerne kanaler man ikke vil ha eller trenger. På toppen av dette, hører dem ikke når du gjør oppmerksom på problemer. Hvis Telia leser dette, så håper jeg de skjønner at dette mister de kunder på, og ingen vil bestille nytt. SKJERP DERE!!!
4 timer i telefonkø, ingen svar. 2 timer i chat kø. Ingen løsning på support chat. Chatten falt ut, ingen har tatt kontakt etter det, dette var i går og vi er fortsatt uten nett og tv.
Ble tvunget til å bytte tv-dekoder, og det nye systemet til telia er slik at du ikke lenger kan se lineær tv via dekoderenheten. Alt skal nå gå gjennom strømmeenheten, dvs at de nå kutter hele kabel-tv-signalet. Bildekvaliteten på strømmingen er dårligere, og zapping går utrolig tregt.Likevel står det i oppstartveiledningen at man skal koble til antennekontakten som tidligere, men det er ingen vits, siden tv-signalet uansett ikke blir dekodet. Da jeg ringte service hos telia tok det 1 time og 18 minutter før jeg fikk svar! Og vedkommende som svarte kunne lite om det nye systemet, og måtte rådføre seg med andre, hvilket resulterte i ytterligere én time med venting før jeg fikk det endelige svaret om at kabel-tv-signalet ikke lenger blir dekodet. Elendig!
Ny boks er treg og mister tekst tv som jeg var super fornøyd med. Dere gidder ikke å oppdatere HD pvr
Hvordan få til å bestille ny TV boks når lenken fra sms om bestilling kommer til «bestill» men så kommer man ikke til noe mer?
MANGE problemer med tvkanaler. Man kommer ikke fram på telefon for å få hjelp. Dusteselskap!!!
Ikke mulig å få kontakt med Telia om man ønsker, ingen som tar telefon, ingens som responderer om man legger igjen telefonnummer. Håpløst system med kanalvelging, opptak osv. Ligg unna.
Jeg er godt fornøyd med Telia, men min avtale som er gunstig utgår 30 oktober, derfor er jeg interessert i å få en tilsvarende avtale som jeg har i dag.
Sittet 1 time og 9 min i kø på telefon og 45 min på chat. Tok deretter 1 time på chat for å løse problemet med kobling av kontoer mot Telia Play for å få til streaming. De refunderte ikke pengene jeg har betalt for tjenesten den tiden det ikke har fungert, og hvor jeg gjentatte ganger prøvde å kontakte kundeservice uten å komme gjennom. Når mitt tilbud går ut, mister de meg som kunde for alltid.
Hakkete bilde, flimmer, ser pixler med farger. Spesielt mye når kameravinkler endrea
Telia med sin Get-Box eller hva den nå heter, må være Norges absolutt mest ubrukelige av produkt noe som helst karakter. Det er helt ubegripelig hvor dårlig dette såkalte tilbudet er. Er vant med Altibox fra før, men dette er jo bare tragisk til sammenlikning. Boksen er som sirup blandet med lim som har størknet! To kanal-bytter tar gjerne fem til ti sekunder, skal man bla mer enn én og én kanal så vil den ikke det, den hopper bare tilbake til den kanalen du prøver å bytte fra. Plutselig så er det ikke nett, og jeg må skru boksen av/på evt dra ut alle ledninger. Hver kanal har sin egen forskjellige spole-funksjon, og om du vil bare spole litt, kan du også bare glemme det. Mulighet til opptak er noe man må betale ekstra for, og sånn fortsetter det og fortsetter det! Møkk!! Er ordet jeg leter etter. Møkk!!
Har Telia både hjemme og på hytta. Har flere TV bokser og får inn de samme kanalene begge steder. Er kjempefornøyd med både pris og innhold.
Stadig hakking på tv. Ganske irriterende å se på. Boksen henger seg også opp.
Elendig TV app. med mange problemer for brukerne etter at den nye appen ble presentert. Vi er IKKE imponerte. Alt er ment å være intuitivt og enkelt å forstå. Utfordringer er å finne svar på enkle spørsmål - eksempel; Hvordan kan vi øke størrelsen på teksten i programmer som tekstes. I dag fremkommer denne teksten i små uleselige bokstaver nederst på skjermen. Søk på internett for svar på våre spørsmål, resulterer i et hav av svar som er irrelevant for våre spørsmål. Lang ventetid eller ingen svar på telefon når vi trenger å løse et problem. Et klassisk eksempel på at alt som skal fornyes må være så avansert at brukerne ikke har praktisk glede og nytte av det. LA OSS FÅ DET GAMLE, ENKLE SYSTEMET TILBAKE - er det for mye forlangt?
Jeg har nå mottatt min 4. Telia playbox og den funker heller ikke, den leverer ikke signal til TV'en og når jeg henvender meg til Telia siger de av det problem har de aldri hatt, men jeg kan få en ny boks, jeg har vært i kontakt med kundeservice ca. 6 timer sammenlagt på 2. Dager og de kan ikke se af der skulle være et problem, når jeg så leverer den inntill Telia butikken ser de med engang av boksen har feil også får jeg en ny boks som heller ikke funker, deres utstyr er dritt dårlig og burde ha vært testet innen de leverte det ut til kunderne.
Ingenting virker og ingen service. Ikke tar de telefonen og ikke er det mulig å beskrive oppstått problem på epost. Chatroboten er dum som en stein i asfalten. Etter alt for mange år med Telia er tålmodigheten min nådd sin tålegrense. Selskapet er kort og godt en søppelbedrift med null kvalitetssikring når det kommer til kundebehanding. I flere år betalte jeg mye penger for alt for lav hastighet. Nå når utstyret ikke har virket på en uke og det er umulig å opprette kontakt, er bare å si bye bye, I'm breaking up. STYR UNNA DETTE SELSKAPET!