Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ringer og ringer, kvel, dagtid og ettermiddag, kommer ikke igjennom. Absolutt ingen tar telefonen😢
Henger. Mistet stadig nettforbindelse. Treg eller ingen kontakt med fjernkontroll.
Utallige ganger opplevd av/- på når internett skal tas i bruk. Internett sentralen switcher ofte mellom grønt/-rødt . Nå har den de siste ukene kun lyst rødt, selv om restarting er foretatt. Og når man så prøver å ringe for kontakt, - er det kun en telefonsvarer som oppgir at alle kundebehandlere er opptatt. Ingen ting tilbake funksjon. Tidligere ved slike hendelser er det gjerne kommet en melding fra Get om visse problemer i nabolaget. På disse ukene denne gang når rødt har lyst, er melding fra Get uteblitt. Opplevelser fra tidligere henvendelser er og et arrogant kundeservice personell . Internetten virker veldig treg ut av seg - må virkelig større seg med tålmodighet der for å komme inn på ønskelige sider . En slik dårlig bedrift kan man ikke satse på noe videre. Jeg kommer til å bytte til annen leverandør. Takk. !
Oppleves som treg og ustabil. Mister stadig vekk bildet ved oppstart av dekoder. Går lang tid ved skifte av kanal. Opplever ofte at dekoder restarter seg under sending.
Det hender ofte at bildet henger seg opp eller at kvaliteten blir kjempedårlig. Det går ikke an å fortsette å se, blir nødt til å skru av. Hvis det ikke blir bedre må vi bytte. Det funket veldig bra før Telia kom på banen.
Store problemer med HBO og Cmore ekstremt dårlig bilde mellom kl 19 og 23 på kvelden! Dette ble dårlig etter at Telia overtok Get! Tidligere fungerte det bra og det var mulig å få kontakt med kundeservice. Nå er ventetiden minimin 45 minutter på kundeservice! Hvem iallverden av vi som er avhenging av Telia Tv vil ha Mobil ab. fra Telia? Ingen ! Merkevaren til Telia som mobiloperatør ødelegges helt !
Ikke opplyst om plass i køen, mangler "callback". Prøvd å kontakte de på forskjellige tidspunkt, tar ikke tlf. Kundeservice???🤬Desverre avhengig av borettslaget ellers ville jeg byttet.. Synd de ikke har minus på stjernene.
Det er normalt 30 min ventetid på telefonen. De som jobber på kundesenteret er dårlige til å kommunisere og er uhøflige. Brukergrensesnittet er helt rævva. Vi har f eks hatt HBO i over ett år (som vi brukte daglig før), men har brukt det 1 gang. Det trådløse nettet funker dårlig.
Boksen klikket flere ganger om dagen. Fryser til og restarte. Treg før, enda tregere nå.
Har get via avtale i borettslaget. Har fått en tv boks hvor fjernkontrollen funker som den vil. HBO som var den eneste kanalen som var intergang får jeg ikke til og funke. Boksen de leverte støtter ikke full HD. De har hatt over 1 time telefonkø når jeg har ringt etter hjelp, og de svarer ikke på mail. Må ta det opp med borettslaget og bli kvitt de raskest mulig, de skryter mye men kan ikke levere.
Hadde det vært mulig å gi 0 stjerner, ville jeg ha gitt det. GET har jo bare blitt være og være. Helt ubrukelig etter min mening. Har gitt opp å prøve å se noe som ikke går direkte. Spoler jeg i programmer, hakker det hele tiden. Gleder meg til å få ny leverandør av TV og nett-tjenester.
Den såkalte ”TV-boksen” til Get er helt forferdelig treig. Bare ting som å bla i menyer, bytte kanaler osv går i sirup, og det kjennes som noen har omdisponert en gammal samsung-telefon de hadde liggende i skuffen til å kunne vise TV. Og det er på en GOD dag. Titt og ofte virker det rett og slett ikke i det hele tatt. Spesielt er den sensitiv på valg av HDMI kabel, den medfølgende virket f.eks. ikke. Heller ikke mulig å skru av HDMI CEC så her skrur ting seg av og på i hytt og pine. Prøv en fabrikkreset sier de.... Eller kanskje Telia kunne investere i noe annet enn det billigste kina-rælet de fant på AliExpress. Give me a break ass.
Umulig å komme i kontakt med kundeservice, blir sendt videre til "leverandør" (Enivest) og der får jeg beskjed om at "siden ikke fungerer". Dette er ikke godt nok!
Funker bra når den funker, men det er ikke mange minuttene per dag. Den er treg, hopper over kanaler, henger seg slik at alt som hjelper er å ta ut stikkontakt...
Internett og TV virker ikke. Har heller ikke virket siden jeg fikk get. Nå er internett og telefonen nede. Servicetelefonen, 92405050 er stengt i helgen, og jeg er uten internett og telefon, og ingen service tilgjengelig.
Get lovet full internett i hele huset med opp/nedlasting på Bredbånd 500/20 Tv ruller stadig vekk, internett faller ut mitt i viktig kontorarbeid på pc, barn som sier det ikke er mulig å spille med så dårlig internett er daglige utfordringer her etter at vi fikk Get. Vi har modem med 3 ekstra forsterkere tilkoblet... Vi har trådløst system her, noe som ikke skulle by på noen som helst problemer iflg Get. Nå er vi lei og gidder ikke mer. Hadde Get i det minste tatt telefonen når vi kontaktet dem, men.. Så da bytter vi selvsagt ut denne tjenesten med noen som er interessert i å ha oss som kunde. Faktureringer har også vært veldig rotete. DA er grensen nådd, så nå sitter jeg og leter etter hvem som kan tilby noe vi kan bli fornøyd med.