Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ennå til gode å ha en get box som ikke regelmessig krasjer. Elendig tjeneste
Krangel med TV 2 som fjernet tilgang til nyhetskanalen var dråpen. Get skal betale mindre, men jeg skal betale det samme som før. Eller sannsynligvis mer snart. Jeg sjekker ut andre tilbydere nå, over og ut med Get.
Har både internett og tv-kanaler gjennom Get. For utenom at selve produktet oppleves som utdatert for 10 år siden er høy-hastighets nettet vi betaler for tregere enn et hvilket som helst vanlig nett. I tillegg til dette er kundeservice katastrofal, vedlikehold (som vi forøvrig ikke aner hva fikser) ca. 1 gang i uken og tjenesten er generelt sett katastrofalt dårlig.
Her er det mye rot. I tillegg til at nettet er nede oftere enn jeg er komfortabel med, så er servicen rundt boksen ikke helt god. Jeg tok kontakt med dem om hvorvidt det var mulig å ha boksen koblet på trådløst - ja sa de, og sendte meg en dings (til 200 kr) som skulle la meg koble på trådløst. Senere viser det seg at det kun er internettet denne er koblet trådløst på, ikke TV-signalene. Så hva er da poenget? Jeg må likevel ha antennekabel fra ruteren (som grunnet GET sitt opplegg må være tilkoblet TV signalet), den trådløse boksen sparer meg egentlig ingenting. Videre er det ikke mulig å bruke boksen overhodet uten antennekabel - ikke wifi/internettilbudet en gang, som i utgangspunktet burde være betydelig i disse dager. Vi lever i 2020, det burde være mulig å gjøre særdeles mye over internett... Det mest irriterende er egentlig bare at det over ikke står noe sted. Jeg har nå styrt med en trådløs løsning som bare ikke fungerer som avertert, for ingen egentlig grunn. Det blir til at jeg ommøblerer stua for å få TV-en på et sted der den kan bli nådd av antennekabelen.
Kundeservicen kunne vært bedre på mange måter. Konsulenter som ikke vet hva de skal gjøre, dermed må ringe sin sjef for hjelp. Blir lovet at de skal ringe opp igjen innen x dager. Det skjer ikke. Feil på fakturaer. Montører som gjør skade på privat eiendom, og modifikasjoner som ikke har blitt godkjent av eier. Total ansvarsfraskrivelse. Anbefales ikke! Eneste lille positive er at de er litt billigere enn andre tilnærmede løsninger.
Kom inn en selger som skulle løse alle våre problemer.. Startet med at vi fikk purringer på de to første mnd som vi ikke skulle betale(sto i avtalen.) Påfølgende ustabilt nett, der vi får beskjed fra en noe frekk kundebehandler at vi har montert utstyret feil selv(vi hadde montør her fra de for å sette opp alt.) Aldri mer Get!
Ny getboks før påske, måtte ha forsterker. Et sant lite ubrukelig brukergrensesnitt. Uoversiktlig og stadig oppheng og googleassistent ute på bærtur. Fliser er noe herk. Gjør det uoversiktlig på opptak og tvseing. Bytter til Canal Digital snart. Orker ikke. Få ting er bra, det drukner.
Selskapets manglende oppdateringer av egne produkter, teknologi og enorme mangler, går ut over oss kunder ved bl.a. dårlig dekning, evinnelige problemer med tjenester, manglende titler og endeløse irritasjonsmomenter nærmest ukentlig.
Get boX ubrukelig. Låser seg og er treg. Ikke bytt til denne under noen omstendigheter.
Bestilte Get BoX, og fikk en boks som ikke fungerte. Det tok meg 15-20 samtaler med kundeservice før jeg fikk en ny boks og gammel returnert. Etter et halvt år ser jeg at jeg har blitt fakturert for to bokser. I en forferdelig samtale med kundeservice blir jeg krevd betaling for den boksen jeg har returnert! Get får to stjerner fordi jeg greide å se TV, til tross for at Get BoX er utrolig treg, og kundeservicen den dårligste jeg har opplevd. TV abonnementet er sagt opp, og venter på 5G slik at jeg også ha si opp Internett.
Jeg har ikke hatt en tredjedel av problemene folk her gir en stjerne. Utrolig raskt internett over tre etasjer OG en leilighet, på samme modem. GetBoX fungerer som det skal, uten å måtte tilbakestilles eller startes på nytt. Jeg har en bred forståelse av teknologi, og kanskje dette er den VIRKELIGE saken, da moren min som er 70 ofte klager over at boksen er "ødelagt" når hun bruker feil fjernkontroll for å prøve å slå den på. Utvalget av kanaler er utmerket, noe som betyr at det alltid er noe for alle å se på. Enkel å endre de valgte kanalene dine betyr at du ikke trenger å skvise når du kjøper en tv-pakke. Poengsystemet er smart, selv om jeg fortsatt foretrekker at det absolutt ikke var noen forhåndsvalgte kanaler.
Elendig kundeservice - ber meg vente en time, etter 20 timer fungerer det fortsatt ikke, 1 time på chat med ubrukelig saksbehandler som ikke kan forklare
Er blitt til søppel etter at Telia overtak. Kvaliteten på utstyr kundeservice er sunket til et bunnnivå.
Tv og bredbånd. Du må regne med en halv time for å komme på nett. For å skifte kanal på tv tar det lang tid. Bare irritasjon.
Etter ett år som kunde så går fakturaen opp med 300,. Kr i mnd. Det er ganske høy økning på 37 % økning. Det står det ikke noe om avtalen mnd beløp fra 748 til 1048 det er rimelig høy, skam dere. Kanskje informere om så dette for det er drøyt. Kundeservice er jo bare elendig, forferdelig selskap.
Boksen montert i midten av januar 20,og låser seg titt og ofte. Drittsein respons når man velger kanaler. Internett skulle være knallrask, men lyden på youtube er kuttet 50% i forhold til telenor adsl, og hastighet ikke raskere! Hastigheten skulle være 3 ganger så rask! Dette tyder på at komponentene er dritt!! Kundeservice opplyste forøvrig at Get ikke er helt i orden, og att det finnes endel barnesykdommer som ikke er løst! Jaja,det får de som vil betale for!