Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har get med en getbox 2 gjennom borettslaget. Dette er den verste tv opplevelsen jeg har hatt.
Har hatt mellom 17 - 36mbps på Internett når man betaler for 150. Etter flere mnd med "ta ut kabel og resett" løsningen fra kundeservice så ble det sendt en tekniker. Tekniker kansellerer servicetimen selv pga han ikke kan løse problemet. Signalet må rettes av seg selv, kundeservice ber meg da vente igjen. Kompetansen er lavere enn servicen.
Jeg forstår ikke hvordan en ledende norsk aktør inden bredbård og TV i 2020. Har så dårligt et produkt. Brugeroplevelsen i den nye Get Box er så uoverskuelig og langsom at det er til at brække sig over. Den eneste grund til at vi har Get i første omgang, er på grund af en fælles aftale i borettslaget. Suk
Get boksen tuller forferdelig. Har paret boks og fjernkontroll 6 ganger på under 5 måneder. Boksen henger seg så og si alltid opp under navigering i meny. Det er ufattelig mye flimring på tv bildet. Nettet er tregt, har 300/300 linje men den leverer sporadisk 150/100, 200/120. Slike tjenester burde ha strengere regulering. Her leverer ikke en profesjonell part det som en kan forvente, selv om det står at hastighet kan variere.
Get har mange gode funksjoner i GetBoX, men når den er så ustabil og treg, så blir resultatet rett og slett elendig. Sitter å irriterer meg hver gang jeg skal lete etter innhold. Boksen må desuten resette minst et par ganger i uken. Ringe kundeservice? Svar: Jar du forsøkt å resette boksen... Ok. Da må vi nesten sende en tekniker. Elendige greier.
Forferdelig dårlig TV-tilbud. Har i løpet av 2-3 år byttet dekoder 4 ganger, nå sist til den nyeste Get BoX. Dekoder henger seg opp hver gang vi prøver å se programmer utenfor lineær TV, og streiker omtrent straks vi forsøker å starte programmer forfra eller spole i sending.
Har hatt Get i 1,5 år nå pga sameiet, og hadde jeg hatt mulighet hadde jeg byttet på dagen! Lavere hastighet enn lovet, må restarte nettverket 2-3 ganger PR uke. Anbefales virkelig ikke.
03.03.2020 Dere oppfordrer til å ta kontakt pga melding som er lagt ut på TV kanal? Da hadde jeg forventet å få svar og ikke å måtte vente 10 - 15 min for så å gi opp !! Legg ut oppdatert info på nettsiden og/eller legg ut en plakat på TV kanalene.
Se over, orker ikke å fortsette. Elendig kundeservice tilgjenlighet. Det som kan bli bedre er kundeservice
Katastrofe!!! Tregt og lite flexibelt, feil på nettet stadig , vi lever i 2020 ikke i steinalderen ... dårlig hastighet, dårlig informasjon, ikke logisk nettside.. huff og huff ...
Den nye Google basert Get boX er uten tvil markeds verste tv satsningen noensinne. Den henge seg opp daglig må faktisk kjør fult fabrikk omstart. Fjernkontroll må bli innom 2 meter rekkevidde å funke og nå har vi virkelig fatt nok. Det gå neste ikke an å lansere en så dårlig uferdig produkt på markedet og tvinger folk å sende tilbake tidligere bokser som funker!?! Det må bli uten tvil fordi de har gatt over til sky basert opptak (som de ta 149kr) I måneden for istendfor den gamle harddisk opptak som var innebygget. Vi ser opp tv abonnementet nå fordi det har vært elendig for månedsvis. Heller Fiber eller noe andre leverandører enn GET. Boksen er skammelig!
Finnes ikke brukervennlighet. Kan ikke velge innstillinger. Kan ikke gjøre 2 ting på en gang, som å sette på et opptak mens man ser et annet - og nesten alt annet. Kan ikke se om et program har begynt (eller sluttet) mens man ser på noe annet. Menyene er "dype", og vanskelig å finne ting (som planlagte opptak). Manglende og dårlige søkefunksjoner. Helt opplagte ting kan ikke gjøres. Alt er bakvendt og gammeldags. Anbefales ikke.
Det gode: - Glimrende mulighet for kanalvalg. - Start fra begynnelsen også for programmer som er ferdige (noen timer) - God bildekvalitet - opp til 4k oppløsning. - God kundeservice. Det dårlige: - Treghet i tuner. Bla i menyer tar normalt aldri under 1 sekund, tar gjennomsnittlig 1-2 og noen ganger 3-4 sekunder. - Menydesign er rotete (smakssak) - I programoversikten er den lille skriften veldig liten - også om du har en 50 tommers TV og sitter 3 meter fra. - Søking i programoversikten basert på kategorier er umulig. Alt er egentlig umulig, for den eneste søkemuligheten man har er tekstsøk som søker gjennom alt av den bare kan finne og gir deg bare masse ubrukelige treff. Å søke på kategori film i programoversikten for å få en liste over tilgjengelige filmer på 50 kanaler, er en smal sak med Telenor, men umulig med GET sin applikasjonsprogramvare. Bare det gjør at jeg vurderer bytte tilbake til Telenor. Har man fiber inn, er det ikke støtte for coax/docsis spredenett selv om dekoderen har inngang for dette. Det har imidlertid Telenor-kunder med fiber mulighet for. Litt bedre/raskere programvare, litt mer brukervennlig menysystem, type tilbakeknapp hvis du trykket feil samt vettug søkemulighet i programoversikten, så blir dette bra. Lær av menysystemet på Telenors tunere og plukk ut de beste tingene. Det blir jo litt galt når man ønsker seg tilbake til Telenor og høyere priser fordi tuneren ikke holder den standard man bør kunne forvente. Internet-delen er glimrende. (i alle fall for fiber-kunder med synkron hastighet) Trådløs ruter fra Inteno er glimrende.
Alle produkter suger, nett, TV, priser og service. Alltid noe som svikter, netthastigheten varierer mye, getbox 2 dyr og helt ubrukelig.
Dette er bare dritt. Vil heller flytte i ny leilighet enn å ha Get. Har aldri opplevd noe dårligere. Vi er i 2020 ikke 1920.
Umulig å søke fram det ein vil sjå på ein fornuftig måte. Ein må bla gjennom Alle episoder for å komme til siste episode. Av og til stopper det halveis i blandinga, og ein kjem ikkje vidare. Brukergrensesnittet er på 2010-nivå. Ellers er tilbudet greit.