Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet til ny Get boks før jul og synes den er helt ubrukelig. Den henger seg opp nesten hver eneste dag. Fjernkontrollen mister plutselig kontakt med boksen, virker hverken nær eller fjernt. Må dra ut strømkontakten og re-starte boksen gjerne to-tre ganger for at den skal fungere, neste dag er det samme styret igjen. Er det et snev av ruskevær blir bilde på mange kanaler bare en digital grøt. Software er oppdatert. Angrer bittert og returnerer den, går tilbake til gammel boks.
Veldig treg, har gammel appel TV i et annet rom ,som er veldig rask, blir vel till at lemne tilbake Get boksen og kjøpe appeltv til stuen å.
Grensesnittet er kraftig forbedret, innebygget chromecast gjør alt mer sømløst, noe treghet ved skifte av kanaler, men stort sett greit.
1: HBO via Get box micro er helt ubrukelig. Vanskelig å navigere, skulle finne Ray Donovan. Fant kun en episode S07 Episode 01. Går jeg inn på Get via PC finner man alle 7 sesonger og episode 1-7. 2: Ikke imponert over brukergrensesnittet på fjernkontrollen og menyen i det hele tatt.
Treg boks. Tar mange sekunder før nytt program åpner og tar lang tid å skifte kanal. Burde vært lynraskt med dagens teknologi. Ellers oversiktlig og lett meny.
Bruker lang tid på kanalbytte. Hakker ofte og ramler ut av tv kanalene.
Bra support Bra kanalutvalg Brukervennlig boks hd pvr Noe dyrt Nedetid passer dårlig sammen med hjemmekontor Ikke fiber
Sendte oppsigelse 21 oktober etter at de plutselig begynte å sende faktura for ett TV abonnement jeg aldri har hatt. Purret 4 ganger men ingen svar, kun nye faktura. Nå har det gått 6 uker! Elendig kundeservice
GetboX bruker 5 sekunder på å bytte kanal. Ble lovet av selger å ha den på prøve med fornøyd-garanti. Etter gjentatte klager og serviceteknikerere på besøk ønsket jeg å avslutte forholdet, noe GET nekter uten å sende nok en serviceteknikker. Får stadige fakturaer enda selger har lovet det motsatte. Skygg unna. Kundeservicen til GET er helt skandaløs.
Jeg trodde ikke på alle de negative omtalene her, da jeg sa ja til et salg av Get abonnement på døra. Kort; Når det først funker, så funker det greit. TV boxen er til tider treig, samt treg å skifte kanaler. Største problemet er at flere ganger i uka faller internett ut OG inn igjen, og løsning er å slå av og på igjen Get modemet, noe som ikke skal være nødvendig flere ganger i uka (som kundeservice faktisk anbefalte og var "normalt"! Har fått ny Get modem, men problemet er det samme. Kundeservice, en svensk dude, var ekstremt uhøflig og hissig da jeg forklarte han at jeg hadde hatt flere feil og jeg klaget for 5te gang. Skikkelig ufyselig fyr. Eneste positive er at dem er billigere, men nytter ikke når produktet ikke funker! Styr langt unna Get!
Fikk aldri den hastigheten de lovet. Ustabil TV og internett. Ubrukelig tv-box(GetboxII). Horribelt kundeservice. Har brukt 3 måneder og utallige forsøk å fikse abonnement og faktura blir bare rot for hver gang jeg tar kontakt med dem. De sier at det tar minst 14 dager å svare på henvendelser. Selv de på faktura avdelingen forstår ikke hva som står eller skal stå på fakturaen. Det er ikke tilfeldig de får dårlig anmeldelser. Vil ikke anbefale de til noen.
Ved bytte av leilighet fant jeg ut at Get hadde lagt til flere gebyrer og "pakker" som jeg aldri hadde bestilt. Disse hadde jeg mest sannsynlig betalt om jeg ikke hadde oppdaget det. Måtte sitte 4-5 timer på telefon med kundeservice før de klarte å skjønne at de hadde gjort en feil. Et gebyr nektet de å fjerne, som jeg sterkt bestrider, ettersom jeg ble lovet å slippe gebyret av kundeservice (endte allikevel opp på faktura). Til tross for at jeg motstrider meg kravet, og fortsatt betaler for tv og nett, skal de fjerne signalene mine. Vil helst se at de venter til konfliktrådet, ettersom det gebyret har ingenting med tjenesten jeg betaler for. De tvinger meg dermed til å betale en feilaktig faktura. Håpløst selskap - styr unna!
Det som er bra er at du kan ta opp 3 programmer mens du ser det 4 hvis det blir tatt opp da. Siden jeg fikk Get så har jeg klaget mange ganger på opptakeren. Jeg for bare beskjed at de må bare oppdatere dekoderen. Pga borettslaget har avtale med dem så kan jeg ikke bytte leverandør. Jeg hadde byttet på dagen hvis mulig.
GetBoX treig og dårlig. Programguide fryser, går i grått. Grå og røde venteringer.
Den er rett og slett pyton. Det tar lang tid å skifte kanaler, plutselig henger den seg opp, par ganger i uka må jeg boote boksen fordi den sier jeg ikke abonnerer på noen kanaler. Skal jeg sjekke info på et program er det ofte den bare går i svart. Get har forsøkt å oppdatere 3 ganger til ingen nytte. Tilbyr de å sende den gamle boksen som faktisk fungerer veldig bra? Nei. De bare henviser meg til en forhandler jeg kan bytte selv. Get er elendig på kundeservice. Noe som dessverre er den nye normen.
Elendig brukergrensesnitt. Treg respons. Jeg byttet tilbake fra Get Box til Get Box kl etter en times mareritt. Er dessverre nødt til å bruke Get gjennom Sameiet. Hadde Canal Digital før, og det var en annen verden i positiv forstand.