Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
RiksTV
2.0
318 verifiserte omtaler

RiksTV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
318 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#2
Bra
RiksTV er rangert
#2 av 5 tv-leverandører
18%
Forferdelig
18% anbefaler RiksTV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 318 omtaler om RiksTV

FILTRER OMTALER
24
16
35
42
201
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med RiksTV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hatt Rikstv i mange mange år alltid problemer

Omtale av  Mette M

Virker fint helt til det kommer en oppdatering da er det bare problemer sånn har det vært de siste 10 årene.....

Ingen valgmuligheter innen samme tv pakke

Omtale av  B. A

Har man tv abonnemet i for Get kan man velge kanaler selv innenfor en tv pakke, hvis man for eks velger basisabonnemet , kan man velge hvilke kanaler man vil ha i basispakken. Hver kanal har en poengsum og man velger kanaler til man har brukt opp poengene i basispakken. I Riks- tv har man ingen valgmulighet annet enn å oppgradere pakken.

Dårlig kundeservice, må vente i det uendelige for svar på telefonen.

Omtale av  Åse

Dårlig eller fraværende service, umulig å komme gjennom på telefonen. Vanskelig å finne kanalene.

Norges dårligste kundeservice

Omtale av  Knut I. S

RiksTV har den dårligste kundeservice jeg noen gang har vært borti. Nå har jeg sittet i chatbot og telefon i 100 minutter og kommer ikke igjennom til helpdesk. Slik er det nå, og hver gang jeg skulle ha snakket med de så kommer tiraden "det er mange som snakker med oss AKKURAT NÅ" Mitt abonnement går ut i april og da skal jeg bytte borte, ikke rikstv som sådan, men den helpdesk skal jeg ikke snakke noe mer med enn jeg må, dvs. når jeg må si opp abonnementet.

Håpløs kundebehandling.

Omtale av  Arvid

Jeg har hatt RiksTV en tid. Fikk det samtidig som Home Net. Etter et år ble leia satt opp fra 349 til 519 uten noe varsel. Ble irritert og flyttet til Strim. Jeg ble deretter kontaktet av RTV og tilbudt 399. Hadde jeg blitt informert før økningen hadde jeg fortsatt vært kunde.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lang ventetid på svar på kundeservice.

Omtale av  Ingeborg

Dere må ha kortere ventetid på kundeservice, det er håpløst slik det er nå ( siste året )

Kun tv abonnement

Omtale av  Sissel

Har RiksTV på hytta. Fryser hver høst over vinteren, og åpner igjen på våren. Dette går helt skinner. Det hender av og til at bildet blir litt kornete, særlig ved dårkig vær. Det varer sjelden lenge. Hytta ligger ganske dårlig plassert i antennemessige forhold så jeg er stort sett ganske fornøyd.

Totalt umulig å få kontakt!

Omtale av  Geir

Blir anbefalt Apple tv som ikke fungerer på premier liege. Umulig å få kontakt med support. Umulig å få hjelp . Ufattelig dårlig på alt. M**kafirma

Null kontakt å få.

Omtale av  Sigrid

Får berre inn nrk 1 og 2. Får ikkje svar ved kontakt søk for min syke mann.

Kundeservice hva er det ????

Omtale av  Terje O

Den leverandøren av tv-tjenester som til nå har den dårligste kundeservicen ….. Jeg er ny kunde, men muligens ikke lenge !! Sett dere ned å tenk gjennom hva som må til for å beholde kunder. Punkt 1. Sørg for at dere tar vare på kundene, ha en kundeservice som gjør kundene fornøyde. Svar på telefon henvendelser Dere er i dag den dårligste av de TV-selskapene jeg har hatt kundeforhold til. Når jeg som kunde ringer får jeg ingen informasjon om hva min plass i køen er eller om jeg kan forvente å få hjelp innen en viss tid. Vh Missfornøyd kunde Terje O.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundesenteret blitt mye dårligere enn tidligere

Omtale av  Lars T

Tidligere hadde RiksTV er bra kundesenter. Nå er det helt sorgen. Lang ventetid, åpenbart dårlig kapasitet. når jeg endelig kommer frem, treffer jeg en ung mann helt uten interesse for kunden eller kundens behov. Nærmest en parodi. Spør om han er sommervikar, men angir at han jobber der fast. Klarer ikke å løse problemet og virker også lite interesser ti å forsøke. Vurderer å avslutte mitt abonnement, blir kraftig provosert over dette forfallet i service.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kenneth

Skulle si opp mitt abonnement, men ble da overtalt å fryse det over en periode. Jeg glemte da selvfølgelig å si det opp i etterkant da dette hele tiden var min plan, så det ble gjenåpnet. Jeg kontaktet dem samme dagen det ble gjenåpnet for å avslutte dette ,og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale for 3 måneder uansett. Så fikk da en regning på 2400 kroner som jeg mener er uberettiget, og får følelsen av at de kun er ute etter å lure kundene sine . Veldig misfornøyd

Kundeservice

Omtale av  Esther

Alt for lang ventetid på kundeservice sitt nummer ogcender med at man legger på. Vært slik fra dag 1dag 1 da vi abbonerte

Fornøyd

Omtale av  Andre

Når jeg i fjor flyttet til ny leilighet hvor jeg selv kunne velge tv-leverandør, var det enkelt å velge bort T-we til fordel for Riks-tv. Man får mer tv-kanaler for pengene. Ikke minst Eurosport Plus - kanalene. Hyggelig kundeservis har de også. Eneste som savnes er tv-kanalen Mezzo Live HD som sendee masse flotte klassiske konserter, opera og ballett.

Forferdelig

Omtale av  Rs

Når man prøver å si opp lokker de deg til å forbli kunde, mot 1 års binding, når du frem er det 2 mnd oppsigelsestid. Ingen andre selskaper har så lenge oppsigelsestid i 2022. Aldri mer RiksTV.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig internettilkobling og tungvint løsning på nett-TV.

Omtale av  Stine

Ingen tilkobling med apper slik som Netflix og Viaplay. Gammeldags bestemorløsning. Styr unna RiksTV

Har tilegnet profilen
RiksTV deltar på Bytt.no

RiksTV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
RiksTV besvarer omtaler

RiksTV har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
RiksTV henter ikke inn tilbakemeldinger

RiksTV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR