RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser nå på Riks-TV Basic via appleTV og er veldig fornøyd: full HD kvalitet på alle kanaler! Oppsettet på menyene er veldig intuitivt og enkelt! Og mye billigere enn tv abonnement via coax fra Telia som begynner å rådyrt! Godt jobba Riks-TV!!!
På spørsmål om faktura ble jeg møtt av en utrolig arrogant og spydig dame. Har ikke opplevd makan til arroganse fra en person som jobber med kundeservice. Utrolig skuffet og sitter fortsatt med spørsmål…
Når man prøver å inngå en avtale med RiksTV og man ikke får aktivisert denne med en gang, må man for all del huske på at man må ta i bruk ANGRERETTEN innen 14 dager. De viser seg nemlig at hvis man ikke får signal fra RiksTV dekoderen, så betyr det at man har en avtale (uten signal og uten at man får noe som helst fra RiksTV) og man må ikke la dem overtale til å "fryse" abonnementet, da sitter du i garnet! Da må du si opp "avtalen" og betale for 3 måneder uten å få noe som helst! Eller du må betale avbrytings gebyr om du sier opp avtalen med en gang fordi kortet/dekoderen ikke virket. Det hjelper ikke å forklare saken for kundebehandlerene. De står fast på at man må jo lete opp angrefrist reglene på deres nettside! (Papiret med angrefrist får du i posten sammen med fakturaen i god tid ETTER at angrefristen 14 dager er utgått)
har vært uten tv i hele påsken. ingen hjelp å få. tror vi tar tilbake canal digital.
tungvint å bruke vansklig å koble til fjenkontroll jeg har 4 stk tv noen går greit andre er håpløst å få til lang ventetid på tlf for å få hjelp alt er tungvint
Helt umulig å få kontakt, også via mail og chat. Dette går ikke an! Har ventet på kontakt i flere timer og blir bare tilbudt selvløsnings forslag Er der folk til stede?Min side gir meg ikke svar på noe
Ingen svarer på tlf. Ingen svarer på Chat. Når man har sagt opp medlemskap fortsetter de å sende regninger. Og de bytter plutselig mellom vipps og e faktura og brev i posten slik det passer dem. Bare rot med rikstv Og helt elendig
Umulig å få kontakt med riks tv. Linken rer ingensteds hen. Kø. Dårlig åpningstider. Robot skinner ingen ting
Hadde selger på døra, og jeg fortalte gang på gang at jeg ikke er interessert hvorpå selger blir dritsur og «sjokkert» over svaret mitt. Ikke noe takk for din tid eller ha en fortsatt fin kveld, bare strener avgårde , jeg sier etter han at jeg synes det er utrolig dårlig oppførsel noe han sier han ikke bryr seg om. Jeg sier at jeg kommer til å klage og får bare til svar at det var det samme for han og det får bli opp til meg. Jeg er ikke noe syte/ klagemenneske til vanlig, men synes de bør ha noen retningslinjer på hvordan man skal oppføre seg ute hos en potensiell kunde.
Ingen tar tlf. Når jeg ringer for å få hjelp. Skulle gjerne bytte men borettslaget har valgt RiksTv
Skulle gjerne satt minus-stjerner hvis det var mulig! MYE forstyrrelser i sendingene. Det hakker, stopper og fryser. Og det er bare litt av alle problemer…. Oftest får du ikke beskjed om hvorfor ting stopper/fryser/er feil, når du vel får beskjed så står det ALLTID type «feil på din internett kobling». Noe som SVÆRT SJELDENT stemmer. Jeg har vært i kontakt med kundeservice mange ganger, men det er alltids «alle andres feil» enn RiksTV. Dritt lei av dette og hadde ønsket at mitt borettslag hadde valgt en annen løsning/annet selskap. En annen ting. De har HBO på app. Men, for å få tilgang må jeg oppgradere abonnement og betale mer pr måned. Hvilke betyr at jeg må betale for HBO to ganger ettersom jeg har abonnement hos den og så må betale for det hos Riks TV i tillegg. Hva f-n!!! Serr, da bruker jeg seff Cromecast istedenfor. Folkens…Rika TV = hold dere langt unna!!!
Billing mnd.pris sammenliignet med tidligere abonnement hos V Canal Digital og box er kostnadfri med tilbud CI+C kort fikk det gratis vanligvis koster 500 for kortleser I Canal Digital tar 1000 ,
Da fikk jeg kontakt med en operatør som satt meg over til apple operatør som jeg ikke fikk kontakt med bare hallo-hallo-hallo xxxxxxxxxxx så ble det brutt. Håper jeg får tilsett ny fjernkontroll.
Hvorfor må jeg betale kr. 99,- pr måned for CMore film og serier når jeg aldri har benyttet denne tjenesten, aldri kommer til å benytte den, og aldri har bestilt den?
Helt umulig og komme i kontakt med kundeservice månedsprisen gikk opp 200 kr.
My last payment to you as on the23/01/2020 when i canceled Riks TV yet you have sent me a faktura from 01/12/2020-to 31/01/2022 for Kr 7509,00 witch i will not Pay as i have not had service from Riks TV.