RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Korte oppsummert:Styr unna alt som har med Riks TV og gjøre!! Dårlig service, dårlig bildekvalitet og hakkete lyd... KATASTROFE!!!
Jeg skulle prøve RiksTV, siden Telenor ikke hadde alle kanaler lenger. Jeg kontaktet RiksTV på lørdag og avbestillte det noen timer etterpå. Da fikk jeg beskjed at pakke allerede var sendt, hallo på en lørdag. Joda pakke komm og jeg tok det ikke imot. Idag komm det en faktura på kr 468,- for kontraktbrutt. Og ringe dem eller kontakter RiksTV på Mail. GLEMM det, det går overhodet ikke. Ringer de dem, da må du står timer is i kø. Jeg kommer sender en klage til forbrukerrådet. Jeg fikk ingen orderbevis, ingen angrerett. Dette må være absolut den dårligste firma i Norge, hold dere unna!!!
Har prøvd å nå kundeservice nå i snart 3 timer uten komme igjennom. Kan ikke forstå att en leverandør som RiksTV kan ha et slik dårlig kundeservice. Har ikke opplevd maken🤬🤬🤬
det anbefales å finne alternative løsninger om noen har behov for disse tjenestene
Do not go near this terrible arrangement. Their seller came to our door (knocking door to door) and promised the world! It's all cleverly misleading lies!!! You will regret trying riks tv. We are already doing our best to go back to telenor but we are currently stuck. We cannot get through on the phone for service. There are too many issues to go through using email!!! We are currently complaining to the norwegian consumer protection authorities for fraudulent misleading sales!!!
Før jula 2021 skulle vi få instalert Rikstv, men det var en kjempe fadese. Det funka så lenge montøren var her, men samme dag om kvelden 22.12. var bildekvliteten som vi hadde det på 1965 -1970 Dvs DÅRLIG. Vi har sendt video til kundeservice, Dialog og webmaster uten respons Super dårlig service og kundebehandling
Det eneste jeg vil skrive om RiksTV er. Hold dere langt vekk fra rikstv! Kundeservice og kompetanse på de en snakker med er fraværende
Dem har den enkleste løsninga frabrikkinnstiling er for dårlig å ikke ta tak i problemer prøver å ringe men ingen svar ☹️
Det er elendig at du f.eks. ikke kan gå én time tilbake for å se et program du gikk glipp av! Du kan gjerne se det mye senere, kanskje neste dag, men det holder ikke!!
Prøver og si opp abonnementet, men blir satt over til annen avdeling. De skal ringe meg opp. Ingen kontakt.
I motsetning til hva flere andre skriver er jeg meget fornøyd med Riks tv. Ett godt utvalg av kanaler til en fornuftig pris. Jeg har vært i kontakt med kundeservice noen få ganger og har hver gang fått en meget god og rask service. Ut fra mine erfaringer kan jeg absolutt anbefale Riks TV noe jeg også gjør.
Har hatt store problemer med å få inn kanalene gjennom antennen. Når jeg sa opp er det inneværende måned + 2 måneders oppsigelsestid! Det er kun for å dra mest mulig penger ut av folk, cowboytaktikk, og er milevis unna å være kundevennlig. De godtar heller ikke skriftlig oppsigelse, selv om den er levert via "min side" hvor man må være pålogget. Oppsigelsen er ikke gyldig før noen derfra har ringt deg, forstå det den som kan.
Jeg hadde parabol-tv som funka fint helt til det kom en tulling på døra og fortalte at fiber-tv var fremtiden……helt ubrukelig til tv-titting.Bildet er så dårlig og uskarpt at jeg skrur opp parabolen igjen og bytter tilbake etter noen få måneder.
Jeg fikk en selger på døren som anbefalte en løsning hvor jeg kunne spare omtrent 50% av månedsbeløpet for Telenor sin løsning med bredbånd og TVsignaler. Jeg fikk inntrykk fra selger om at løsningen var like god som den jeg hadde, men billigere. Løsningen er at NextGenTel leverer bredbåndslinjen i fiber mens RiksTv leverer TV løsningen. Jeg fikk muntlig beskjed om at angrefristen gjaldt for kjøpet. Jeg fikk pakker fra både RiksTv og NextGentel og installerte utstyret. Jeg fikk med engang problemer med tv løsningen og ba om å få et bedre utstyr. Jeg fikk en større kanalboks, men problemet med sendingen var det samme. Løsningen fra RiksTv gjorde også noe med oppsettet på min ett år gamle Tv'en slik at eks AppleTv ble ubrukelig. Jeg måtte ta strømmen på TV'en for å resette TV'en. RiksTv visste ikke hva som kunne være feil. Vi har gått over til å streame NRK fra en mobil som den eneste løsning foreløpig.
En time i telefonkø. Ingen kontakt. Derettectre forsøk på å avslutte abonnementet hos avdød slektning. Får bekreftelse på mottatt e-post og etterhvert svar på to av tre, men det er tydeligvis auto genererte svar uten verdi.
Mangler funksjoner Telia har hatt lenge. Umulig å komme i kontakt med kundeservice