RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har byttet dekodere flere ganger (PVR opptakere). De hakker og må restartes jevnlig, det å gå tilbake for å se noe er ofte problematisk, kontrollen er en stor vits. Alt i alt ville jeg satt '0' i skalaen om den hadde vært der! Etter flere bytter av (gammel type PVR) pga diverse problemer forsøkte jeg å få de til å sende den nyeste, men neida - det skulle de ha betalt for. Så - hold dere langt unna dette selskapet hvis mulig.
Godt tv signal i byane :) Ekstremt dårleg kundebehandling!!! Og dårlegt signal om ein ikkje bur i ein by!!!
Brukbare tv stasjoner enkel betjening, men ofte oppdatering under seing.
Dårlig dekoder, dårlig dekning, dårlig kundeservice. Nesten umulig å bli kvitt uten å betale seg ut. Arrogante kundebehandlere.
Dekning er grei, men mistet ett par kanaler. Kundeservice svarer på mail, men litt dyrt å ringe til dem. Helt elendig med fakturering og bare rot i deres system. Jeg fikk en uforståelig purring, enda jeg faktisk har fasttrekk på mitt RiksTV abonnement. Har gitt RiksTV valget - enten trekke kravet eller at jeg går til sak mot dem Ett godt råd: Hold deg unna RiksTV, hvis du ikke vil bli forsøkt lurt for penger!
Selve TV opplegget er vel greit nok, men de er ikke til å stole på når det gjelder betalinger. Betalinger som ikke blir registrert, feilaktige purringer og masse tullball. Styr langt unna hvis du ikke ønsker høyt blodtrykk!
Veldig fornøyd, bra pakke. Pluss en meget god underholdningsportal, Hvor man blant annet får ukesarkiv fra TVNorge og TV2, samt tilgang på NRK sitt 40 år lange arkiv. Boksen pvr2 er også meget god med like stort minne som en ps4, samtidig som den er brukervennlig å bruke, med muligheten til å ta opp 2 programmer og se på et siste. I helhet meget imponerende!
De følger overhodet ikke opp noen ting. Elendige inkompetente medarbeidere som ikke aner hva service er! Jeg er sjokkert over behandlingen vi har fått. Anbefaler ikke Rikstv til noen! Vi har manglet kanaler i 3 mnd. og det er fortsatt ikke i orden! Britt.
Selv med utendørs antenne i Osloområdet er det varierende kvalitet på mottaksignalene (dette er erfaringer jeg har hørt fra flere andre også). Kundeservice bryr seg ikke om å hjelpe kundene før de ønsker å si opp abonnementet. På kveldstid blir en oppringt av telefonselgere som opplyser at de skal påskjønne deg med gave for langt kundeforhold kun for å forsøke å få solgt dyre tilleggsabonnement. Selskapet håndterer henvendelser og klager på en særdeles dårlig måte.
Minimalt utvalg av kanaler og dårlige signaler så ting hakker og stopper. Heldigvis finnes det andre kanal leverandører.
Hadde Canal digital før styret i borettslaget bestemte seg for å bytte til RiksTV. Med det gikk jeg glipp av 15 valgfrie kanaler og mulighet for opptak på alle kanalene. RiksTV lar deg nemlig ikke ta opp på hvilken som helst kanal. Har du valget så gå ihvertfall ikke for RiksTV!
Kundeservicen vi opplevde var knallbra, men dessverre holdt ikke PVR-dekoderen mål. Den hang seg til stadighet opp, og selv med utallige oppgraderinger og resettinger fungerte den ikke optimalt. Vi fikk aldri tatt opp og sett på de programmene vi ønsket, så poenget med PVR forsvant... Så da sa vi opp og byttet leverandør. Kommer gjerne tilbake dersom dekoderen blir bedre.
Utrolig dårlig oppfølging og informasjon. Når montør endelig kom , og monterte antenne i vindu hos min mor som eneste mulighet, fikk hun informasjon om at bilde kunne flimre litt av og til. Sa ingenting om at lyden ville sprake veldig og umulig å bruke øretelefoner. Det viste seg at antenne ikke fungerte, og hverken lyd eller bilde var bra og heller ikke mulig å få bedre. Når min mor fortalte dette , og sa hun ikke torde bruke denne antennen, var de ikke villig til å oppheve kontrakten. Viser til kontrakt og at angrefrist er over. Hvordan kan de stå inne for et så dårlig produkt?
Det er håpløst å kontakte RiksTV. Jeg sa opp Cmore tilleggspakken for et halvt år siden per mail, men oppdaget at jeg fortsatt ble fakturert for det. Jeg har heldigvis en bekreftelse på mail på at det er sagt opp, men da jeg ringer kundeservice går de på repeat at jeg har Cmore, og at det er to måneders oppsigelse på det. Jeg får beskjed om å sende mailen jeg fikk til [email protected], men jeg har fortsatt ikke fått svar på mail jeg har sendt dit. Dekoderen er også ganske treg og knotete og umoderne. Jeg har ringt kundeservice om det et par ganger også, men de ber meg bare å formatere harddisken, noe jeg også har gjort uten at det hjelper. Ringer igjen, de ber meg formatere harddisken. Haha.