RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Reprisekanal.Vet ikke bruker ikke tid på dem.For dyrt
ventetid kundeservice i dag 1 time uten svar, fikk svar etter 40 min på chat uten at de kunne gjøre noe, de så det var dårlig men jeg måtte evnt springe rundt og fixe feil i deres boks!!! etter klage nr 10 kunne de ikke inntrømme at utstyret de leverer er dårlig og heller ikke sende nytt.
Synes Riks tv har vært helt grei bortsett fra prisøkning.
Vestland 31.oktober 2023.. Va du enn gjør i livet ikkje tegn abbo.hos riksTV.. blir aldri fulgt opp.får du problemer med systemet kommer du neppe gjennom på telefon og sender du mail får heller ikkje svar med det første,,har sitte i 1 Time og 45 min på vent igår og passerer nå idag 75 min så langt,så neste steg er oppsigelse av abbonemang som tar 2 mnd. takk og farvel til riksTV..mange andre levrandører som er fullt på høyde og over RIKSTV.. Hilsen oppgitt kunde... Knut
Leverer dårlig kvalitet på teknisk utstyr. Lite kundevennlig
Kontaktet Rikstv pr. telefon. Etter å ha ventet på svar i 1 time og 27 minutt la jeg på røret, Forsøkte å få hjelp via Chat Roboten, som ikke skjønte hva jeg snakket om. Fikk deretter kontakt med en som leverte klart svar på spm.1,men totalt ubrukelig svar på spm 2. Neste person forsvant før jeg fikk skrevet spørsmål. Er dette det man kaller totalt ubrukelig service. Dette selskapet er det bare å komme seg fortest mulig unna.
Total ubrukelig kundeservice som ikke tar tlf. eller heller ikke ringer opp. Deres chatfunksjon virker bare en gang innimellom...og de på chat har null innsikt i fakturaer etc.
Helt umulig å få kontakt med😡dette kan de få ha for min del totalt ubrukelig
Håpløs bildekvalitet. Forsøkt alle innstillinger til ingen nytte. Bør være intuitive og automatisk bildeinnstillinger. Dette blir for komplisert og utrulig irriterende.
Lett tilgjenglig, men for mye surr? Faller ofte ut med enkeltkanaler??? tilhører et sameie og lurer på nabo og tv, påvirkes jeg av nabo sine valg, bare en vegg imellom fra tv til tv???
dårlig hjelp fra kundeservice. viser dårlig bistand. Ikke behjelpelig. forstår ikke hvorfor jeg fremdeles betaler abonement på noe som funker så dårlig
Har nå venta i over en time for og snakke med kundeservice og enda ikke kommet igjennom dette er ikke holdbart
Bruker 1.5 timer på å komme igjenom til kunde service!!elendig service,styr klar
Alt for høy pris nå , så derfor ønsker å undersøke etter lavere priser
Dårligere tv-tilbud for hver måned MEN; dyrere og dyrere for hver måned....:-(
Sa opp først 1 gang , ingen bekreftelse på email . Gjorde prosessen 2 ganger til , ingen bekreftelse på email da heller . . Ringte de å da etter samtale fikk jeg en bekreftelse på email men da er det selvfølgelig oppsigelse tid til tross for kundeforhold for over 15 år sammenhengende . Kommer ikke tilbake . Virker veldig useriøst .