Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tilbud på 16 øre/kwh så kommer regningen på 49 øre/kwh. Så hold dere vekk fra dette. Kundeservicen gidder ikke å svare engang.
Hei Sverre, Beklager at det har vært litt ventetid, men det er ok nå, så bare ring. Benytter du ring tilbake-funksjonen beholder du plassen i eventuell kø og vi betaler samtalen. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg trodde jeg var fornøyd en 3-4 mnd. Men så plutselig uten forvarsel dumper det ned en regning som er 4 ganger så høy som tidligere måneder. De har flyttet meg over den dyreste prisplan de kan tilby uten noe som helst forvarsel. Jeg sender umiddelbart e-post til [email protected] 07.12.2016, der jeg ber de ordne opp og beskjed om at den faktura som er feil, ikke kommer til å bli betalt. I dag, 18.01.2016 har jeg fortsatt ikke fått noe svar, men en telefon fra Hafslund som sier de vil stenge av strømmen min... Styr for all del unna disse stor svindlerne. Det er ikke verd bryderiet for et par øre pr. kw og havne i det trøbbelet disse kan sette deg i.
Hei, Jeg vet ikke hva dette gjelder, men som kraftleverandør stenger vi ikke strømmen din, det kan kun nettleverandør gjøre i Norge. Ring oss på 815 56 857 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Agva Kraft skriver her på siden til en kunde for et par dager siden: "Vi er så og si alltid blant de aller billigste på offisielle prismålinger. Det er imidlertid betinget av at du tegner avtalegiro/efaktura". Nei vet du hva? Dette er bare tull og det vet dere veldig godt. Jeg tegnet avtalen "Agva spot valgfri" i November, som da hadde et negativt påslag på -8, 5 øre. Fulgte med på dette en stund, men, så glemte jeg det en uke eller 2. Da fant jeg plutselig at denne avtalen var forandret til å få et påslag på + 8, 90??? Altså en prisforhøyelse på.... 12, 4 øre. Man skal ikke være store matematikeren for å regne ut at dette blir enormt mye i prosent. Nå har de flyttet Agva spot intro opp for å være øverst på strompris. No Med et negativt påslag på -3, 50 øre. (Så lenge det varer og til man får x antall kunder til å gå på limpinnen) Dette er en evig rundans for å få kunder til å bite på kroken for så å flytte en ny lokkeavtale opp. Mens andre kunder som ikke følger med, betaler langt mer enn om de hadde hatt seriøse selskaper. Så ikke kom å snakk om avtalegiro/efaktura. Fra i dag er jeg tilbake hos en seriøs leverandør med påslag, langt under det jeg hadde hos Agva.
Rein svindel! Elendig kundeservice, setter deg over på en dyrere avtale enn man har bestilt selv ved opprettelse av e-faktura og avtalegiro. Beregn over 1 måneds svartid på mail. Du har ingen egen side med oversikt over forbruk eller for administrering av abonnement. Styr på alle måte unna denne leverandøren.
Lokker med meget gode priser for så og skru prisen opp i taket. De skylder på at man må inn og sjekke DIN SIDE regelmessing for og få med seg at de skrur opp prisen. De skor seg på at det tar lang tid og bytte strømleverandør så de skrur prisen ytterligere opp et enormt hakk før man rekker og bytte. Rein svindel.
Lureri alt sammen. Setter opp prisen så fort du er kunde hos dem. Ikke la deg lure. Styr unna!!! Dårlig kundeservice også.
Veldig dårlig kundebehandling! En avtale når man signerer, en annen to dager seinere.
Avtalene er så like at det var behov for flere telefoner med kundeservice før jeg fikk lirket ut hva som ville være mest fordelaktig for meg. Det føles i ettertid som om dette faktisk var med hensikt. Jeg angrer på at jeg ga Agva en sjanse, de er slett ikke billige på noen måte når man ser bort fra lokketilbudene. Om Agva kan bli bedre? Ja de kan neppe bli stort værre!
Hei William, Vi er så og si alltid blant de aller billigste på offisielle prismålinger. Det er imidlertid betinget av at du tegner avtalegiro/efaktura. Vi beklager om du har hatt en dårlig opplevelse og vil forsøke å gjøre en bedre jobb om du kommer tilbake som kunde. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Ved henvendelse til firmaet gir de alltid tilbakemeldinger. Og følger godt opp ting som er uavklart. Hadde en del problemer i begynnelsen, men nå har alt dratt seg til. Derfor er det svært viktig for oss forbrukere å gi korrekte opplysninger med en gang. Husk alltid å opprette e-faktura godkjennelse og autogiro. Gjør man ikke det så blir det problemer. Dette må gjøres i din bank.
Hei John, Takk for hyggelige og nyttige tilbakemeldinger! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Billig, bra kundeservice. Tar tak i problemer med en gang jeg kontakter de.
Hei Guro, Det var hyggelig å høre at du er fornøyd. Du er alltid velkommen til å ta kontakt om det skulle være noe mer! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har fått god informasjon fra jeg ble kunde. Opplevde i dag å få en regning jeg ikke kunne forstå stemte. Fikk rast kontakt med kunderådgiver (etter å ha ønsket å bli oppringt), som forklarte sammenhengen og raskt gjorde endringer slik at jeg kom meget gunstig ut av det. Fornøyd!
Hei Sunniva, Supert at du er fornøyd! Jeg håper "vurderer å bytte selskap" bare ble trykket ved en feil ut fra din positive tilbakemelding! :) Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Inngikk for et par mnd siden avtale med agva kraft. Selvfølgelig etterskuddbetaling. Likevel mottar jeg nå i januar en faktura der jeg er forskuddsfakturert for flere måneder. Selvfølgelig betaler jeg ikke. Jeg bytter leverandør. Men det er etter hvert ganske slitsomt å være forbruker!
Hei Bodil, Jeg antar at dette har skjedd fordi du ikke har tegnet efaktura/avtalegiro. Dette kravet har vi på de rimeligste produktene for å holde kostnadene nede. Men bare ta kontakt, så hjelper vi deg med dette og kan overføre til det produktet du måtte ønske. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Har ikke hatt dere så lenge, men fornøyd så langt og svært god service!
De har over fakturert meg stort. Jeg har nå byttet leverandør og har ventet på tilbakebetaling i flere måneder. Kundeservice bruker svært langt tid på å svare meg og svarer ikke konkret på når jeg får tilbakebetalingen. Dette minner om svindel.
Agva kraft forandret på prisen jeg måtte betale uten samtykke eller informering på noen måte! Jeg ble enig med en avtale hvor jeg ville betale under spotpris, men endte med å betale over dobbelt av spotpris. Jeg prøvde å få kontakt med dem over lengre tid, men de svarte aldri, og de prøvde aldri å få kontakt med meg. Jeg har ikke noe annet valg enn å bytte strømleverandør. Vil aldri anbefale de til noen!
Noen avtale beskrivelser kan være noe uklare og vil kreve at en følger med opp mot sin nettleverandør. Det er slik at en velger avtale og derved det mønster en vil ha for å etterleve disse slik at en ikke går på en smell.