Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en skyhøy regning fra Agva grunnet at abonnementet hadde blitt byttet fra Spotpris til Flyt. Dette hadde skjedd fordi jeg ikke hadde fått med meg at man var nødt til å skaffe efaktura i nettbanken for å få Spot-abonnementet. Den første fakturaen jeg fikk var på kr. 0, noe som gjorde at jeg kastet den i søppelkassen med én gang, i stedet for å lese nøye gjennom hva som stod av viktig informasjon. Jeg mener dette er dårlig formidling av informasjon fra deres side. De færreste leser ikke regninger som kommer på 0,-, da man antar at ingenting er i veien. Men ringte kundeservice som var svært behjelpelige. Bestemte meg for å forbli kunde hos dere etter samtalen med servicepersonen, til tross for at jeg var ganske opprørt da jeg ringte.
Problem med faktura som følge av bytte av bank. Meget behjelpelig kundeservice fikset opp problemet umiddelbart over tlf.
Godt informasjon til kunde Lav pris Qualitet Effektive Dialog
This company will switch your rate without notification to a much higher rate. My bill for November is more than I would pay for an entire year. It would be foolish to continue with this company. I would advise getting power somewhere else, the low rates will change to excessively high rates. ***BE VERY CAREFUL WITH THIS COMPANY***
Bor en del av året i utlandet. Det er vanskelig å kontakte dere pr. telefon da dere bare har 815 nummer. Alternativt kan være å kontakte dere pr. e-mail, men da tar det for lang tid å få svar for å gjøre endringer.
Svindel via elskling.no. Der står de som klart billigst men sannheten er en annen etter bare få uker!!!
Fortsetter å fakturere meg det dyre flyt abonnementet, selv om jeg har endret til Spot Online. Det var heller ikke uten problem da jeg endret til Spot Online. Fikk da plutselig opp regning med strøm på en adresse jeg ikke kjente til..
Bra at det er billig. Dårlig at får å ha det billigste så må man bytte avtaler hele tiden og følge med på endringer hver dag. Kundeservicen er bra, men er veldig trege på å svare på mail.
So far so good, men har bare hatt de som leverandør en kort stund.
Prisen som trakk meg til Agva. Første telefonsamtale med de var preget av mye bakgrunnstøy hos kundeservice. Svar på mail til kundeservice besvarte bare spørsmålene delvis. Siste samtale var veldig god kvalitet på og hyggelig og behjelpelig kundeservice.
Synes det er litt dumt å betale strøm forskuddsvis, og at det ikke kommer samlet faktura fra BKK og Agva.
Alt bra, men skulle gjerne hatt et varsel når priser endres.
Behjelpelig, ryddig og ordner til det beste for kunden.
Billig og bra pluss topp kundeservice når man lurer på noe eller har gjort en feil man trenger å rette opp.
Meget fornøyd med kundebehandlers (Fillip) oppfølging på telefon vedrørende abonnement.
Hvis man gjør en innsats for å forstå de ulike avtalene og hva de faktisk innebærer, kan man få svært billig strøm. Det forutsetter at kunden er våken og gjør bevisste valg. Det er litt for mange ulike avtaler og regelverket er uoversiktlig, så jeg skjønte ikke hva den avtalen jeg inngikk faktisk innebar. Men etter en samtale med kundebehandler ordnet alle misforståelser seg og jeg endte opp svært fornøyd. En klar forbedring ville vært å skrive i ordrebekreftelsen eller på fakturaen at avtalen forutsetter efaktura og avtalegiro, og at man blir satt på en annen, svinedyr avtale hvis man ikke gjør det. Da kunne dere unngått en del negativ omtale fra folk som føler seg lurt. Men det endte som sagt bra :-)