Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ba om å få overført abonnement til min nye adresse for 2 måneder siden. Etter en måned fikk jeg svar fra Agva Kraft om at de ikke fikk til dette til tross for at nettleverandør sier at det er strømleverandør som må gjøre overføringen. Jeg svarte så Agva dette, og nå har det gått nok en måned uten svar, slik at jeg plutselig får regninger fra nettleverandør for ekstremt høyt priset ventestrøm. Det har vært et forferdelig rot som har kostet meg mye tid og energi, sjokkerende kundeservice.
Agva kraft har en lang tidserfaring med tidligere ulike fornøyde kunder. Agva Kraft ordner det meste for deg innen en kort ventetid. Agva kraft er et konkurranse dyktig selskap på mange ulike områder i forhold til mange andre kraftselskaper. De tilbyr en rekke gunstige fordeler på en rekke ulike områder. Agva kraft har rimelige avtalevilkår som er gunstige for den kunden det gjelder for. Jeg har selv bare en rekke lange gode erfaringer på mange områder med Agva kraft. dette gjelder spesielt i forhold til avtalevilkår og ulike betingelselsvilkår
Agva Kraft har miljøvennlig kraft til en for meg beste markedspris
Ble kunde 16 mars, og inngikk da avtalen "Superspot" med innkjøpspris minus 15 øre pr kWh. Foreløpig (til 4. april) har de holdt avtalen, og jeg forventer at det fortsetter.
Veldig bra firma. Dette kan jeg ambefale sterkeste.
Billig lokke tilbud. Etter kanskje Norges dyreste strøm.... Styr unna hvis du ikke følger mye med på din strømleverandør, eller ikke er flink til å klage. Mest klager fra kunder til forbrukerrådet er fra Agva Kraft. har vært kunde siden 01.11.19 til 2703.19 å betalt helle 4130 kr for bruk av 62728, kWh agva spot AG 01.01.19 - 01.02.19, 86,74 øre/kWh agva spot AG 01.11.18 - 08.11.18, 62,70 øre/kWh agva spot AG 08.11.18 - 01.12.18, 75,60 øre/kWh agva spot AG 01.12.18 - 01.01.19, 78,75 øre/kWh agva spot AG 01.02.19, 78,75 øre/kWh agva spot AG 01.01.19 - 01.02.19, 86,74 øre/kWh
Jeg har vært kunde i noen måneder. Skulle få en avtale med Spotpris med rabatt på 15 øre KWh, kjempeavtale tenkte jeg! Viser seg at jeg kun fikk dette en måned, deretter flyttet til en deres dyreste avtaler uten varsel. Jeg tok det opp med kunderådgiver som påstår at dette er standard betingelser. Kan ikke finne informasjon om dette noen sted på deres hjemmeside. Svindel! Jeg byttet leverandør i dag og skal aldri tilbake.
Agva er forferdelig når det gjelder kundeservice. Om du er en av de få som kommer gjennom, bør du egentlig anse deg som heldig. Det er i alle fall fram til du møter de på den andre enden av telefonen. Du blir møtt med spydige kundebehandlere, som utviser liten til null samarbeidsvilje. "Men herregud, da" og "det må jo selv du også forstå" er begrep jeg fikk høre. I tillegg til at kundebehandleren forsvant underveis i samtalen, og kom tilbake etter 90 sekunder. Jeg byttet fra Agva fordi jeg ble lurt med på et av deres lokketilbud, hvor de skrur opp prisen kolossalt etter én måned. Tre måneder senere mottok jeg inkassovarsel for en sluttavregning, UTEN å ha fått faktura før. I inkassovarselet fremkom det ingen begrunnelse for kravet eller utregning for summen. Jeg ringte inn for å høre hvorfor jeg fikk det, og for å få en forklaring på hva det var. Da ble jeg møtt med spydighet, frekkhet og en kvinne som nærmest hadde til hensikt å skape kvalme. Ikke bare er de håpløse når det gjelder selve avtalen, de behandler kundene sine dårlig. Jeg har ringt inn to ganger, begge gangene har jeg pratet med en kvinne (muligens samme person) som er mer interessert i å kverulere enn å finne en løsning. Når jeg endelig (etter 8 minutter) fikk dratt ut svarene på to enkle spørsmål fra kvinnen, la hun på, uten å si ha det eller noen ting. Om du vurderer Agva fordi de er toppsjiktet på strompris.no eller lignende, ikke la deg lure! I realiteten er ikke prisene deres blant landets 50 beste en gang. Og om du ønsker en hyggelig kundeopplevelse, bør du aldri komme i nærheten av Agva! Styr unna!
Nykommer, litt sen tilbakemelding, litt manglende informasjon. Bra pris
Jeg har holdt på siden desember 2018 med å få byttet til AGVA, men p.t er jeg fortsatt ikke blitt kunde hos dem. De sier de prøver, men det kan vel ikke ta så lang tid? Hva må til for å bli kunde hos AGVA Kraft? Mvh Ny boligeier.
En hyggelig og ærlig samtale angående pris og fornybar energi. Rask og god service.
Hei Taahler, Vi er glad for å høre at du er godt fornøyd. Både pris, kundeservice og miljøfokus mener vi at er viktige for oss som kraftselskap å fokusere på. Ha en strålende dag! Kundeservice
Det er godt å tenke på at man alltid får et svar, en begrunnelse, eller at noen er villige til å "ordne opp" med en gang, det opplever jeg hos Agva Kraft!
Hei Esten, Sånne tilbakemeldinger er fine å få, takk skal du ha! Hilsen oss på kundesenteret
Jeg er svært fornøyd med Agva sin kundeservice og prisløfte, men de har lang svartid på mail. Anbefaler å ringe om du ønsker hjelp.
Hei Elisabeth, Jeg beklager at det har vært litt svartid på mail. Hele bransjen skulle skifte til nytt system i vinter og dette gjorde at ting hopet seg litt opp. For øvrig veldig hyggelig å høre at du i all hovedsak er fornøyd! Kundeservice, Agva
De leverer svar fort og yter god service. Prismessig er det også meget bra.
Hei Terje, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Fikk ordrebekreftelse uten noen gang å ha bestilt. De ønsket meg også velkommen tilbake uten at jeg noensinne har vært kunde.
Hei Kari, Da må det ha vært lagt inn en bestilling på ditt telefonnummer. For å sikre at den annulleres er det fint om du sender telefonnummer og fullt navn til meg på [email protected] så er vi helt sikre!
Ringte ang strømregningen. Ble møtt av en lite vennlig kundebehandler. Fikk ikke svar på det jeg lurte på. Hun var krass og det ente med at hun la på røret. Selv etter at jeg sa hun kunne være litt mere vennlig. DÅRLIG KUNDEBEHANDLING
Hei Heidi, Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Hvis du har tid er det fint om du sender meg en mail på [email protected] så jeg kan få vite mer om hva som har skjedd og se om vi kan finne en kompensasjon.