Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det som er bra med Agva Kraft er at jeg får det vi betaler for. Ingen til kan bli bedre og vi takker nei til alle de andre som prøver å prakke på oss enda billigere strøm😃
Hei Torstein, Takk for fine ord!
Her går det bra. Har vert kunde en god stund å bare happy. Prisen er fin å aldri noe tull, sånn jeg vil ha det 😊 Har hatt andre strømleverandører tidligere. Det var masse tull der, med regninger å pris som var for høy. AGVA passer på prisen for deg å sørger for at du slipper bekymre deg for høye priser. Har ikke vert noe tull med agva så ikke så mye å legge til her. Alt kjører
Hei Jarl, Hyggelig å høre at du er fornøyd!
Aldri tull med faktura. Veldig enkelt å bytte til de. Byttet engang til en annen leverandør men byttet tilbake etter første mnd.
Hei Ulrike, Takk for hyggelig tilbakemelding!
Har ikke noe å utsette på dere og vil forsette med dere som leverandør
Hei Stein, Supert å høre at du er fornøyd!
De har siden dag en vært utrolig hyggelig, alltid svarer innom dagen, gjør jobben sin fort og bra. Jeg liker dem veldig godt også fordi de støtter miljøet og har rimelige priser. Jeg og samboeren min anbefaler dem på det sterkeste!
Hei Dorina, Veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd!
Beste strømleverandøren jeg har hatt, ble positivt overrasket og veldig fornøyd. Kunne ikke tenkt meg å bytte.
Hei Emil, Takk for hyggelige ord!
Når jeg får høyere strømregning enn nettleie og det er 815 tlf.nr for å få kontakt med dere og dere ikke engang er tilgjengelig på, da tenker jeg at jeg har gått inn på en avtale som ikke har noe med det jeg ble lovt. Dette er ikke et selskap jeg vil anbefale!!
I fjor ble det henstilt til teleselskapene å senke satsene for 815-nummer. Siden ikke alle ville være med på dette skiftet vi i fjor over til vanlig geografisk nummer 67 11 44 66. Ta kontakt, så kan vi se på saken din.
Jeg bytta i januar i år strømleverandør til Agva med lovnad om 1 mnd GRATIS strøm. Etter en mnd kom det likevel faktura, og et MEGET arrogant menneske på kundeservice påstår bastant at "NEI, det er ikke den avtalen du har bestilt." Dette er helt uholdbart! Både den ufattelig frekke tonen til Agva´s kundeservice-representant OG den falske reklamen, og jeg tar saken til forbrukerrådet øyeblikkelig! Bytter strømleverandør gjør jeg også.
Lokker med billig priser på diverse nettsteder. Var 4 øre kwh der vi bestilte, og når vi endelig fikk første faktura var prisen på 58 øre kwh. Fikk da beskjed om at det var prisen og de aldri har hatt så lav pris noen gang. Da svarte jeg at de ikke burde reklamere med så lave priser, hvis det ikke er fakta. Da svarte kundebehandler at jeg måtte lære meg å lese det som sto, og at dette var mitt problem. Dette blir meldt inn til forbrukerrådet og andre instanser. De er også frekke nok til å bytte avtalen til en dyrere uten forvarsel. Dette er den siste strømleverandøren jeg vil anbefale. Tror heller jeg hadde gått for strømaggregat og statoil-kort, hvis dette var den siste leverandøren igjen. Styr unna!
Uten tilgang til "min side" blir dette selskapet ikke min leverandør i fremtiden.
OBS OBS! Agva utgir seg for å være et lavprisselskap, men på en eller annen merkelig måte ender man opp med å betale mye mer enn hva man burde. Hyppige og uoversiktlige regninger der man fort kan miste kontrollen, gjorde at vi byttet strømleverandør til Norges Energi. Etter at vi har byttet har Agva sendt en sluttavregning på flere tusen kroner, uten noen som helst forklaring på hva det gjelder. Spar deg selv for mye hodebry og lange stunder i irritasjon over ikke å nå frem på kundeservice, hyppige og uoversiktlige regninger. Ikke minst spar penger... Styr unna! Det finnes så mange andre strømleverandører man kan velge.
De har alltid god tilbud for å få ny bruker. Men når tilbud utløper, man betaler så høge priser, at det er dekket både betalingsmåned og tilbudsmåned.
Jeg var bare en snartur innom og tittet på hjemmesiden og tilbudene til AGVA kraft. Så går det noen uker og jeg mottar en ordre bekreftelse på at jeg har bestilt strøm dette uten at jeg har bestilt noe som helst fra AGVA kraft. En slik useriøs fremgangsmåte har jeg aldri opplevd før. Dette minner mere om sjørøveri og bondefangeri en seriøs forretningsadferd. Hilsen meget irritert forbruker
Hei Anonym, Det du beskriver er ikke teknisk mulig.
Kjeltringer og svindlere hold dere langt unna AGVA kraft., ,,Tar betalt to ganger for samme periode.. Først trekke de beløpet fra kontoen din så får du sluttregning på hele beløpet etterpå, har ringt inn mange ganger og skreve mail til de om feilen.... nytter ikke noe. De sender de bare videre til inkasso og forliksrådet ennå de har fått kontoutskrift på at de har trekt beløpet og mer enn de på forskudd fra kontoen min. Har hatt et sant hel#%te med de...
Prisene de har på strømpris.no er noe helt annet enn det de opererer med i virkeligheten. Det er lokkepriser for å få nye kunder, men når faktura kommer, er prisene mye høyere enn det de har lagt ut på strømpris.no. Hold dere vekk fra disse svindlerne!
Vennligst ta kontakt med kundeservice om det du viser til er korrekt. Prisene våre er alltid som annonsert, så om dette er ment seriøst må det ha skjedd en feil.
Det som var bra var at de skulle tilby 100% ren kraft og at startprisen var bra. Det som var dårlig var at hele forretningsmodellen deres er å lage titalls strømprodukter hver måned, der de etter 3 måneder på en plan (og man ikke følger med) så jekkes prisen opp 10 øre per måned til man i måned 6 sitter med markedets dyreste strøm. Jeg var så fornøyd med de etter 2 måneder at jeg vervet ca 10 stk familie og bekjente, de som kom inn senere enn meg hadde billig strøm når min var satt opp til ca 65 øre, men etter 3 måneder begynte deres strømavtale også å stige. Det som er irriterende er at Agva spekulerer i å få kunder inn billig for å jegge opp prisen, lage nye strømavtaler hele tiden for hele tiden å ligge øverst på prissammenligninger og lurer kundene på det tidspunktet de vet at kunder ikke følger så nøye med strømmen etter å ha gått over. Folk får plutselig sjokkregning og de er etter min kjennskap på klagetoppen. Agva er for øvrig et underselskap av Telinet og Telinet er ikke noe bedre. Er etisk umoralsk å drive slik Telinet gjør og underselskapet de har laget for å gjøre oversikt over strømmarkedet så lite transparent som mulig. Kundeservicen er ikke bra. Jeg var faktisk så uvitende at jeg gikk fra Agva til Telinet når etter Agvas sjokkregning, men skiftet igjen når jeg fant ut at Agva og Telinet var "samme folk". Da sendte faktisk telinet en oppsamlingsfaktura for ekstra kostnader på vegne av Agva. Styr unna Agva (og Telinet). De gjør det vanskelig å orientere seg i strømmarkedet, lokker deg inn med lokkepriser for å jekke opp til markedets dyreste i det sekund du ser andre veien. Ikke se på pris, se på hvem som er kåret til selskapet kundene er mest fornøyde med.
Her er det flere påstander som ikke medfører riktighet. Hvis denne anonyme anmeldelsen er ment reelt, ber vi om at du tar kontakt med kundeservice så vi kan få klarhet i hva du mener.