Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi byttet til Spot pris abonnementet deres med etterskuddsbetaling, hvor man må ha avtalegiro og efaktura. Har nå etter et par måneder funnet ut at de uten forvarsel har flyttet oss over på flyt abonnementet deres, som er dyrt og ikke det vi bestilte. De har ingen min side eller liknende på hjemmesidene deres, garantert får at folk skal kunne følge med minst mulig på hva de gjør.
Hei Trond, For å kunne holde så lave priser som vi gjør er vi avhengige av at ting går så automatisk som mulig, derfor stilles det krav til efaktura og avtalegiro. På strømpris.no kan du se at dette er vanlig blant lavprisaktørene. Men om du blir flyttet over på en annen avtale fordi efaktura/avtalegiro ikke er tegnet er det viktig å merke seg at det ikke er noen bindingstid. Kundeservice kan når som helst hjelpe til med å ordne dette og sette deg tilbake på opprinnelig avtale om dette er ønskelig. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Bytter deg til grovt overpriset "Agva Flyt" ved første anledning de får, gjerne uten å informere deg.
Veldig bra informasjon og hyggelig prat. Det tar tid å få svar men kundeservice ringe tilbake.
Jeg bestilte Agva fordi det var billig, og det var det en periode. Så ble avtalen min plutselig dyrere og dyrere. Nå sitter jeg her med en strømregning på 1700kr for en liten 60 kvadrat leilighet.
Totalt useriøst. Skiftet strømleverandør i februar 2016. Etter det har det vært det man kan kalle sirkelargumentasjon uten innhold med Agva. Vi velger nå å betale en faktura på 3 måneder fram i tid for å få avsluttet kundeforholdet. Så får vi håpe at forsikringen om at dette vil bli motregnet stemmer. Har mine tvil....
Ringte til agva i dag og fik umiddelbart en ny avtale på plass, perfekt service.
Det tok alt for lang tid fra en gikk over til dere (over en og halv måned) når andre leverandører bruker max. 14 dager til leveranse fra dem blir igangsatt, uten at dere gir noen som helst varsel/tilbakemelding om at det er noe mangel eller feil.