Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ikke lenger interessert i å betale mer for et produkt fra en leverandør som i utgangspunktet tjener nok fra før av og skal sko seg enda mer på en vare som folk må ha. Grådighet kalles dette. Finnes andre leverandører med betydelig bedre avtaler. Blir nok bytte da jeg har fått sondert markedet.
Hei, Svein! Takk for din tilbakemelding. Vi som kraftleverandør har lave marginer på videresalg av strøm og da må vi dessverre øke påslaget på avtalen for å drive fornuftig og samtidig videreutvikle nye tjenester som kan hjelpe våre kunder å spare strøm. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Fjordkraft satt meg på fastpris uten min godkjennelse. Selger har trolig krysset av for dette for å tjene penger på en opplagt dårlig avtale for meg etter at jeg har krysset i skjemaet (min påstand).
Hei, Takk for din tilbakemelding. Hvis du har fått en avtale som du ikke har akseptert ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan rydde opp i saken. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Lite info og få fra de. Kun latterlige fastprisavtaler
Hei, William! Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du ikke fikk ønsket informasjon fra oss når du var i kontakt. Om det er noe du lurer på ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan oppklare saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Liker den flotte appen! Problemfritt! Har ikkje hatt behov for å kontakte selskapet!
Hei, Jon! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å lese at du er fornøyd med appen, det setter vi pris på. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft
Jeg ble valgt ut til å være med i reklame for Fjordkraft. Det var med blandede følelser, da jeg opplever at Fjordkraft i reklamer ikke var ærlig i de reelle priser, i den avtalen jeg har, med spot med forvaltning.
Hei Anne! Takk for din tilbakemelding. Det er synd å se at du har hatt en dårlig opplevelse, vi håper du kan gi oss en sjanse til å rette opp i inntrykket. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan svare på de bekymringene du har. Strømavtalen Spot med Forvaltning som du nevner er en strømavtale hvor vi kombinerer spotpris og prissikringer. Avtalen har som mål å kutte de høyeste pristoppene, og over tid har dette vist seg å være lønnsomt for kundene våre. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft
Ønsker fastpris men får ikke det tilbudet hos fjordkraft
Hei, Torbjørn! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi ikke se hvor i landet du bor, men på et generelt grunnlag er det veldig vanskelig å forhandle frem en fornuftig fastpris nå som strømmarkedet er så ustabilt. Vi håper at dette endres med tiden. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Veldog fin og ryddig app. Enkel og manøvrere seg imellom.
Hei, Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer app og brukeropplevelse høyt, så vi er veldig glad for at du er fornøyd med vår løsning. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Prisen jeg betaler er altfor høy. Jeg ser etter tilbud som er lavere.
Hei, Hjalmar! Takk for din tilbakemelding. Ved å bruke verktøyene vi tilbyr i app/min side, kan du med enkle grep redusere din strømfaktura ved å flytte deler av forbruket ditt til timer der strømmen er billigere, benytte smartlading hvis man har elbil osv.. Da kan du potensielt spare mer penger enn ved å bare bytte til en leverandør som har lavere påslag. Hvis du ønsker tips og triks som kan redusere forbruk og strømpris er det bare å sende oss en melding til [email protected]. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Grei pris, men hadde en avtale som het "Full kontroll". Den store fordelen med denne var at kostnaden skulle fordeles jevnt utover året. Men med en gang prisene steg litt, så ble prisen justert opp uansett, så dette var det jo ingen verdi i.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Med betalingstjenesten som tidligere het Full Kontroll, nå Forutsigbar Betaling, utjevner vi kundens kostnader over tid slik at kunden slipper store variasjoner i fakturabeløp gjennom året. Da er det en saldo løsning i bunn der kundene betaler inn et fastsatt beløp ut i fra kundens årsforbruk, også trekker vi fra utgiftene for nettleie og strøm underveis. Ved store forbruks- eller prisendring foretar vi justering av beløpet ut i fra forventningene fremover, da justeres beløpet opp eller ned, alt ettersom. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
God oversikt via app. God avtale via andre medlemskap
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Det kommer stadig på nye påslag på strømregningen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Man skal bare betale et avtalt påslag pr/kWh. Hvis du har fått påslag utover avtalevilkårene ber vi deg ta kontakt med oss slik at vi kan undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Har sammenlignet litt m Tibber og Fjordkraft er overraskende stort sett rimeligere , enkelt og greit i appen og følge m. Men kunne vært bedre/ tidligere ute m morgendagensstrømpris. Samtidig kunne det vært lettere å gå tilbake å se forbruk detaljer og strømstøtte tilbake i tid. Eller bra 😊
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd. Appen er i stadig utvikling og vi vil fortløpende forbedre brukeropplevelsen og samtidig utvikle nye tjenester og som skal hjelpe våre kunder med å redusere sin faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
De endret avtalen uten å informere meg og legger på 500 kr gebyr hvis jeg går til et annet firma.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke riktig ut. Send oss gjerne en e-post til [email protected] så kan vi undersøke saken for deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt grei. Fungerer ok til mitt bruk. Har ingenting å utsette på de.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Godt å høre at det fungerer for ditt bruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Likte ikke at de satte opp prisene på å være kunde
Hei, Lene! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å justere prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Er ikke fornøyd. Dager jeg slår av varmepumpe har jeg mere forbruk???
Hei, Tom! Takk for din tilbakemelding. Som strømleverandør har vi ingen påvirkning på ditt strømforbruk da vi kun selger strøm. Hvis du mener at du blir belastet for feil forbruk anbefaler vi at kontakter din lokale netteier da dem har ansvaret for måler og forbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft