Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter fusjon med Eidsiva gikk prisen opp helt jævlig,..og skylder på att det ikke har regnet nok for årstiden,..har jo ikke gjort annet enn å regne.... Upålitelig selskap,..og strømleverandør🤬🤬🤬
Hei Arve. Takk for din tilbakemelding. Fusjonen mellom oss og Eidsiva har ikke påvirket strømprisene. Alle strømleverandører handler fra samme børs (Nordpool). Her er det mange faktorer som spiller inn på strømprisen. Sammenlignet med fjoråret, så har strømprisen vært dyrere i år. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Raske tilbakemeldinger på mail og god på prismatch
For det første er Fjordkraft langt dyrere enn andre selskap. Deretter tar Fjordkraft kontakt for å gi et bedre tilbud, men ender med å skru opp prisen.
Hadde borettsavtalen. Der klarte dere å ta kr 800 mer enn nødvendig i gebyr for to avtaler til sammen. Hvis jeg nå skifter til Aqua kraft sparer jeg kr 1500 til. Tilbudet om matching av pris hadde vært interessant, men det tar dere igjen så snart dere får sjangse til det. Lite troverdig.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Ettersom jeg kun ser navnet ditt, så har jeg ingen mulighet til å se på ditt kundeforhold. Vi tilbyr prismatch til alle våre kunder og kan lett tas i bruk ved å ta kontakt med oss. Mer informasjon finner du her: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/ Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bare gode erfaringer med Fjordkraft. Rimelig kombinasjon av strøm- og telefonabonnementer.
Hei Nils, Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er godt å høre at du bruker fordelene du har som Fjordkraftkunde. Husk å laste ned appen for å lett holde oversikt over strømforbruket og fordelene! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft.
Selger ringte ifm med winback og solgte på meg et produkt som skulle gi garantert lavest pris. Dette stemte ikke og har blitt fakturert vesentlig mer enn spot-prisene i vinter. Elendig kundeservice og kundebehandling. Aldri igjen
Hei Nikita K, Takk for tilbakemelding. Jeg fant din sak her hos oss, og det ser ut som du sparte på dette produktet i noen måneder, mens andre måneder var det noe rimeligere med spot. Totalt ser det ut som saken din ble løst på en fin måte. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Feilene med Fjordkraft fortsatte med feil i Faktura. Måtte ofre mye tid og samtaler for at de skulle rette.
Hei Per. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har opplevd feil på fakturaen og måtte bruke tid på dette. Vi skal alltid sørge for at vi sender fakturaer som er korrekte. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft