Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger på døren skrøt av garantert lavest pris, hevdet jeg ville spare mye ved å bytte over, og viste meg helt urealistiske priser jeg skulle få hos Fjordkraft. Jeg var sløv og fulgte ikke med på regningen, ikke godt nok i hvert fall, og etter å ha sjekket rundt på nett ser jeg nå at avtalen jeg fikk ikke bare var en av de dårligste på markedet, den var en av de dyreste til Fjordkraft også... Legg til at selskapet virker mer opptatt av bonusavtaler og tilleggsavtaler enn billig strøm, og du har oppskriften på et selskap jeg for alltid vil holde meg unna. Svært pågående var de også da jeg ville avslutte kundeforholdet, (jeg fikk 3 telefoner, 2 SMS og et par emails), enda jeg gjorde det klinkende klart at jeg ikke ønsket mer kontakt da jeg sa opp avtalen. Ikke mye respekt for kundens ønsker der i gården.
Hei Erik, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du er såpass misfornøyd med opplevelsen du hadde som kunde hos oss. Ettersom jeg ikke vet hvem du er, og heller ikke hvilken avtale du har hatt, blir det dessverre vanskelig for meg å gi deg et godt svar på denne henvendelsen. Men på generelt grunnlag må jeg forsikre deg om at våre selgere aldri skal fortelle usannheter i møte med potensielle kunder, og at dette er noe vi tar svært alvorlig. Hvis dette er noe du ønsker å melde videre til oss så er dette noe vi svært gjerne ønsker å få mer informasjon om. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft sender ulovlige purregebyrer. Dagens lovlige satser for purregebyr og innkasso gebyr er kr. 35,-. Fjordkraft sitt gebyr er på 340,- !
Hei Esila, og takk for tilbakemeldingen. Her tror jeg nok det har oppstått en misforståelse, for vårt purregebyr er på 35,- som du sier. Beløpet på 340,- er et inkassosalær, og disse settes ikke av oss men av Lindorff. Eventuelle klager på dette gebyret må derfor tas med dem. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hei, ble svindlet av Fjordkraft da jeg kjøpte høytaler på Power. De spurte om jeg var Fjordkraftkunde, noe jeg bekrefte. De kunne tilby 200,- i avslag. Flott tenkte jeg, 200,- i avslag er bra med Fjordkraft fordel som de kaller det, det vil jeg benytte meg av. Ingen snakk om bytting av strømavtale hvis jeg gjorde det. Oppdaget etter en stund at de hadde bytte min strømavtale uten mitt samtykke til en MYE dårligere strømavtale for meg fordi jeg hadde fått 200,- i avslag??? Og når jeg spurte de om hvorfor jeg skulle bytte avtale for 200,- i avslag som allikevel ble spist opp på første regning med den nye avtalen, hadde de selvfølgelig ikke noe svar. Har holdt på langt og lenge med de, ang det jeg mener er svindel fra deres side. De innrømmet først og ville betale tilbake, og så har de bare kødda det til. Hold dere langt unna Fjordkraft og deres metoder, prissamarbeid etc. Har nå byttet til Tibber og er kjempefornøyd. Ingen skulte kostnader eller påslag kun 39,- pr mnd👍
Hei Lars, og takk for tilbakemeldingen. Her høres det ut som selgeren hos Power har gitt deg mangelfull informasjon, og det beklager vi veldig. Her skulle du fått informasjon om avtalebytte i form av en brosjyre, noe det ikke høres ut som du har fått. Men i tillegg til denne brosjyren får man all informasjon om strømavtalen automatisk på SMS, og denne må man aktivt svare på for at strømbestillingen skal gå i orden. Når man svarer på denne SMSen har man samtykket til at bestillingen skal gjennomføres, og dette kommer tydelig frem meldingsteksten. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen du har hatt hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De matcher strømprisen som konkurrentene har! Dette må bare fornyes hver 6 mnd.
Hei Ara, og tusen takk for den hyggelige anmeldelsen! Vi anbefaler også Prismatch, og det er kjempegodt å høre at du benytter deg av denne muligheten :) Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Vi ble fakturert for naboens strøm i ett år. Da de endelig endret oss, de ga oss bare 15% av det vi betalte for naboen. Umulig å få noen til å ta ansvar i deres kundeservice.
Hei Sofia. Dette blir det litt vanskelig å svare på siden jeg ikke vet hvem du er. Men dette er en type sak som vi pleier å kunne løse ganske enkelt når man tar kontakt – kan det være at 15% var differansen mellom ditt strømforbruk og naboens? Dette blir bare gjetting fra min side, og jeg vil sterkt anbefale deg å ta kontakt med oss på nytt hvis du mener at denne saken ikke har blitt løst på en god nok måte. Da kan vi få sett skikkelig på dette sammen. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg opplever Fjordkraft som en ryddig og seriøs aktør. Har kjøpt strøm derfra i flere år nå, etter å ha funnet ut at det jeg eventuelt kan spare på bytte av leverandør i de fleste tilfelle er både lite og kortvarig i mitt tilfelle (relativt lavt forbruk). Her er alt oversiktlig og greit (det kan det sikkert være hos andre også), enkelt å se hva man faktisk betaler for. Meget hyggelig og effektiv kundeservice. Dette er nok til at jeg er fornøyd. Tror vel at mange misfornøyde kunder, både hos Fjordkraft og andre leverandører, gjør seg selv en tjeneste med å sette seg nok inn i avtalen før den inngås til å unngå misforståelser og overraskelser.
Hei Rune, og takk for den fine tilbakemeldingen. Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Hvis du ikke allerede har lastet ned appen vår "Fjordkraft" vil jeg oppfordre deg til å gjøre det, siden denne gir enda bedre oversikt over strømbruken i hjemmet. Og ikke glem at vi har Prismatch (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) hvis du en gang skulle finne et fristende tilbud hos en av våre konkurrenter :) Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft spotpris og prisgaranti 6mnd har gjort att kun har jeg nesten kun betalt nettleie de siste 6 måneder Som fjordkraft kunde har jeg en billig mobilavtale .Skiftet fra Telenor 2 abonnmenter til fjordkraft Besparelsen er firesifret Fikk senket prisen på alarm jeg har hos en konkurrent av fjordkraft Besparelse nesten firesifret. Er veldig fornøyd med Fjordkraft Sett dere inn i avtalen dere inngår og bruk systemet til og konkurrere medvandrere selskaper så kan penger spares som kunde av Fjordkraft
Hei Finn. Tusen takk for den gode omtalen! Så gøy å høre at du har spart penger på å bytte til oss, det blir vi veldig glade for å høre. Vi vil alltid oppfordre til å benytte seg av våre gode tilbud, og huske at man kan bruke Prismatch (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) hvis man finner en billigere avtale hos en av våre konkurrenter :) Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft