Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er helt ubegripelig at Fjordkraft er blant de største strømleverandørene i Norge med rundt 650 000 kunder da Fjordkraft er langt unna å være blant de billigste leverandører av strøm. Bortsett fra en og annen priskampanje er de alt for dyr med hele 69 kr. i fastavg. og 5.9 øre i påslag pr. kwt. Finnes flere tilbydere som er mye billigere med minuspriser eller 0 kr. i tillegg til spotprisen. Fjordkraft prøver dessuten å prakke inn på kundene sine flere tilleggstjenester som jeg vil kalle for svada, f. eks. å ta betalt for "Norsk Vannkraft" med hele 11.9 øre pr kwt. eller "Strømforsikring" til 60 kr. pr. mnd! Ved et forbruk på f. eks. 20 000 kwt i året så kommer alle disse tilleggene som en lett kan unngå ved å bytte til annen tilbyder, på mer enn 5100 kr. pr. år! Er dyrtid i Norge men mange folk må fremdeles ha god råd siden de gladelig betaler for slike unødvendige påslag og tilleggstjenester.
Hei, Tor! Takk for din henvendelse. Vi har ikke noe innsikt i hvordan konkurrentene setter sine priser. Det vi derimot vet, er at 0,- påslag og 0,- fastbeløp ikke er bærekraftig over tid. Kostnadene ved å kjøpe inn strømmen er høye, og leverandører som tilbyr disse prisene må få dekket inn sine kostnader på andre måter. Ved å benytte deg av verktøyene vi tilbyr, som vår App, kan du redusere både strøm-og nettleiekostnadene dine. Over tid kan man potensielt spare mer penger enn ved å bytte til en leverandør med lavere påslag eller fastbeløp. Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft
Fjordkraft sier selv at de ikke kan garanter hvor kraften kommer fra. Så grønn energi er bare reklame
Hei Arnstein og takk for din henvendelse! Nesten all kraftproduksjon i Norge kommer fra vannkraft. Men ettersom Norge er en del av et globalt strømmarked, kommer også noe av strømmen vi bruker fra andre energikilder. Fordi strømmen alltid tar korteste vei, kan ingen si med sikkerhet hvor strømmen i stikkontakten din kommer fra. Denne tjenesten endrer altså ikke hvilken strøm du får i stikkontakten hjemme – men gir deg en trygghet om at du støtter en lokal vannkraftprodusent. Håper dette var oppklarende. Du er alltid velkommen for en prat hos oss om du har flere spørsmål om Norsk Vannkraft, eller lese mer om det her: https://www.fjordkraft.no/strom/tjenester/norsk-vannkraft/ Med vennlig hilsen Siri, Fjordkraft.
Oversiktlig app og greit å følge med på. Opplever at variasjon i spotpris er oppdatert til enhver tid
Hei Thor! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer appen vår, og setter pris på at du synes den fungerer fint :-) Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Ikke adgang til appen uten å godta at Fjordkraft bruker mine personlige opplysninger. Og jeg er kunde! Dog en kunde på vei ut😡
Hei Aslaug, Takk for din melding. Så trist å høre at du ikke er fornøyd. Jeg vil bare legge til at Fjordkraft deler ikke personopplysningene dine. Appen og Fjordkraft Min side er koblet sammen og derfor blir du informert om at Fjordkraft bruker disse opplysningene. Du er hjertelig velkommen til å ringe oss på telefon 23 00 61 00 mellom 09:00 og 16:00 dersom du ønsker å snakke med oss på telefon. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft
Har en bedriftsavtale Førutsigbar dær de fullstændigt skinnat en på pengar har betalat ett så kallat Sikkringsresultat på øver 30.000 kr på en liten 2 årsperiod i samma period 85.000 kr i strøm kostnad på ett mye høgre spotpris en andra strøm leveramdører, så håll er så långt vekke från denna bedrift det bara går.
Driver telefon terror etter bytte av abonnement. Anbefaler ingen å signere avtaler hos Fjordkraft på strøm.
Hei Jan. Takk for din tilbakemelding. Det var ikke kjekt å høre at du opplever det slik. Vi kan alltids hjelpe med å fjerne deg fra ringelister. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter mandag-fredag mellom klokken 9-16 så hjelper vi dersom det er ønskelig. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft
Lurer på kunder avtaler de ikke forstår, nekter å rette opp feil de gjør. Masse fastavgifter
Hei Eileem Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelser og kunde tilfredshet høyt, så vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss på telefon slik at vi kan bistå deg videre i denne saken. Vennlig hilsen Kristine, Fjordkraft