Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fra Fortum til Vibb helt uten problemer! Så kommer Fortum med noe de kaller «Bruddgebyr» som jeg aldri har lest noe om! Har skifta leverandør ofte og ikke hatt dette tullet før! Men burde bli opplyst om slike ting før en skifter avtale! Så nå krever Fortum meg for 3000kr i gebyr fordi jeg prøver å spare penger🤯 så hvis dette ikke endres, så skal jeg sørge for att ingen jeg kjenner blir Fortum kunde! Svindel selskap!!! Styr unna!
Utmerket kundeservice. Superhyggelig kundebehandler. Lett å snakke med. 😊😊
Hei Arthur, tusen takk for hyggelig omtale. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Må slutte å legge på mine 3 fakturaer med tilleggsytelser jeg har informert om at jeg ikke ønsker! Tilleggstjenester utgjør over 70% av den totale strømregningen. Detter er Ekspress, Elsikker, Online Plus, Prisfrys, Opprinnelsesgaranti, Grønt valg som kun er et påslag for å øke faktura beløp med 570 kr på er belastet på 3 ulike fakturaer på måned. Årlig utgjør dette mer enn 20.000,- kr på mine strømregninger. Jeg ber om at dette fjernes og tilbakebetales for hele 2024.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected], så kan vi selvsagt fjerne tilleggstjenestene slik du ønsker. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk svar på mine spørsmål, har brukt dere i mange år, ser ingen grunn til å bytte avtale
Hei Betty, det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ryddig og oversiktlig. Leverer ihh til avtale og maser ikke.
Hei, tusen takk for fin omtale. Vi ønsker å gi våre kunder et ryddig og oversiktlig kundeforhold. Det gleder oss derfor stort å høre du er fornøyd med dette ved inngåelse av strømavtale hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Super kundeservice på telefon. Svarte raskt og løste saken umiddelbart 👍
Hei Bente, det gleder oss å høre du fikk rask og god kundebehandling over telefon. Vi ønsker å hjelpe våre kunder på best mulig måte, og setter derfor stor pris på din omtale vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ekstremt agressivt telefonsalg selv om jeg har registrert at jeg ikke ønsker dette
Hei Øyvind, Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg vil først og fremst beklage for opplevelsen du har hatt med vår selger. Vi setter stor pris på våre kunders tilbakemeldinger, da det hjelper oss med å forbedre vår service. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig. Vårt mål er alltid å tilby våre kunder den beste mulige servicen og veiledningen, og det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere er så dyre At Hurum leverer samme tjeneste som dere for under halv pris enn dere hvordan er det mulig eneste forklaringen er at dere er Grådige
Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi forstår viktigheten av konkurransedyktige priser og jobber kontinuerlig med å sikre at våre priser er rettferdige og konkurransedyktige i markedet. Gjerne kontakt oss direkte, så kan vi undersøke hvilken avtale som ville passet best for dine behov. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har ikke vært kunde så lenge men trur jeg har en grei avtale veldig hyggelige folk i andre enden når jeg ringer .Anbefaler Fortum .rimeligere enn en del andre.
Hei Hanne, vi ønsker deg velkommen som kunde. Det gleder oss at du valgte Fortum som din nye strømleverandør. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ble Fortum kunde etter at mitt strømselskap Norgesenergi ble kjøpt av Fortum. Så langt har overgangen vært smertefri og har blitt tatt godt vare på. Snakket også med kundeservice og fikk ærlige og gode svar. Har jobbet mye med kundeservice selv og kjenner igjen når ærlige svar kommer. God opplevelse.
Hei Gunnar, det er flott å høre overgangen fra Norgesenergi til Fortum har vært smertefri. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon og med det ønsker vi å gi ærlige og gode svar til alle som tar kontakt. Ikke nøl med å gi beskjed hvis det er noe du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig hyggelig firma,godt å gjøre avtaler og snakke om det som trengs
Hei Asta! Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss, og det er hyggelig å høre om din positive opplevelse. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og sikker leverandør. God kundebehandling god app
Hei Berit, tusen takk for fine ord om oss som strømleverandør. Vi ønsker å gi våre kunder den beste kundebehandlingen, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Stabil og God Leverandør over tid og enkel å forholde seg til
Hei Vidar, det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fungerer for mitt behov og har ingen plan om å bytte hvis dere har lik oppfølging og pris som nå
Hei Roald, så hyggelig å høre du ønsker å fortsette å være kunde. Det gjør oss veldig glad å vite du er fornøyd med strømleveransen fra oss. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Aldri vært borti et selskap som åpenlyst forsøker å svindle. Man må skikkelig stå på for å avslutte et abenoment her. De forsøker seg med 8000kr i bruddgebyr, og insisterer på at man har godtatt dette ved avtale. Var så umåtelig uheldig å fikk denne forbannelsen av et strømselskap når Norgesenergi ble til Fortum. Selvom bindingstiden var over for mer enn et år siden, må jeg antagelig nå kjempe en lang kamp med forbrukerrådet + + for å komme meg unna. Har ALDRI godtatt disse betingelsene hos Fortum. Men de forsøker å kreve dette av meg. Oppdateres. Jeg mildner min anmeldelse dersom de retter opp og beklager seg.
Hei Kim, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din negative opplevelse. I våre avtaledokumenter skal oppsigelsestid og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse, være informert. Vi ønsker å gjennomgå saken, og hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected]. Da kan vi undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra god oversikt, kan hele tiden se hvor mye strøm som er brukt
Hei Inger, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre du er fornøyd med appen. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm