Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig samtale med god forklaring . Norsk talende positivt 👍
Hei Lars, hyggelig å høre du er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe mer, våre dyktige kunderådgivere er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Umulige å få kontakt med utenom kontortid. Ingen vakttelefon å ringe. Ble stående uten strøm over helgen.
Hei Christian, tusen takk for din tilbakemelding. Det er ikke Fortum strøm du skal kontakte ved strømbrudd. Har du strømbrudd må du kontakte din lokale netteier. Din netteier har døgnbemannede driftssentral på telefon som kan kontaktes ved strømbrudd i helger. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kort ventetid, umiddelbar hjelp. Fortsett på samme måte.
Hei Geir, tusen takk for omtalen. Vi jobber målrettet mot å gi våre kunder kortest mulig ventetid. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra og kunde behandling og respekt fullt. Mvh
Hei Alide, tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk hos oss. Vi ønsker å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God informasjon, lett tilgjengelig for hjelp, vennlig og rask service.
Hei Sidel! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår betjening og informasjon. Du må ikke nøle med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk en god behandling av vedkommende som jeg fikk som kunde rådgiver, hun gav meg en god pris enn den jeg hadde fra før av, så tommelen opp for dere
Hei Sverre, tusen takk for fin omtale. Vi verdsetter kundetilfredshet, og ønsker å gi deg den beste opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Hyggelig å høre du er fornøyd! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig god kundeservice. Fikk tydelige og klare svar på alt som gjaldt pris og produkt
Hei Gerald! Hyggelig å høre du fikk tydelige og gode svar på dine spørsmål. Vårt mål er alltid å tilby den beste mulige servicen og veiledningen. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Verste kundebehandling noensinne. Jeg fikk vite at Fortum gir fullstendig f.. i min mening og kundebehandler var sykt frekk og ikke hjelpsom i det hele tatt! Sp dårlig og frekk service har jeg aldri opplevd! Det finnes mange andre leverandører uten bindingstid og med hyggelige kundebehandlere! Styr unna Fortum!
Hei Dew, det er leit å høre om din opplevelse. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi ønsker å få en bedre forståelse av situasjonen og oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon eller epost. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk aldri beskjed at det var bindingstid når avtalen ble signert. Fikk bedre tilbud fra Gulbrandsen uten bindingstid. Fikk 3000,- i bot fra Fortum og en samtale med sykt frekk kundebehandler! Har aldri opplevd så frekk service og dårlig informasjon! Fraråder på det sterkeste!!! Gulbrandsen er MYE BEDRE!!!!
Hei Maria. Vårt mål er å gi våre kunder en positiv og profesjonell opplevelse i møte med vårt kundesenter. Det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av dette kan du kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det mest masete selskapet jeg noen gang har vært borti, styr unna! Her blir du nedringt om "tilbud" og brukerundersøkelser når du er kunde. Bytter du leverandør ringer de deg bare enda oftere for å få deg tilbake. Dette hjelper såklart ikke på opplevelsen jeg sitter igjen med fra Fortum...
Hei Stian, Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt med å bli ringt av våre selgere. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider (nederst under "om oss"). Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Særdeles pågående selger. Vedkommende har ringt tidligere men nektet for dette. Var forøvrig veldig argumentativ. Utrivelig å samtale med fyren. Styr unna!
Hei Fred, tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager opplevelsen du hadde med en av våre selgere. Vi ønsker ikke at våre selgere skal føles pågående, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte slik at vi kan få mer informasjon om saken. Gjerne kontakt oss på [email protected]. Vi ser frem til å høre fra oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Gir meg til envertid billigste pris. Meget god erfaring med spotpris.
Hei Ketil. Det er flott å høre du har god erfaring med spotpris. I appen/ min Side kan du enkelt holde oversikt over ditt strømforbruk. Appen gir også tilgang på spotprisen time for time. Der kan følge med på når strømmen er billigst og planlegge forbruket deretter. Dette kan bidra til å redusere kostnadene for strømforbruket ditt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det var enkelt ,oversiktlig og sbørt tilfredsstillende service og skjema fylle ut på 1.2.3 .Topp.
Hei Linda! Det er flott å høre du er fornøyd med vår service og skjema. Vi setter pris på omtalen din vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
En aldeles grei og kurant leverandør, verken mer eller mindre. Spotpåslag på 3,90 per kwt er høyere enn enkelte konkurrenter.
Hei Endre, hyggelig å høre du er fornøyd. Vi ønsker å tilby kvalitet i vår kundeservice og tjenester. Vi har lyst til å være tilgjengelig for våre kunder, og kan derfor kontaktes på telefon, chat og epost. Vi forstår viktigheten av konkurransedyktige priser og jobber kontinuerlig med å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ble nettopp vervet til å bli kunde med 400kr rabatt, bra ordning og ganske enkelt å bestille. anbefales videre 👍🏼
Hei Mario. Velkommen som kunde! Vi er glade for å høre du fant prosessen med å bestille strøm enkel. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Om du har noen spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på 21494949 eller [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fornøyd med Fortum🤗 hvis ikke hadde jeg byttet leverandør👍
Hei Tommy, tusen takk for omtalen. Det er vår prioritet å sikre at våre kunder blir godt ivaretatt og er fornøyde. Det gleder oss å høre du er fornøyd. Gjerne ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm