Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd med avtalen jeg hadde hos fortum 😊😊
Hei Zeid, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det gleder oss å høre du er fornøyd med din strømavtale. Vi jobber aktivt for å ha attraktive strømavtaler å tilby våre kunder. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
At man snart må ha advokat hjelp for å forstå strømleverandører!
Hei Anni, Tusen takk for din omtale. Det er helt forståelig at du syntes strømbransjen er litt komplisert. Våre dyktige kunderådgivere ønsker å hjelpe deg med å forklare det du måtte lure på. Vi oppfordrer deg derfor til å sende en epost til [email protected] eller kontake oss på 21494949. Vi er klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Manglende oversikt over fastledd og effekt ledd. Dere kan bli betydelig bedre på kommunikasjon slik at kundene blir mer bevisste på hvordan man bruker strøm. Ellers må jeg si at dere ikke følger med i timen i forhold til strømleverandører som nå tilbyr strøm sparing på timer med negativ spot pris. Dere mister meg som kunde snart…
Hei Joachim, Tusen takk for din tilbakemelding. Fortum tilbyr gjennomfakturering, som vil si at du får samlet både strøm og nettleie på samme faktura. Da slipper du å forholde deg til to separate strømregninger. Netteiere deler inn nettleien i to deler: energiledd og fastledd. Det er med andre ord din netteier som har oversikt over ditt fastledd og energiledd. I Fortum-appen kan du enkelt holde oversikt over ditt strømforbruk. Du kan se hvor mye strøm du bruker ukentlig eller månedlig, og følge med på dine effekttopper. Appen inneholder også nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm i hjemmet. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor. Hvis du har flere spørsmål eller tilbakemeldinger er det bare å kontakte oss på epost [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Avtale som ikke overholdes. Slet litt med å betale men ordnet betalingsavtale og dette trodde keg holdt. Men nei
Hei Laila, Tusen takk for din omtale. Vi ønsker å undersøke hva som har skjedd i denne saken. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 slik at vi kan se nærmere på saken. Vi ser frem til å høre fra deg, slik at vi kan rette opp i eventuelle feil. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bindingstid 12 mnd på "bedriftsavtale". Legger automatisk på tillegg du ikke trenger for over 800kr Vi måtte ta over denne avtalen når vi tok over huset etter mine foreldre eller så måtte de betale bruddgebyr.
Hei Håkon, Det er leit å høre du ikke er fornøyd. For bedrifter har vi fire ulike bedriftsavtaler hvor to av avtalene har 12 måneders oppsigelsestid. Dette for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Våre salgsprosesser er satt opp i tråd med gjeldende lover og regler og krav til informasjon om vesentlige opplysninger før avtaleinngåelse. Tilleggstjenestene skal ha vært informert og akseptert ved inngåelse. Ønsker du vi skal undersøke saken nærmere kan du gjerne kontakte oss på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Etter min mening svindler Fortum sine kunder med tilleggsavtaler.Alle bør unngå dette selskapet for å markere at dette ikke godtas i norsk forretningsliv! Kunder har blitt bedt om å bekrefte sin strømavtale, og sannsynligvis ikke lest alle sidene i en sms , da de har trodd de bare har bestilt vanlig strøm.
Hei Fredrik, Tusen takk for din tilbakemelding. Våre salgsprosesser er satt opp i tråd med gjeldende lover og regler og krav til informasjon om vesentlige opplysninger før avtaleinngåelse. Gjennom samtale og skriftlig tilbud skal innhold og vilkår fremkomme klart og tydelig, og dersom en kunde likevel skulle være usikker så bør man naturligvis avvente bestilling og heller ta kontakt med vår kundeservice først for mer informasjon. Etter å ha satt seg inn i tilbudet og hatt mulighet til å lese avtalevilkårene og sammenligne priser og produkter, kan man skriftlig bekrefte at tilbudet slik det er presentert skal aksepteres og avtalen skal inngås bindende. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] hvis du har noen flere spørsmål vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jegvsammenligner med venner og forstår min avtale er fortsatt dyr
Hei Britt, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Så kan vi finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det ble en kort periode. Fant ett bedre tilbud. Det er flere tilbydere som er intresante når en har solcelleanlegg.
Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding. Selv om du kun var kunde en kort periode, setter vi stor pris på tiden du var kunde hos oss. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake om du skulle ønske det! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
En veldig hyggelig mann som svarte på tlf. Jeg følger ikke godt nok med til å vite om fortum er bedre på pris enn andre selskaper.
Hei Kari, Tusen takk for fin omtale. Fortum ble bransjevinner blant strømselskapene i Kundeserviceavisens Norgesmesterskap i svartid i 2023, kåring av hvem som er best på å svare kundene. God kundeservice er med andre ord høyt prioritert hos Fortum og vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble kunde gjennom en av disse konkurransene. Helt ok leverandør, men de hadde noe problemer med appen, som også er akseptabelt, men det var ingen info å få og dette skjedde flere ganger iløpet av første måneden som kunde. Måten jeg fant ut av at det ikke var et lokalt problem, var at flere kunder kommenterte på diverste poster på Fortums facebookside. Ingen respons fra Fortum, utenom når de endelig trodde de fikset problemet, og igjen så var det kommentarfeltet som avslørte at det fortsatt var et problem, ikke Fortum selv.
Hei Glenn, Tusen takk for din tilbakemelding. Hvis det oppstår problemer med appen/ Min Side legger vi alltid ut en talemelding om dette og informasjon på våre nettsider. Vi beklager på det sterkeste hvis dette ikke ble gjort tidlig nok i ditt tilfelle. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar alle slike tilbakemeldinger på alvor. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
har ikke noe erfaring ennå pga nettopp inngått avtale med dere,men den ser lovende ut.
Hei Ronny, Velkommen som kunde:) Vi gleder oss til å gi deg den beste opplevelsen av oss som din strømleverandør. Vi setter stor pris på deg som kunde, og takker for tillitten! Har du spørsmål til din avtale eller trenger hjelp med noe, er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig service orienterte, ikke vanskelige å få til en løsning på ett problem. Kan anbefales på det sterkeste
Hei Frode, Tusen takk for fin omtale. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vårt kundesenter. Det gleder oss å høre du fikk hjelpen du trengte. Tusen takk igjen for omtalen:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble flyttet til en annen avtale og til dyrere strøm, uten godkjenning av meg .
Hei Karsten, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg sier opp Fortum fordi selskapet sponser skandsleklubben Vålerenga Fotball!! Jeg kommer tilbake om F blir sponsor for Obosliga Levanger FK, som er askeladd og har knapt 10 % av ressursene VIF disponerer - og sløser vekk som fulle sjømenn!
Hei Steinar, Vi beklager hvis dette har påvirket din opplevelse av våre tjenester. Vårt mål er å støtte ulike samfunnsinitiativ, inkludert sport. Vi forstår at det kan være skuffende at vi sponser et annet fotballag enn det du heier på. Skulle du ha noen andre spørsmål eller behov i fremtiden, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har hatt Fortum i en rekke år og har vært godt fornøyd. Vanskelig å vite hvor man kommer best ut økonomisk, men har valgt å bytte til en annen leverandør for å se om man kommer bedre ut. Strøm tar en stor del av årsinntekten. Blir derfor viktig å prøve ut flere muligheter.
Hei Roger, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du var fornøyd med Fortum som strømleverandør i årene du var kunde. Det er selvsagt synd å høre du har byttet leverandør, men du er alltid hjertelig velkommen tilbake om du skulle ønske det. Hvis du ønsker vi skal undersøke hvilken avtale som passer best for dine behov, kan du kontakte vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Helt elendig kundesørvis, og fullstendig galskap å øke prisen til mikrober pr kwt. Ni kroner, ja. 8,99 kroner for å være nøyaktig. Kommer aldri til å ha Fortum igjen. Forvarsel om ekstrem prisøkning kom for sent til at man rakk å bytte leverandør i tide, så jeg endte med en gigantisk kjemperegning, og som det viste seg senere mener Forbrukerrådet at Fortum ikke hadde anledning til å sette så høy pris. Likevel ville ikke Fortum rydde opp.
Hei Anita, Tusen takk for din tilbakemelding. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi ønsker å se nærmere på saken din, og hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm