Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen på Kw/time varierer. De sier at prisen er den de får fra Norpool. Det stemmer ikke da min samboer har en leilighet med pris 104 pr. kw/time. Jeg betaler 119 pr. kw/time.
Hei Lars, Om du ønsker å følge med på spotprisen vil jeg anbefale å besøke Nord Pool sine hjemmesider på www.nordpoolgroup.com. For å få riktig valuta må du endre fra EURO til NOK. Minner også om at Nord Pool oppgir priser uten moms, så du må multiplisere med 1,25 for å få inkludert moms.¨ Vi vil gjerne bistå og hjelpe deg så godt vi kan. Ta gjerne direkte kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller chat/e-post på vår nettside. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
At Jeg får bare en faktura, forutsigbart, god informasjon og kundebehandling.
Hei Ren! Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Dere er topp, jeg har veldig forøyd med dere, bare fortsett med det
Hei Zeljko! Vi setter stor pris på din tilbakemelding og vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd hos oss. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du lurer på noe. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Har vært fornøyd kunde hos Fortum en lang periode. Har stort sett hatt Spotpris avtale. Sjekket andre tilbydere over tid, Fortum kommer da godt ut. Alltid korrekte fakturaer til rett tid. Bra App selv om jeg totalt sett syntes den forrige utgaven var bedre. 😊
Hei Bjarne, Tusen takk for din lojalitet og for å dele dine erfaringer med oss. Det er flott å høre at du har vært fornøyd med våre tjenester over tid. Din tilbakemelding om appen er også verdifull, og vi tar alle synspunkter med i betraktning når vi videreutvikler våre digitale løsninger. Takk igjen for din støtte! Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Fikk god og veldig hyggelig hjelp i dag.God forklaring på det jeg lurte på.
Hei, Wenche Så fint å høre at du fikk god hjelp av kundesenteret. Takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Fortum Strøm.
Lover ingen prisendring osv, etter 4 mnd så øker prisene «pga endrede markedsforhold» Bekrefter at bransjen er useriøs
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår din frustrasjon angående prisøkningen, og ønsker å forklare situasjonen mer detaljert. Da din avtale ble opprettet, var markedsforholdene annerledes. Siden den gang har det vært betydelige endringer, blant annet med økte strømpriser, høyere renter, og økte transaksjonskostnader. Disse endringene har ført til økte driftskostnader for oss, noe som dessverre har påvirket prisen på strømleveransen. Vi ønsker å understreke at dette ikke er en situasjon unik for Fortum, men en realitet hele strømbransjen står overfor i disse dager. Vårt mål er alltid å tilby konkurransedyktige priser og god service, men i noen tilfeller er vi nødt til å justere prisene for å reflektere de økte kostnadene vi møter. Uavhengig av prisøkningen, er vi fortsatt forpliktet til å forsette å levere kvalitetstjenester til våre kunder. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Fortum har bestemt helt alene at jeg skal støtte ting jeg ikke har bedt om. Siste bestemmelse….de skal trekke meg for 59 kroner fordi de har bestemt at de skal forsikre meg. Trekker andre benker uten min tillatelse
Hei Bjørg, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår din frustrasjon og ønsker å forsikre deg om at Fortum følger strenge regler ved avtaleinngåelse og endringer i tjenester. Hvis du føler at dette ikke har vært tilfelle i din situasjon, vil vi gjerne rette opp i det. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller telefon 21 49 49 49 for en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen, Fortum Kundesenter //Bahar
Kundeservice hos Fortum lyver om hva de tilbyr og du må krangle uten hell for å få det du har krav på og det som var avtalen. Herunder en fornøydhetsgaranti som jeg ble solgt av kundebehandler, der jeg skulle få tilbake pengene mine dersom jeg ikke var fornøyd. Jeg er absolutt ikke fornøyd med noen ting. Kundeservice krangler, de bruker utrolig lang tid på å svare, de ignoreer svar og du må purre på dem gjentatte ganger. Fortum lyver deg rett opp i ansiktet & holder ikke avtaler. Aldri benytt deg av Fortum, de svindler deg.
Hei Christian, Takk for at du deler dine bekymringer. Vi tar slike tilbakemeldinger alvorlig, men vi ønsker også å forsikre deg om at Fortum streber etter å levere ærlig og pålitelig service. Hvis det har oppstått en misforståelse eller feil fra vår side, er vi fast bestemt på å rette opp i dette. Vår fornøydhetsgaranti er en viktig del av vårt kundeløfte, og vi beklager dypt hvis det har vært noen hindringer i å oppfylle denne for deg. Vi vil gjerne undersøke din sak nærmere for å forstå hva som gikk galt og for å sikre at dine bekymringer blir adressert på en rettferdig og tilfredsstillende måte. Kan du vennligst kontakte oss direkte med detaljer om din erfaring, slik at vi kan arbeide for en løsning? Vi er dedikert til å forbedre og verdsetter sjansen til å rette opp i eventuelle feil. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Aktiv bedrift. Langt fra så gunstig pris som det ble regnet ut fra jeg ville få forelagt fra selger samt må si opp avtale og deretter 1. års binding.
Hei Johnny, Takk for at du deler dine erfaringer med oss. Vi beklager at du har hatt en uheldig opplevelse med vår representant. Hos Fortum streber vi etter å være nøyaktige og transparente i all vår kommunikasjon, spesielt når det gjelder prisestimater og avtalevilkår. Avtalen Aktiv Bedrift innebærer at våre kraftforvaltere aktivt jobber med smarte handler på strømbørsen med målet om å oppnå en bedre pris enn Spot Bedrift. Avtalen har ikke bindingstid, men oppsigelsestid på 12 måneder. Ønsker du at vi skal ta en gjennomgang av saken din må du gjerne ta kontakt med oss på [email protected] eller telefon 21 49 49 49 tastevalg "Bedrift". Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
Kommer ikke inn der det står faktura i appen.. står bare å jobber
Hei Line, Vi beklager å høre at du opplever problemer med å få tilgang til fakturaseksjonen i vår app. Det er viktig for oss at alle funksjoner i appen fungerer smidig og effektivt for våre kunder. Vi anbefaler at du først prøver å oppdatere appen til den nyeste versjonen, eller prøve å logge inn igjen etter å ha startet enheten på nytt. Vi har den siste tiden hatt noen utfordringer med fakturaoversikten i appen, men funksjonen skal nå være friskmeldt. Dersom du fortsatt opplever problemer, må du gjerne kontakte oss på [email protected] eller telefon 21 49 49 49. Med vennlig hilsen, Fortum Kundesenter //Bahar
Jeg har ikke bedt om forsikring og tilleggstjenester men fortum har lagt til tjenester som må betales. Uhederlig
Hei Thomas, Vi beklager at du har opplevd å bli pålagt tjenester som du ikke har etterspurt. Hos Fortum tar vi slike hendelser svært alvorlig, da det er vår høyeste prioritet å opptre ærlig og transparent i alle våre kundeforhold. Vi har strenge rutiner og kvalitetskontroller ved avtaleinngåelse for å sikre at våre kunder mottar nøyaktig informasjon og kun de tjenestene de har valgt. Hvis dette ikke har blitt etterfulgt i ditt tilfelle, vil vi undersøke saken grundig. Vennligst kontakt oss direkte på [email protected] eller telefon 21 49 49 49 slik at vi kan rette opp i situasjonen. Med vennlig hilsen, Fortum Kundesenter //Bahar
Liker trygg hverdag fordi det gjør meg lettere å leve
Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Dersom du har innspill eller spørsmål må du ikke nøle med å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
Opplever Fortum som en solid og transparent leverandør. Oversiktlig faktura & flott App
Hei, Lars Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Alltid blide og gode råd fra dere. Lik pris hver måned,er supert for meg.
Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Mye rot med regningene. Kunne ikke få adresseforandring til mine foreldre engang, så det ender kanskje med å flytte til en annen leverandør.
Hei. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det er synd å høre at ikke alt har vært som det skal være. Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, kontakt oss gjerne igjen om du skulle lure på noe. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen Fortum Strøm.
Ikke så lang kø. Hyggelig samtale og ble satt over videre.⁹
Hei Elisabeth! Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Fortum Strøm