Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fortum er ryddige og gode. De har gode priser som ikke er altfor dyre, men tilbyr mange gode tjenester gratis. De har utmerket og tilgjengelig kundeservice!
Hei, Danny Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Godt å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice! Vennlig hilsen Fortum Strøm
vanskelig å få kontakt med dere på tlf. Har forsøkt å ringe mange ganger. Veldig lang ventetid.
Hei Istvan, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager dette. Vi jobber med å forkorte den lange ventetiden som har oppstått noen ganger, for å gi raskere og mer effektiv service. I mellomtiden, vurder gjerne alternative kontaktmetoder som e-post, sosiale medier eller chat. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
Er meget fornøyd med Fortum. Har ikke hatt bruk for trygg hverdag enda, heldigvis. Trenger smartlading på min Peugeot e-2008. Ellers ingenting å klage på.
Hei. Så fint å høre at du er fornøyd med Fortum og tilleggstjenestene du har. Takk for tilbakemeldingen! Ha en god dag. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Er kjempefornøyd med Fortum, men denne forsikringen av strømregningen er bare tull og tøys om du et uheldig å havner på AAP 👎
Hei Jens, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Når det gjelder Trygg Hverdadg, forstår vi at dette ikke passer for alle våre kunder. Vårt mål er å tilby fleksible løsninger som kan tilpasses ulike behov og livssituasjoner. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og vil bruke den til å vurdere hvordan vi kan forbedre og tilpasse våre tilbud i fremtiden. Med vennlig hilsen Fortum Kundesenter //Bahar
har avbestilt at jeg er garantert samme pris hver mnd. ikke bestilt. har fått dette enda en gang. 69 kr ekstra i mnd. Jeg har ikke bestilt dette og ber om at det avsluttes og at jeg får igjen ekstrautgiftene
Hei, Kari Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller på e-post [email protected] så vi kan se hva slags tjeneste det dreier seg om, og hva som har skjedd. Håper å høre fra deg! Vennlig hilsen Fortum Strøm
Føler meg lurt. Etter en hyggelig samtale med gode argumenter for en noe bedre strømavtale så gikk jeg inn i en avtale ved å skrive OK på SMS (bedrifts avtale via enkeltmannsforetak for husstanden) Det sms en sa som vi ikke snakte om var at det var 12mnd oppsigelses tid for avtalen. Føler meg helt fullstendig lurt.
Liker Fortum, syns det er et godt selskap og være i. Hilsen fornøyd kunde
Hei. Godt å høre at du trives som vår kunde! Vennlig hilsen Fortum Strøm.
God info. Pris virker Ok i forhold til andre strøm selskap. Ikke noe å klage på 😄
Hei Tusen takk for hyggelig omtale, det er godt å høre! Ha en fin dag videre. Hilsen Fortum Strøm
Beste beslutning jeg har tatt da jeg byttet strømleverandør til Fortum. Har aldri hatt så lave regninger som nå. Så jeg anbefaler Fortum av hele mitt ❤️.
Hei, Kjersti Tusen takk for den gode tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Jeg betaler for en avtale som heter prisfrys, som jeg nesten aldri har fått tilbud om. Jeg ser også nå at dere trekker meg for en forsikring som jeg slett ikke har bedt om. Det eneste jeg er fornøyd med er lade appen til bilen. Den virker utrolig nok!
Hei Takk for at du har gitt en tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på telefon 21 49 49 49 eller på e-post [email protected] så vi kan se på din avtale, og hva som har skjedd. Vi i Fortum ønsker at alle våre kunder skal ha full oversikt over hvilke avtaler og eventuelle tilleggstjenester de har. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Fortum har prakket på meg en ekstra utgift/forsikring som jeg ikke bevist ønsker.
Hei, Tore Takk for at du har gitt en tilbakemelding. Kontakt oss gjerne på telefon 21 49 49 49 eller på e-post [email protected] så vi kan se på din avtale, og hva som har skjedd. Vi i Fortum ønsker at alle våre kunder skal ha full oversikt over hvilke avtaler og eventuelle tilleggstjenester de har. Vennlig hilsen Fortum Strøm
jeg har brukt Fortum hele mitt liv ,nå er jeg pensjonist og bruker fortsatt Fortum, jeg er kjempefornøyd.
Hei Så godt å høre at du har vært fornøyd med oss over lang tid. Takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Jeg tar sjelden kontakt med Fortum,men de gangene jeg har snakket med en kunderådgiver opplever jeg at de er tjenestevillige og oppdaterte.
Hei, Anne Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Ha en god dag! Vennlig hilsen Fortum Strøm.
Tror dere bør sjekke denne leverandøren med spotpris. Tror ikke noen er billigere over tid. Og gode tips og meldinger på e-post om hva som kan gjøres for å redusere strømforbruket. Har Fortum hjemme og på hytta. Hytta er dessverre dyr om vinteren, men det er jo ikke Fortum som er årsaken. Godt valg!
Hei, Øyvind. Tusen takk for hyggelig omtale om oss. Godt å høre at tipsene vi sender ut, er nyttige. Det er sant, Fortum bestemmer ikke spotprisen på strømmen, den påvirkes i stor grad av blant annet værforhold som nedbør, snøsmelting, vind og temperatur. Ha en god dag videre! Vennlig hilsen Fortum Strøm
Jeg betaler en regning hver måned. Jeg har egentlig ikke greie på dette med strømmen, men jeg har vært fornøyd med både kundeservice og prisen jeg betaler.
Hei, Rio Så fint å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Fortum Strøm
Veldig god avtale tilpasset forbruk på over 40000 kWt.
Hei, Rune Så flott at du er fornøyd med avtalen din hos oss. Det er vi glad for å høre! Vennlig hilsen Fortum Strøm