Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
klar tale, pålitelig og vennlige medarbeidere. Vennlighet ved mobilen eller e- mailenjeg er meget fornøyd.bra selskap, med gode ansattjeg eg er fornøyd
Hei Gjemund, tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Det betyr mye at du opplever oss som pålitelige og vennelige. Vi jobber hardt for å gi god service, så det gleder oss at du har positive opplevelser med å være i kontakt med vårt kundesenter over telefon og e-post. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Sikker leverandør med et godt produkt. Får god informasjon hvie noe unormalt oppstår.
Hei Alf, tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre våre tjenester oppfyller dine forventninger og behov. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Våre dyktige kunderådgivere er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Må passe på forbruket. Lett å følge opp. Erfaring med app er god lett å følge med på spottprisen
Hei Gunnar, tusen takk for din positive tilbakemelding om vår app. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig vanskelig å finne info om oppsigelsestid. Viser seg at Fortum har hele 12 mnd oppsigelsestid noe som medfører en betydelig ekstrakostnad om du ønsker å bytte strømleverandør.
Hei Ole, tusen takk for din henvendelse. Det er enkelte bedriftsavtaler som har oppsigelsestid. Dette for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. Gjerne ta direkte kontakt på [email protected] om du ønsker gjennomgang av saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Strømspareprogrammet, som er avviklet, er den reneste svindel. Fortum er ikke interessert i å høre på argumenter eller argumentere tilbake. De gir en sterkt redusert belønning som ikke er mulig å finne dekning for i vilkårene for ordningen. De overkjører kundene og driver uthalingstaktikk for å slite ut kundene. Man må til Forbrukerrådet, for hos Fortums kundeservice er det dessverre ingen voksne hjemme.
Hei Thomas, tusen takk for din tilbakemelding. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av saken, er det veldig fint om du kan kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er professional og seriøs selskap med gode alternativ for kunde at velge.
Hei, tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Selskapets opplegg Virker røddig dvs ukomplisert og greit å forholde seg til Takk så langt!
Hei Jan, vi setter stor pris på din tilbakemelding om at du syntes vi er et ryddig og ordentlig strømselskap. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm