Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det frekkeste jeg noen gang har opplevd. Plutselig får jeg regning fra Fprtum uten at jeg har snakket med dem engang og har annen leverandør!! Jeg vil se deres kontrakt jeg aldri har skrevet under på!! Pass på- dette er alvorlig!!
Total useriøst - høye priser! Dårlig oppfølging og det sendes både faktura samtidig fra de og Inkasso fra Solvencia! Jeg klagde på faktura som viste ett forbruk som var 3 ganger høyere enn ellers! Så sa de at de skulle se på saken - men istedenfor kom det inkassovarsel og faktura for andre gang og til slutt ble det totalt uoversiktlig! Ingen oppfølging på mine henvendelser heller! Til slutt betalte jeg bare for å bli kvitt de og byttet tilbake til min tidligere strømleverandør (3,5 måneder hos Fortum har til syvende og sist kostet meg like mye som ellers 7 måneder strømavtaler)! Hold dere laaaaaaaaaaaaaangt unna dette selskapet! Med mindre dere vil betale mye mer og får meget dårlig service i tillegg!
Dårligste kundeservicen jeg har vært borti. De har gode priser, men ikke når jeg nå har holdt på i 5 mnd med feil fakturaer, regninger som er sendt til min gamle adresse, betingelser som ikke stemmer etc. Dette etter å ha pratet med dem og gjentatte ganger prøvd å opplyse om ny bostedsadresse og om at fakturaer er feil. Fortsatt ikke ferdig og har også 4-5 inkassosaker som ble begynt siden Fortum aldri gjorde noe som helst:) hipp hurra. I samtale med kundeservice fikk jeg spørsmål om jeg trengte ordbok og om jeg skjønte noe som helst og at alt de hadde gjort var riktig og at jeg prøvde å utnytte systemet. Veldig saklig når jeg bare prøvde på å få fakturaene sendt til min adresse og når jeg fikk dem var de på mellom 6-700kr når jrg hadde blitt lovet fastpris på ca 400.
Telefonselger som farer med løgn og fanteri. Lurte meg til å si ja til en avtale som ikke stemte overens med det han lovet meg. Styr unna dette selskapet.
Opplevde at strømpriser gikk opp MASSE, etter 3 mnd. Lureri. ALDRI mer kunde der.
Ble kontaktet av selger på telefon som ville tilby meg og mitt ENK en bedriftsavtale som skulle være kjempebra. Når jeg mottar fakturaen blir jeg belastet for følgende: -Grønt valg -Donasjoner til regnskogfondet -Opprinnelsesgarantier fornybar strøm -Prisfrys -Papirfakturagebyr Dette er tjenester jeg IKKE ble gjort oppmerksom på over telefon, og jeg har aldri hatt en så stor strømregning noen gang. Mildt sagt jævlig skuffa, og forbannet. Styr unna.
Jeg ble over telefon overtalt til å tillate kartlegging av strømforbruk for å få et skreddersydd tilbud. På SMS viste det seg at dette var en bestilling av abonnement. Jeg vil ikke bestille abonnement og føler meg lurt. Jeg sendte umiddelbart e-post til Fortum om dette. Jeg fikk registreringsnummer på sak, men har ellers ikke hørt noe. Ellers gjør jeg aldri bindende avtaler over telefon og ser alvorlig på at et strømselskap går frem på denne måten. -Frode