Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til GNP for en stund siden på et godt kampanjetilbud. Da avtalen var i ferd med å gå ut var jeg i kontakt med kundeservice, som var meget hyggelig og ordnet en enda bedre avtale, som attpåtil hadde en garantert varighet på 6 mnd, men uten noen bindingstid for min del. Alt i alt veldig fornøyd. Kan anbefales.
Hei Øystein E Tusen takk for din flotte tilbakemelding. Så bra at du også er fornøyd med vår kundeservice og gode priser. Din tilbakemelding bringes vidre her inne hos oss :) Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Min kone ble møtt av en selger på vei inn i en butikk og fikk tilbud om strømpris til lav kostnad. Hun sa hun ville diskutere saken med meg først og fikk beskjed om at hun bare kunne skrive under så kunne de sende en mail med info og så skulle vi godta der om det var aktuelt. Det vi fikk var derimot en mail om at det ikke var mulig å opprette et kundeforhold da de ikke hadde info fra oss vedrørende strøm måler. Vi velger å fortsette med fjordkraft, men plutselig mottar vi regninger fra gnp. Vi sender selvfølgelig en klage til dem og forteller om hva "selger" opplyste om, men får til svar at avtalen er signert. Dessuten er regningen vi mottar langt ifra lavpris! Styr unna! Ren svindel!
Hei Tony Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Kundene våre ønskes velkommen med et velkomstbrev fra oss. Når en kunde ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer veldig bra her. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak, så fint om du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Ønsker også at du vet at vi har mange kunder hos oss som er veldig fornøyde med oss som leverandør. Vi har flere avtaler her inne hos oss med og uten avtaletid. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Fikk telefon fra GNP i dag, en meget pågående og snørrhoven selger. Jeg takket nei, en gang... Han fortsatte med å fortelle meg hvor dumt det var av meg, så takket jeg nei igjen, og han fortsatte med å sjikanere strømleverandøren jeg bruker. Han mente jeg betalte overpris, noe jeg ikke gjør siden jeg betaler bare nettleie akkurat nå. Da jeg ba ham om å bruke tiden sin på noen han kunne få med seg på avtalen fortalte han atter en gang at jeg var dum som ville betale for mye. Tilslutt sa jeg at det var nok, og foreslo at vi sa takk for samtalen, da avsluttet han med å si "Du fortjener å betale overpris, du... Hade!!! " Ergo, jeg kommer aldri til å takke ja til dette selskapet!!!!
Hei Frua Takk for tilbakemeldingen din. Dette skal ikke skje og synd å lese hva som skjedde i din telefonsamtale. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har på en fin måte. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående denne samtalen. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Etter en hyggelig samtale med en selger fra GNP Energy ble jeg lovet en god strømavtale og de kunne levere det meste jeg spurte om. Hadde visst vunnet 2 måneder gratis strøm fra en spørreundersøkelse jeg ikke husker å ha deltatt i. Fortalte at jeg hadde hatt dårlig erfaring med Oslo Kraft før og da sa han at de var grunnen til økt beskyttelse av kunden i form av en pålagt lydfil. Etter jeg fant ut at GNP Energy var tidligere Oslo Kraft valgte jeg å ikke svare på SMS. En ny selger ringte meg opp og informerte meg om at GNP Energy hadde kjøpt opp Oslo Kraft. Temmelig useriøst å ikke komme med sannheten med engang.
Hei Tor G. R Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk det du ble lovet av selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hvem GNP Energy er. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Derfor ønsket vi å hete noe som passet til alle landene. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Vi har flotte avtaler uten binding om du ønsker det. Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. God sommer Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Etter lokketilbud på FB, kontaktet jeg GNP. Jeg fikk beskjed på Mail om å melde inn målepunkt og målerstand, noe jeg aldri gjorde. For allerede dagen etter angret jeg, og påberopte meg angreretten i Mail til selskapet. På tross av dette ble jeg tilsendt faktura på kr 1200 i brytningsgebyr. Klage er sendt både til GNP og forbrukertilsynet.
Hei Janne Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
I Den tiden jeg har brukte GNP Energy, jeg har vært veldig fornøyd. Takk.
Hei Juana, Det var hyggelig å høre. Du er med på å gjøre dagen vår super! Vi ønsker deg en riktig god sommer! Mvh GNP Energy
Er helt utrolig glad for å ha sjekket selskapet før jeg slo til på deres tilbud i mail innboksen min: "Gratis strøm i hele sommer", de har sendt meg denne mailen som spam uten at jeg har meldt meg på noen mailingliste slik de påstår i spam mailen. Ut ifra tilbakemeldingene på denne siden er dette et svindelselskap som tjener pengene sine på overprisede strømavtaler og kundenes dyre "avbestillings gebyr" og som til alt overmål er frekke nok til å late som ingenting i tilbakemeldingene nedenfor her. Blir å styre unna for all fremtid. Tok en screenshot av mailen: https://i.ibb.co/qjd10tS/GNPenergy.png
Hei Tsr Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut av hvem som var i kontakt med deg. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Svindel. Jeg fraråder på det sterkeste all forbindelse med dette nettselskapet. Her spiller de med skitne kort og uriktigheter i henhold til regelverket.
Hei Bente Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke er fornøyd. Vi ønsker å se på saken din, ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, slik at vi kan finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Møkkafirma. Føler meg skikkelig lurt av dette firma. Var så dum å gå med på å bytte strømleveranse fra dem, men etter en liten tid byttet jeg tilbake til Fjordkraft pga dårlig kundebehandling. Det er nå flere mnd. siden, men enda får jeg faktura fra dem. Blir bare så f....... Gå aldri med på avtale med dette rotefirma.
Hei Pa Takk for tilbakemelding. Her må det nok ha skjedd en feil. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi raskt ut av dette. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Svindelforsøk! GNP ringer og hevder at du har vært med på en konkurranse og «har vunnet» billig strøm, og vil tilby en variabel avtale. Jeg hadde byttet til GNP, og allerede dagen etter jeg ble kunde fikk jeg en slik telefon. Dette har gjentatt seg flere ganger, hver gang med samme manus,- selv dagen etter at jeg påpekte dette til en,- men da med en annen telefonselger! Jeg bruker ikke dette selskapet lengre. Unngå.
Hei Antti Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Kundene våre får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak, så fint om du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Ønsker også at du vet at vi har mange kunder hos oss som er veldig fornøyde med oss som leverandør. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
De lyver og svindler deg. Lover om at du får rimelig strøm, men har aldri betalt så mye i strøm. Ikke la deg lure. De var tidligere Oslokraft og de var også svindlere.
Hei Faith Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du ikke fikk det du ble lovet av selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som du var samtale med. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00.. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Derfor ønsket vi å hete noe som passet til alle landene. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. God sommer Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Fikk tlf.- Jeg hadde vunnet 6 mnd. gratis strøm - HURRA, så glad jeg ble. Etter ca. 1,5 mnd. fikk jeg inkassovarsel fra Lindorff. Jeg kunne ikke se jeg hadde fått noen faktura, men begynte å sjekke her og der. De hadde estimert et forbruk på meg langt over hva jeg noensinne hadde betalt for strøm tidligere.
Hei Marianne A Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din samtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00.. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Rask tilbakemelding fra kundebehandler. bra priser.
Hei Helge B Tusen takk for din nydelige tilbakemelding. Så fint at du også fikk rask oppfølgning fra kundebehandler med bra priser. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske. Ønsker deg en flott sommer og takk som valgte oss. Mvh oss i GNP Energy
Frekke løgnere, ta aldri abonnement her, er et stort svindelselskap! Jeg ble ringt opp av en selger som var SÅ på meg at jeg MÅTTE ha de pga de var rimeligst, best osv osv på HELE MARKEDET SAMT AT JEG SKULLE FÅ 2MND GRATIS STRØM! Ren løgn og fanteri! FINN ALDRI PÅ Å BESTILL DIN STRØMLEVERANSE HERFRA DA DEN ER MARKEDETS DESIDERT DYRESTE!! Etter tre dager var jeg over til Tibber og sa opp min avtale, får så et brev om at siden jeg ikke er kredittverdig, (!!!??!), noe jeg er. Og de skulle, frekke som de er, ha 1248kr av meg for tre (3) dagers strømleveranse med oppsigelse, jeg fikk 14 dager på meg til å si opp kontrakten, men vær forsiktig for dette er OGSÅ bare løgn og fanteri! STYR UNNA, ER BARE Å GOOGLE! De Har SKIFTET NAVN FLERE GANGER PÅ BARE TRE ÅR NÅ, bare dèt sier jo sitt! HOLD DERE LAAAAANGT UNNA DETTE "fotetaket"! IKKE LA DE LOKKE DERE MED 2 MND «GRATIS» STRØM SOM ER LAAANGT IFRA GRATIS! Og se på Kw prisen!! Er jo høyere enn dobbelt av de fleste andre og her blir man bindt opp!
Hei Patrick B. P Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt av en selger, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. På hjemmesiden vil du også se at vi har avtaler med og uten avtaletid. Vi har drevet i mange år og ønsket å få et navn som passet til alle landene vi er i skandinavia. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger på våre avtaler om det er med avtaletid eller ikke. Kundene våre ønskes velkommen med et velkomstbrev fra oss. Når en kunde ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer veldig bra her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed... vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Mvh alle i GNP Energy
Burde vært svartelistet og fjernet fra markedet. GNP økte strømprisen uten å varsle, til hele 55,88 øre pr kWh, i en periode der spotpris var 10 øre. Har bodd i enheten i over ti år, aldri har jeg hatt så høye strømregninger, selv i strenge vintermåneder. Var kunde i 3,5 mnd. og har invitert dem til å stevne meg for forliksrådet.
Hei Kristin S Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du ikke ble fornøyd med din avtale , vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette med deg. Vi har avtaler med og uten avtaletid hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger på. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Brytningsgebyr på 1650 Kr. Selgeren sa ingenting om noe brytningsgebyr. Styr langt unna svindel selskapet GNP
Hei Frode Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som det du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Det ser ut som du har hatt en avtale med avtaletid. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/ Håper du kan ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg. Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy