Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Angrefrist 14 dager

Omtale av  Øyvind A

Jeg ble oppringt 4/6 og ble tilbudt, gratis strøm i 2 mnd, men sendte samme kveld Mail, at jeg benyttet meg av angrefristen på 14 dager, Norsk lov og ville kansellere avtalen., også ringt dem 5/6. Fikk avtale på Mail, om kvelden 5/6, skjønner ikke hvorfor. I dag fikk jeg SMS at de hadde tatt ut kredit sjekk på meg, skal jo ikke være kunde. Vennligst slett meg som kunde.

Svar fra Kilden Kraft
13.06.2020 22:19

Hei Øyvind, her høres det ut som det har skjedd noe feil! Send oss gjerne en epost eller ring oss (21651000 man-fre 9-15), så skal vi finne ut av dette.

Uteblir Angrefristloven

Omtale av  Angela I. H

Etter at jeg fikk høre dårlig omtale, gikk jeg med det samme over til annen strømleverandør. Jeg sa i fra meg kundeforholdet dagen etter at de hadde kontaktet meg og tilbudt meg strømleveranser. Fikk ikke noe svar men kun en faktura på over kr 2000,- og det for et produkt jeg ikke har fått. Da spør jeg om hvor Angrefristloven kommer inn?

Svar fra Kilden Kraft
03.06.2020 10:49

Hei Angela. Du har alltid 14 dagers angrerett som privatperson. Her høres det ut som det har skjedd noe feil. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice ([email protected] eller telefon 21651000) så vil vi finne ut av dette med deg.

Ble oppringt fra en meget pågående selger, som dessverre klarte å lure meg til å bytte selskap...

Omtale av  Preben M

Svindel, rett å slett. Ble oppringt fra en meget pågående selger, som dessverre klarte å lure meg til å bytte selskap til de, med lovnad om at det garantert var billigere enn det jeg hadde. Men gamle strømleverandør ringer meg opp igjen noen dager senere å ber meg sjekke prisene. Det viser seg jo da at prisen jeg har fått på GNP slettes ikke er noe bra. Så jeg velger å skifte tilbake til min gamle leverandør. GNP presterer da å sende meg et "brytningsgebyr" på 900 kr!! Jeg kontakter kundeservice eller "kundeservice" hvor jeg blir møtt med en arroganse jeg aldri har sett maken til. Ikke ville de svare på mine spørsmål å jeg fikk bare beskjed om at vist jeg ikke betalte, så endte gebyret hos inkasso. Hold dere unna dette selskapet, de fortjener ikke livets rett som strømselskap

Svar fra Kilden Kraft
09.06.2020 11:42

Hei Preben M Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt av en selger , vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Vi får gode tilbakemeldinger på våre avtaler om det er med avtaletid eller ikke fra våre kunder. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her. Det ser ut som vi har bestilt opp din avtale når vi ikke har hørt noe fra deg og kjøpt opp strøm med avtaleid .. derfor kommer det et brytninggebyr. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Styr unna!

Omtale av  Sigmund

Det kommer regninger flere måneder etter at avtalen er avsluttet. Null respons.

Svar fra Kilden Kraft
05.06.2020 14:50

Hei Sigmund Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe feil. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. God sommer-hilsen fra alle i GNP Energy

Frekke selgere

Omtale av  Ingvild

Fikk telefon i dag, fra en som hørtes veldig familiær ut : "Hei, Ingvild, det er Fredrik". Han sa jeg hadde deltatt i en konkurranse hos GNP 4. april, (hvilket jeg ikke har), og lurte på om de hadde min riktige mailadresse. Jeg spurte to ganger hva GNP er, og da brøt han samtalen. Jeg ringte opp igjen og kom til et callsenter.

Svar fra Kilden Kraft
05.06.2020 14:50

Hei Ingvild Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du opplevde frekk selger. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har og hva GNP er. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din samtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00.. Vi har drevet lenge og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Vi er et stolt strømselskap i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Ta gjerne titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Håper du vil teste oss ut en gang du også. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Useriøse

Omtale av  Kathrine L

Lite samarbeidsvillige når jeg kontaktet kundesenteret. Nå er jeg låst til dem i et år. Avtalen skal sies opp så fort jeg kan uten gebyr. Jeg kommer aldri til å bytte strømleverandør igjen via telefonsalg. Ser frem til jeg kan si opp denne avtalen. Jeg ønsker ikke å bli kontaktet av GNP angående denne tilbakemeldingen.

Svar fra Kilden Kraft
25.05.2020 14:55

Hei Kathrine L Takk for din tilbakemelding. Synd å lese at du synes det er useriøst, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil gjerne vite hvem selger og hvem kundebehandler du har vært i kontakt med. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Skyhøye priser og lureri!

Omtale av  Elinor P. S

Kundebehandler direkte løy til meg da han ville ha meg som kunde. Dessverre gjennomskuet jeg ikke det da. Jeg betaler skyhøye priser for strømlevering som jeg har ett års avtale på. Jeg avbryter kontrakten uansett, for å betale seg ut av den er billigere enn å betale 55,87 øre/kWh! Dette selskapet må ikke brukes!!!!

Svar fra Kilden Kraft
27.05.2020 12:36

Hei Elinor P. S Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at du føler deg lurt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg i din sak. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kundene våre om avtalene vi har. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi har drevet en god stund og får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunde hos oss år etter år. Ta gjerne en titt på hjemmesiden vår på https://no.gnp.energy/ Med ønske om fin dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Uoppriktig

Omtale av  Hajaqa

Jeg var kunde hos en annen strøm leverandør. Jeg betalte alt for mye penger for strøm da. Jeg ringte og snakket med GNP. Som de andre ble jeg lovet mye mindre pris. Men nei det ble ikke mindre men andre kostnader som fast månedlig betaling også. De er verken billigere eller bedre leverandør men en virksomhet som med gode løfter bedrager folk.

Svar fra Kilden Kraft
27.05.2020 12:36

Hei Hajaqa Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde oss som uoppriktig. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne kan sjekke på vår hjemmesiden https://no.gnp.energy/ Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi ønsker å finne ut av dette med deg. Med ønske om en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Den dagen jeg er ferdig med disse svindlerne skal jeg drikke cognac og flagge.

Omtale av  Arnt N

Har fått regning for april 2020. 65,50 øre på kwh, andre SERIØSE selskap betaler nesten for å ha kunder, selgeren deres la frem for meg en helt annen historie enn den jeg opplever nå. Har nylig fått tilbud fra en annen leverandør på 28 øre pr. kwh. Gudsjelov bare noen triste månder igjenn.

Svar fra Kilden Kraft
05.06.2020 14:50

Hei Arnt N Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regningen din. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg raskt i data-systemet vårt. Dette vil vi selvfølgelig finne ut av og se hva som har skjedd. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Angreskjema?

Omtale av  Kjell B

Finner ikke angreskjema, hvor er det? Det skal jo være her noe sted, jeg svarte JA før jeg hadde tenkt meg godt nok om og vil benytte angrefristen, dette skjedde 14 mai kl.14.59.

Svar fra Kilden Kraft
18.05.2020 14:43

Hei Kjell B Takk for din tilbakemelding. Du trenger kun å kontakte oss på [email protected] eller telefon 21 65 10 00 at du angrer strømleveransen. Vi har flere avtaler inne hos oss på https://no.gnp.energy/som du gjerne kan sjekke om du vil. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Krav uten noen levering av strøm

Omtale av  Arvid H

Inkassovarsel på strøm til ikke kunde etter avslag på levering av strøm til meg.

Værste strømselskap jeg har vært borti

Omtale av  Gunn

Værste strømselskap jeg har vært borti. Når man ringer for å spørre ang angrefrist får man til svar* gidder ikke diskutere med deg* du har gått Noen få dager over tiden for angrefrist Beløp kr 1400,- et det sånn man behandler kunder? Så styr unna dette selskapet.

Svar fra Kilden Kraft
05.06.2020 14:50

Hei Gunn Takk for din tilbakemelding. Synd å lese det du skriver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om avtalene på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Dette fungerer fint her. Kan se ut som vi har bestilt strøm til deg fremover i tid når vi ikke har hørt fra deg innen 14 dager. Derfor blir det brytningsgebyr. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Ønsker deg en fin dag og takk som ga og gir oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Brytningsgebyr

Omtale av  Jorunn

Svarte dessverre ja på en sms fra GNP energy på billig strøm. Ønsket tilsendt en avtale samt angrerettskjema. Svaret jeg fikk, var at jeg hadde svart ja på sms og det var det. Ble aldri koplet opp mot GNP, men fikk i dag et "brytningsgebyr" på kr. 1650.- selv om SMSen viste et avtalebrudd på kr. 150.-. Hva det andre er, vet jeg ikke. Klagen min er sendt videre. Hold dere langt unna dette useriøse strømselskapet. Hilsen en sint oslo-dame.

Svar fra Kilden Kraft
27.05.2020 12:36

Hei Jorunn Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene skal få all informasjon om avtalen de har valgt, med et velkomstbrev/ epost/sms fra oss ( sms har også en link til angreskjema) I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. kan det også sies ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Svindel. 4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse...

Omtale av  Stig

4-5 ganger har de ringt meg og gratulert meg som har vunnet en konkurranse med billig strøm. Har aldri deltatt i noen konkurranse. Første gangen ba jeg de sende et tilbud på mail eller sms. Dette tilbudet fikk jeg aldri, men jeg fikk 5 sms med "svar ja for bestilling av strøm" måtte til slutt ringe inn og be de slutte og sende disse. Gangene etter dette har jeg bedt de om og slette meg fra listen, men ble senest idag ringt opp igjen. Jeg truet selgeren med anmeldelse og det kommer jeg til og gjøre også hvis ikke dette svindel møkket her fortsetter.

Svar fra Kilden Kraft
25.05.2020 19:48

Hei Stig Takk for tilbakemeldingen din. Synd at du opplevde dette. Vi sammarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har. Vi vil også si til deg at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Håper du kan ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Slik at vi kan finne ut av hvem som har kontaktet deg fra våre sammarbeidspartnere. Tusen takk som gir beskjed om dette. Med ønske om en flott dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Rendyrket løgn og svindel

Omtale av  Tom S. S

Ble oppringt av selger som påstod jeg hadde vunnet konkurranse som ga rabatt hos strømleverandør. Det er løgn. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse. De prøver å få kunder til å bytte leverandør ved å smigre og lyge om konkurransen. IKKE svar på sms de sender deg! Styr langt unna.

Svar fra Kilden Kraft
18.05.2020 14:43

Hei Tom S. S Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du skriver. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene våre (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår https://no.gnp.energy/) Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av hvem du var i kontakt med og hva som ble sagt: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Med ønske om en flott dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Hold deg langt unna

Omtale av  Anonym

GNP Energy bryter angrerettloven på flere punkter og lurer deg inn som kunde. Du får ikke mulighet til å angre deg da du ikke vet at du har blitt kunde før 2 uker etter telefonsalget, og da er angreretten gått ut. Hvis du da ikke ønsker å være kunde, sender de deg en faktura på 1650kr for "brutt avtale". Kundebehandlingen i ettertid er helt forferdelig, og jeg har aldri vært borti verre. Anbefaler på det sterkeste å holde lang avstand til dette firmaet. Ser at flere sier det samme her.

Svar fra Kilden Kraft
05.05.2020 13:42

Hei Anonym Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skiver, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak og finne ut av dette. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering, om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Alle kunder ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR