Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Konkurransedyktige priser og rask kundeservice. Mangler timer, dager og månedsoversikt over Kwt ved forbukssiden.
Hei Erik Tusen takk for din fine tilbakemelding, om at du også synes vi har konkurransedyktige priser og rask kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] om du ønsker å finne ut av din oversikt på din side. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt når du måtte ønske ny oppfølgningfra oss. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Svindel, ble lurt trillrundt av selger. Lovnadene de gir om at de skal være billigst og gi den beste avtalen er det ikke hold i. Ble lurt og sa opp noe som har resultert i et brytningsgebyr. Har spurt om lydfil av samtalen, men har problemer med å få dette.
Hei Hugo K Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva som har skjedd. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Kundene våre får all informasjon i kontrakt, hjemmeside og et velkomstbrev. Vi vil gjerne finne ut hvilket av disse du har vært i kontakt med? Slik at vi kan finne ut av hvem, hva og hvilken som var i kontakt med deg angående din avtale. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært kunder hos oss år etter år. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
De ringer og lurer deg til å bli med på en avtale du må tape på. Bytt leverandør så snart bindingsavtalen er over!
Hei Håkon L Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese hva du mener. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene vi har og alle får informasjon om avtalen. (Alle avtalene ligger også på nettsiden vår ) Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på, vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en flott dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Stemmer ikke noe av det som ble lovt av selger. Og til slutt kommer de med en regning for brudd på kontrakt. Håper det blir flere som forstår at det faktisk finnes andre og mere seriøse leverandører.
Hei Jan I Takk for tilbakemeldingen din. Synd du at det ikke stemmer det selger har lovet deg. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette med deg, fint om du tar kontakt på : [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en flott dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Avtalen om strømpris var at jeg skulle få strøm til laveste pris. Da jeg fikk regningen var prisen tre ganger så høy som de billigste på markedet. Jeg pleide å få en månedlig regning på ca. kr.1000- , men fikk nå en faktura på kr 4715-. På forespørsel fikk jeg opplyst at det ikke var de tre rimeligste, men blant de ti rimeligste og at jeg måtte betale for to måneders forskudd til samme skyhøye pris. Jeg ba da om umiddelbar opphold av kundeforhold. Da var beskjeden om at jeg måtte betale kr.150 pr mnd. for å bryte avtalen. For et år blir det 1800- kr. Nesten tre måneder etterpå hadde jeg ikke fått noe sluttoppgjør og måtte ringe for å be om det. Det var heller ingen spesifisert faktura, men bare en ferdig sum som det ikke ble forklart hvordan en hadde kommet fram til.
Hei Carl H. T Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din. Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvaltere strøm fremover i tid for deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Avtaler uten avtaletid har vi også. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Dyreste strøm ever. Spotpris x 5. Ren svindel og 12 måneders bindingstid. Når gjennomsnittspris er 12,4 øre inkl mva priser GNP til 72 øre. Styr unna!
Hei Brita Takk for tilbakemelding. Synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette sammen med deg. Anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Så finner vi ut raskt hvilken avtale du har og hva som kan ha skjedd. Vi har flere avtaler hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på med avtaletid og uten avtaletid som passer til forbruk, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Vi følger også opp kunder om en ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Mvh alle i GNP Energy
Håpløse regninger. Synes bedragersk. Fraråder alle som kommer i kontakt med dette til å avbryte straks.
Hei Eivind Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om regningene dine. Fint om du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe. Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Har aldri betalt så mye for strøm noen gang! Alt de sier er løgn, ble lovet en fastpris på 39øre. Etter 3 måneder oppjusterte de prisen gradvis, på et verste var jeg opp i 1,40kr. Betalte 2400kr for strøm en måned, med ett rekkehus på 115kvm der vi bruker vedfyring og varmepumpe. Vurderer å ta saken videre, slike selskap burde ikke få holde på på denne måten. Kan umulig være lovlig.
Hei Anette Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om din faktura. Vi har mange kunder som er fornøyd med avtalen sin hos oss. Håper du kan ta kontakt med med oss med ditt kundenr på : [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og se om det har skjedd noe feil. Vi har flere avtaler her inne som vi får gode tilbakemeldinger på. Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Dette firmaet sender ikke faktura, men sender deg oppkrav, uten KID og kontonr. med referanse til den fiktive fakturaen. Så kommer inkassovarslet med påslag som må betales. Styr unna dette firmaet.
Hei Kai Takk for din tilbakemelding. Synd å lese det du mener. Vi sender ut faktura med kid og kontonummer til kundene våre. Hva sto du oppført med i ditt kundekort hos oss.. kanskje det har skjedd en feil hos deg? Ta kontakt med med oss med ditt kundenr på : [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Hei, jeg fraråder alle til og inngå avtale med GNP. De kommer med tilbud som de ikke kan overholde. Når jeg referer til tilbudet, så får jeg beskjed om at dette tilbudet ikke er gyldig da jeg ikke er ny kunde. Jeg har vært medlem hos Norgesenergi i mange år helt til nå. Hvordan de da kan si at jeg ikke er ny kunde? Nå blir det turen tilbake til en leverandør som ser sine kunder og som tar kundeservice på alvor. Styr unna GNP
Hei Espen J Takk for tilbakemelding din og synd å lese at du opplevde det slikt. Gamle avtaler kan gå ut av sortemanget vårt og nye kommer inn fra strøm-forvalterne. Vi er en stolt strømlevrandør som har drevet i mange år. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Skulle få gratis strøm i 3 mnd, med bindingstid på 12 mnd. Strømbudjsettet vårt har eksplodert de siste mnd. Denne mnd fikk vi ikke faktura via autogiro, men purring har vi fått. Vanskelig å få tak i de i disse tider, da de kun har åpningstid 4 timer ila dagen.
Hei Christine F Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om kundeservicen. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Da finner vi deg rask i systemet og kan se på saken din. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Ble lurt inn i en avtale av en sleip selger. Sa opp avtalen etter kun få dager, med angrerett til grunn, men har fått faktura på 1699,- kr, da det viste seg å være bindingstid på avtalen, men man har allikevel 14 dagers angrerett. Så hold dere langt unna dette selskapet:( Bare svindel og rot!!
Hei Elisabeth Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. (Send oss gjerne din informasjon den dagen du sier du har angret ) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Fatter ikke hvordan i allverden at det er mulig å få 3 års bindingstid etter å vært vår leverandør fra 2017 da de het Oslo net. Plutselig fra 1/4-19 har det plutselig blitt binding fra den dato uten at vi vet det. Har de virkelig lov til det. Er forbannet nå.
Hei Rolf Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din. Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvaltere strøm fremover i tid for deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Avtaler uten avtaletid har vi også. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Når jeg ble oppringt av GNP med et latterlig bra tilbud (med binding selvsagt), gikk det så raskt i svingene at jeg ikke fikk tenkt meg om. Selger nærmest rushet gjennom formalitetene og venta på rett svar fra meg. Angrerettsskjema kommer snarest..
Hei Åsmund S Takk for tilbakemeldingen din. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene er med avtaletid eller uten avtaletid. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en flott dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Veldig bra kundeservice, alle avtaler som ble gjort med selger var bra. Strålende fornøyd. Pris var mye billigere en hafslund. Tvilte pga omtalene, men skjønte fort at dette ikke stemte. Folk må slutte og lese omtale, og heller stole på strømleverandørene.
Hei Tormod B Tusen takk for din flotte tilbakemelding og at ikke tvilen din tok overhånd. Så bra at du også er fornøyd med kundeservicen vår og avtalen din. Din tilbakemelding bringes vidre her inne hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Brudd på avtale og ren svindel. Aldri med GNP igjen. Så ikke en gang prøv å ring meg igjen!!!
Hei Preben Takk for din tilbakemelding. Synd å lese hva du skriver om din avtale. Ønsker å skrive at vi har mange kunder som er og har vært kunder hos oss i mange år. Vi får ofte gode tilbakemeldinger på avtalene våre med avtaletid og uten avtaletid. Derfor ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss. Slik at vi kan finne ut av dette med deg. [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en fin påske. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy