Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De lover en måned gratis strøm og at prisen ellers skal følge markedet. Det gjør den ikke.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter jeg byttet til GNP Energy så har jeg ALDRI hatt større regninger. Sitter neste å griner når jeg får de og da de ringte meg så skulle de være de beste på markedet. Skulle få gratis strøm en mnd og det er vel det de skal ha betalt for nå og så er det bindingstid i et år, jeg HATER de. Hilsen Agnes
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg har vært kunde hos GNP i veldig mange år. Først når jeg bestemte meg for å bytte til en annen strømleverandør kom de med informasjon om en langt bedre avtale enn den jeg har hatt i åresvis. Jeg hadde satt stor pris på å fått denne informasjonen for noen år siden.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi tar dette til oss, men godt og høre at du fikk ordnet en bedre avtale. Ha en fin dag.
De holder ikke det de lover. Betaler mer enn avtalt. Kundeservice er dårlig, så og si umulige å snakke med. Alt for lang oppsigelsestid! Styr unna!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk ny regning i dag, 3 måneder etter at avtalen med de var sagt opp. Kontaktet de på telefon og da var det plutselig problemer med å hente opp fakturaen min.
Hei, Kan ikke svare privat avtale, da jeg ikke har noe personalia på deg. Vår fakturapartner har tekniske problemer, slik at vi ikke får åpnet fakturaene. Dette er selvfølgelig veldig uheldig og de jobber med saken. Send oss gjerne en mail på [email protected], og vi vil sende deg fakturaen så snart systemene tillater det. Ha en fin dag. Vennlig hilsen GNP Energy
Ikke under noen omstendigheter bruk dette selskapet som nå heter oslo kraft! Ikke la dere lure! Jeg fikk 2 regninger på 1 mnd. Fikk regning i juni for mars, som skulle være gratis strøm- mnd. Makan til selskap skal du lete lenge etter. Fikk også 2 sluttregninger. De skylder meg 780 kr etter alle regninger og sluttoppgjør (betalt ALT for mye). Disse pengene har jeg ikke fått! Bare fått kredittnotaen! HVOR BLIR DET AV PENGENE???
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Viser til en god telefon samtale idag med GNP. Jeg fikk god service og ble behandlet på en fin måte. Fikk endret noe på avtalen og jeg ble en fornøyd kunde. Takk
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg fikk opplyst at jeg var 1 av 50 som ble oppringt som vinner av halv pris på strøm i 3 måneder på 50 ørekwh. Dette var en konkurranse jeg hadde deltatt på som jeg ikke kunne huske. Betingelsen var at jeg skrev nye 12 måneder. Er dette noe for lotteritilsynet? Delen er like bra som rimeligste spotpris per i dag, og om 3 måneder garanterer de en strømpris innenfor TOP 10 laveste spotpris. Ok, så det dette er at jeg gambler et ekstra halv år eller om de legger de til de 6 månedene jeg allerede har på at GNP skal klare å gjøre det like bra som de 10 beste. Det er nesten som de gambler på mine vegne... Vi vinner hvis du binder, men kunden vinner kanskje?
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Betaler 30-40 øre mer per kvh enn det jeg hadde før så det var dumt bytte. Er ingen som skifter leverandør for å få dyrere strøm.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Pass dere for disse. De lurer deg til å tegne 5 års avtale og begynner å fakturere dere 3 måneder på forskudd fra dag 1 på forventet forbruk. Fikk regning på over 6.000 kr nå etter å ha sagt opp avtalen. IKKE LA DERE LURE.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
A year ago one of their representative called and ask me to try their subscription for free for a month and asked me to discontinue in case you don't want to keep it. Now I am staying in norway on a work permit and not very good in Norsk language so he explained me everything in English at that moment everything looks fine and transparent. So he asked me to reply OK to a message that he will send on my phone. The message was in Norsk but he insisted it contains the same information that he told me over the phone so i replied yes. But then when i wanted to cancel the subscription they add another clause that i have to pay some amount for each month even though your subscription is canceled. This was not informed at the first time and now they forwarded the bills to debt collection company and they have been sending me bills every month. This is clear case of fraud and False information. Please help me where should i report this fraud to?
Hi, We are sorry to hear this, please contact our customer service on telephone 21651000 or email [email protected], and we will do our best to try to help you. Have a nice day.
De kan tilbud tidligere, hvis de har tilbud som kan passe kunden. Oppfølging er bra.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Brukte angreretten innen fristen, og fikk beskjed om å betale den strøm som ble brukt fram til bytte igjen, greit, men så dumper inkasso og brytninggebyr 1650 kroner!!! Skal kontakte elklagenemnda, forbruksråd, Eidsiva - de kom 2 til meg selgere, ene viste siden med kun gode anmeldelser sef, etter jeg takket ja, så fant ut denne siden, og brukte ANGRRETT. Hun andre ringte opp igjen og var misfornøyd med at jeg angret, dernest har hun som det råtne individet hun er bestemt seg for å gjøre liv surt, og 1650 brytn gebyr...blir ikke aktuelt heller da jeg har mitt på det tørre.....F 'S GNP, DE ER NOEN TROLL SOM DERE MÅ HOLDE DERE LAAANGT UNNA....
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Gode service på nett. Raskt og effektivt. Men de må gi mer informasjon om pris.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Aldri hatt dyrere strøm, dette er ren svindel og jeg ønsker å ta dette via Forbrukerrådet.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig dyrt! Angrer et års avtale med de. Ikke anbefales. Skyhøye strømpriser. Det var billig i starten så gikk priser til værs. Forbanne sur!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Veldig trist og høre at du er misfornøyd, vennligst kontakt oss på mail: [email protected] eller telefon: 21651000, så kan vi se om vi kan få hjulpet deg. God Jul. Vennlig hilsen GNP Energy