Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uetisk praksis og forretningsskikk, og bare tvert utspekulert lureri. Jeg vil anbefale alle å styre langt unna disse, og kundeservice er ikke mye til hjelp heller. Dem kan skrive deg opp som kunde uten ditt samtykke. Dette er ikke lov, og burde innklages og anmeldes så fort som mulig. Jeg oppførte mitt navn bare av simpel interesse (det var ikke en kontrakt av noe slag) da vi møtte noen fra GNP utenfor en dagligvarebutikk, og det var greit. Vi fikk også besøk på døra her hjemme, da jeg også sa nei. Noen måneder etter, fikk jeg gebyr i posten der jeg ble presset for penger via en brytningsgebyr. Dette har jeg aldri opplevd før noensinne, og lukter bare svindel av hele greia. Dette er overhode ikke greit, og ser jo ganske mange flere med lignende eller andre problemer med dem. Om du møter GNP selgere ute, ignorer dem, om de ringer for å lokke med tilbud, legg på, og om dem banker på, be dem gå.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Oppleves som den reneste svindel. Når selskapet har en kWh-pris som ligger 62% høyere enn konkurrenter må det være noen som ikke stemmer med hva som ble lovet i salget!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Mangler ordentlig fakturakopi i efaktura, liker ikke å springe frem å tilbake mellom loginn for å sjekke, må være mulig å få det til.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette er viktig for oss. Vi er dessverre klar over at det til tider er vanskelig å få visning av eFaktura, noe vi også jobber tett med vår fakturapartner for å rette opp i snarlig. Vi ønsker deg samtidig en riktig god jul og et godt nytt år! Mvh oss i GNP Energy
Fordobling av pris i forhold til forrige. Masse forklaringer da jeg ville ut av avtalen for prisen gikk mye høyere enn lovnaden og ifl avtale kunne jeg da bytte. Men det var bare mulig mot et gebyr. ALDRI MER GNP
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Gikk smertefritt uten noe frem og tilbake å bytte til GNP. Savner tilgang til mine sider fra starten av, men ellers helt supert!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. God Jul. Mvh oss i GNP Energy
Har hatt Oslo kraft, og Gnp Energy i lang tid, aldri hatt noe å klage på, Billig er dei og !!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. God Jul. Mvh oss i GNP Energy
Holder ikke avtaler, har høy pris og kundeservice svarer aldri. Anbefaler ingen å bytte til disse.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Her prøver de på alle måter og lure deg trill rundt med "merkelige " ekstra kostnader på regningen (som du helst ikke skal "bry" deg om ) ... og da du ringer dem å spør om hva dette er så er det alltid en feil som har skjedd på regningen... men da det skjer hver eneste gang så næææ ... og ikke minst når du endelig finner ut at dette selskapet må du bare komme deg bort fra asap, så får du en sluttregningen, og her må du være oppmerksom, for her kommer det ekstremt mye rare ting de vil ha betalt for, venter nok engang på ny regning etter at de " tilfeldigvis " har sent nok en "feil" regning . Så ikke gjør samme feil som meg og la deg lure .,, for det vil koste deg utallige samtaler på tlf og mail for å fikse alle svindelforsøkene
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunde, og det er leit at du ikke er det. Anbefaler deg og ta kontakt dersom du mener noe er feil på din faktura eventuelle sluttavregning, slik at vi kan se på saken og forsøke og hjelpe deg. Ta kontakt på telefon 21651000. God Jul Vennlig hilsen GNP Energy
Hyggelige kundebehandlere. Lave priser. Kan anbefales.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. God Jul :D Mvh oss i GNP Energy
Jeg har brukt GNP i ca 2 år. Er kjempe fornøyd med leveransen og kundeservice. Jeg har hatt huspakke som nå koster 799. Perfekt tilbud som passer meg fremover.
Hei, Det var hyggelig å høre. Din tilbakemelding er viktig for oss. Vi ønsker å fremstå som en enkel, vennlig og forutsigbar leverandør. Med ønske om en riktig god jul. Mvh oss i GNP Energy
Et helt ubrukelig selskap hva gjelder faktura, du får aldri vite hva du betaler for, til det er fakturaen for innviklet. Styr unna dette selskapet.
Hei, Det er leit å høre at du opplever får faktura som innviklet. Vi ønsker å fremstå som en vennlig, enkel og forutsigbar leverandør. Ta gjerne kontakt med oss direkte på [email protected], så kan vi hjelpe deg basert på ditt kundeforhold her hos oss. Hilsen oss i GNP Energy
Jeg trodde jeg endelig var ferdig med å betale latterlige estimerte forbruk på forhånd med GNP når avtalen min ble avsluttet i slutten av juli, og jeg gikk over til Gudbrandsdal Energi. Så fikk jeg en faktura for August. Så jeg må betale til to leverandører i august. OK. Jeg ville heller levd off-the grid i skauen enn å betale for strøm hos GNP. Bare lureri.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
En pensjonist ble oppringt av selger for GNP Energy som fikk igjennom salg fordi selger kunne garantere at deres avtale var billigere enn den pensjonisten hadde hos noen andre i dag. Pensjonist sa at han ikke visste hva han betalte i dag, men uansett kunne selger love det. Pensjonist hoppet på tilbudet, og det viser seg at selger tok feil. GNP har både fast månedsgebyr, fakturagebyr og bindingstid med bruddgebyr. i tillegg fakturerer de på forskudd med en høyere pris enn det pensjonist ville fått der han allerede hadde vært kunde. Jeg ringte kundeservice for pensjonist, sa hva som hadde skjedd, det ender med at kundebehandler skriker til meg og jeg må be henne om å roe seg ned. dette er lureri fra ende til aen!
Dere gir bort 1 års bindingstid som i realiteten ikke er bindende for dere kun for kunden. Dere burde skamme dere. Skjønner at strømprisen har gått mot dere, men en slik oppførsel som dere viser er uakseptabel. Vil advare ALLE mot dere. Gjør samfunnet en tjeneste, legg ned.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De byttet navn, holdt ikke avtalen om pris og pumpet ut inkassovarsler på fakturaer som aldri har blitt sendt
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Min mor har fått gjentatte inkassovarsler fra dette selskapet uten å ha mottatt en eneste regning.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy