Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De lover en måned gratis strøm og at prisen ellers skal følge markedet. Det gjør den ikke.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter jeg byttet til GNP Energy så har jeg ALDRI hatt større regninger. Sitter neste å griner når jeg får de og da de ringte meg så skulle de være de beste på markedet. Skulle få gratis strøm en mnd og det er vel det de skal ha betalt for nå og så er det bindingstid i et år, jeg HATER de. Hilsen Agnes
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg har vært kunde hos GNP i veldig mange år. Først når jeg bestemte meg for å bytte til en annen strømleverandør kom de med informasjon om en langt bedre avtale enn den jeg har hatt i åresvis. Jeg hadde satt stor pris på å fått denne informasjonen for noen år siden.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi tar dette til oss, men godt og høre at du fikk ordnet en bedre avtale. Ha en fin dag.
De holder ikke det de lover. Betaler mer enn avtalt. Kundeservice er dårlig, så og si umulige å snakke med. Alt for lang oppsigelsestid! Styr unna!!!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk ny regning i dag, 3 måneder etter at avtalen med de var sagt opp. Kontaktet de på telefon og da var det plutselig problemer med å hente opp fakturaen min.
Hei, Kan ikke svare privat avtale, da jeg ikke har noe personalia på deg. Vår fakturapartner har tekniske problemer, slik at vi ikke får åpnet fakturaene. Dette er selvfølgelig veldig uheldig og de jobber med saken. Send oss gjerne en mail på [email protected], og vi vil sende deg fakturaen så snart systemene tillater det. Ha en fin dag. Vennlig hilsen GNP Energy
Ikke under noen omstendigheter bruk dette selskapet som nå heter oslo kraft! Ikke la dere lure! Jeg fikk 2 regninger på 1 mnd. Fikk regning i juni for mars, som skulle være gratis strøm- mnd. Makan til selskap skal du lete lenge etter. Fikk også 2 sluttregninger. De skylder meg 780 kr etter alle regninger og sluttoppgjør (betalt ALT for mye). Disse pengene har jeg ikke fått! Bare fått kredittnotaen! HVOR BLIR DET AV PENGENE???
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Viser til en god telefon samtale idag med GNP. Jeg fikk god service og ble behandlet på en fin måte. Fikk endret noe på avtalen og jeg ble en fornøyd kunde. Takk
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy