Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble møtt av en smilende ansatt fra GNP som ville tilby meg "folkepakka". Hvis jeg skrev under på nettbrettet hans, skulle jeg bli sendt et tilbud jeg kunne få se på. Dette var da en ren bindende kontrakt for å etablere et nytt abonnement. Kontrakten så jeg ingen ting av. Fikk melding fra GNP at jeg kunne svare på SMS'en hvis jeg ville benytte meg av angreretten innen 14 dager. Jeg svarte på SMS'en at jeg ville benytte meg av angreretten før det var gått 14 dager. Nå, et halvt år senere, prøver dem seg på at vi fortsatt har en bindende kontrakt! Dette er sleipt.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Elendig kundeservice!!! Hvis du skriver e-post så får du automatisk svar med referanse nummer hvor det står at de skal svare deg innen 3 dager, men de enten ikke svarer i det hele tatt eller svarer med korte bortforklaringer. Ringer du på telefon må du vente i evighet og ta gjerne fri dag for å kunne vente på svar. De er ikke samarbeidsvillige og man får ikke noe hjelp. Jeg havnet i en sak hvor de skulle slette en feil faktura men de gjorde det ikke og kjører inkasso sak for noe som jeg ikke skulle betale. Håper jeg blir kvitt dem så fort som mulig og anbefaler til alle STYR UNNA GNP Energy men du kan!!!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Dette var veldig trist å høre, ønsker gjerne og få hjulpet deg, grunnet personvernregler får ikke vi søkt deg opp, så vennligst ta kontakt med oss igjen på tlf 21651000 eller [email protected]. Mvh GNP Energy
En intens telefonselger lovet meg i mai mnd. markedes laveste pris på strøm. Jeg skulle få 1 måneds gratis strøm - og jeg skulle være så heldig at jeg skulle få den laveste prisen i 1 år hvis jeg inngikk en 1-årsavtale med dem. Jeg informerte om at jeg sjekket rundt andre leverandører - og ønsket spotpris. Det var ikke noe problem for GNP - Det skulle jeg også få, men de kalte denne for "Folkepakken". Jeg måtte bare svare Ja på SMS-en fra dem, hvilket ble gjort.. Så kom fakturaene. For juli mnd. var prisen kr. 33,4 øre pr. kWh. August var gratismåneden, og september var fortsatt på 33,4 øre. So far so good. Så kommer oktoberfakturaen, og da er prisen gått opp til 92,75 øre pr. kWh. Kontakter kundesenteret, men får der bare høre at jeg har svart ja på Folkepakken, hvilket de kunne bevise. Kommer til å skifte strømleverandør nå - og betaler heller kr. 900, for de neste 6 mnd. bare for å komme unna dem. Føler meg skikkelig lurt, så styr unna GNP. PS. vurderer å ta denne fremgangsmåten opp med forbrukerrådet..
Hei, Takk for tilbakemelding. Strømprisene har dessverre vært høye på markedet i det siste. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Det var en veldig rask og tydelig kundeservice Min erfaring er at dere var kjempe snill, svart telefon fort, det kan gjør alt du treng på en samtale og flinke mennsker
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP sender faktura i hytt og gevær. Krediterer over en lav sko, og purrer samtidig på fakturaer. Jeg har bedt om en oppstilling flere ganger, som i klartekst forteller meg hva jeg skal betale. Dette virker veldig vanskelig for GNP.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh GNP Energy
GNP Energy kjøpte Oslo kraft hvor vi var kunder. I løpet av 4 måneder GNP Energy sendte til oss himmelhøye regninger for strøm som ble ikke egentlig brukt i vårt hus. Det var til og med sommerperioden når strømforbruk burde bli laveste i hele året. De hevdet at vi forsetter det samme avtalen med samme betingelser som vi hadde i Oslo kraft. Det var ikke sant. Vi var fornøyde med Oslo kraft og aldri betalte så mye for strøm også med tanke på strøm markedssvinger! Vi har fått i tre ganger høye regninger som aldri hadde før. GNP beregnet i forkant veldig stor stromforbruk som var fysisk ikke mulig å ha i vårt hus. Kun i den tilfellen hvis alle oppvarmingsmidler i huset skulle være slått på døgnet rundt i hele måneden. I forklaring om høye regninger fikk vi ufattelige unnskyldniger med lovet at vi måtte vente og kanskje det skulle være billigere neste eller neste-neste måned. Vi byttet GNP til mer pålitelig stromselskap som vi er veldig fornøyde allerede i ett år. GNP Energy - aldri mer!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig og svare spesifikt tilbake. Vi byttet navn til GNP Energy i våres, da vi ville samles under felles navn i Norden. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss Ha en fin dag. Mvh GNP Energy
Jeg har i over 1 år prøvd å få dere og nettleverandør til og rette opp en feil dere gjorde når jeg valgte Oslo kraft som leverandør. Til sammen har jeg nok brukt i overkant av en hel arbeids uke på tlf og email. Til slutt ga jeg opp. Det kostet meg nesten 6 mnd med dobbel strøm betaling. Oslo kraft nå GNP skylder på nettleverandør. Nettleverandør skylder på GNP. Og sånn gikk det. Orket til slutt ikke kaste bort mere tid på dette. Så jeg betalte rund 10.000 kr som ikke stemmer. Men dere har jo fått pengene så hvem bryr seg. Jo det skal jeg si dere. JEG bryr meg for det er tydelig at dere driter fullstendig i det. Kommer aldri under noen omstendigheter å kommunisere med dere etter denne mailen. Ronny
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi vil veldig gjerne undersøke dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Mvh GNP Energy.
Jeg inngikk avtale med Oslokraft men angret innen fristen. Istedet for å overføre min avtale tilbake til min gamle leverandør som jeg ba om skriftlig, ble avtalen overført til GNP uten noen beskjed, og nå får jeg regning for et helt år - til og med en god del forskudd - til en kjempedyr leverandør. Dette er direkte kriminelt og vil bli anmeldt. Oslokraft og GNP er tydeligvis samme leverandør, sammen telefonnummer og samme kundeservice.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Bytte til GNP var det smartere jeg har gjort, fast lav pris😁
Hei Odd, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker å være en enkel og forutsigbar strømleverandør for våre kunder. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh oss i GNP Energy
Aggressiv og svært overbevisende argumenter fra kundeservice! Ble totalt overbevist om at de var det rimeligste alternativet. Nå betaler vi 140/kWh, noe som er nesten 3 ganger så dyrt som den rimeligste. Føler meg lurt!!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi har ingen avtaler hos oss med den prisen. Men vi ønsker fornøyde kunder, så ta gjerne kontakt på [email protected] eller telefon 21651000, så kan vi undersøke om det har skjedd en feil. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy
Changed the price to be triple of the start one. Did not give a free month as it was promised.
Hei, Det er leit at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av å holde det vi lover og i henhold til våre produktspesifikasjoner. Det er fint om du vil ta kontakt med oss direkte, [email protected], så kan vi gi deg en konkret tilbakemelding basert på ditt kundeforhold her hos oss. Hilsen oss i GNP Energy
De kommet til meg sa at de vil hjelpe meg med å gir deg beste pris i Norge bare vi trenger din signatur, de sa ikke at det er et kontrakt eller avtale. Etterpå jeg havnet i helvete. De sa at du er signert 5 år avtale og jeg betale hver måneder nesten 3000 kr mer ennå det betalte før som var kunde hos Fjordkraft. Jeg prøver å bytte men de aksepterer ikke
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Har aldri hatt så lav strømregning - dette må flere i familien få glede av!
Hei Raymond, Tusen takk, det var veldig hyggelig å høre. Vi er opptatt av å være en enkel, forutsigbar og vennlig strømleverandør. Det er bare å spre det glade budskapet til resten av familien. God jul! Hilsen oss i GNP Energy
Samme månedspris hele året passer meg godt, Likedan pris etter årsforbruk
Hei Harald, Det var veldig hyggelig å høre. Vi er opptatt av å være en forutsigbar, vennlig og enkel strømleverandør. Hilsen GNP Energy
Tilbyr lave priser på kampanjeperiode, for deretter å fakturere differansen ved senere tidspunkt.
Hei Pål, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Som mange andre leverandører i markedet har vi også kampanjer for våre kunder, og det skal komme tydelig frem i vilkår og produktspesifikasjon hva som vil skje etter endt kampanjeperioden. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi gi deg en konkret tilbakemelding basert på din bestilling hos oss. Hilsen oss i GNP Energy
Eks ok fastpris, oversikt over forbruk hver måned.
Hei Reidar, Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av fornøyde kunder, og ønsker å være en enkel, forutsigbar og vennlig strømleverandør. Hilsen GNP Energy