Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#88
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#88 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Simen

Byttet strøm for tre måneder siden til GNP Eneryg. Fått lavere strømregning nå enn tidligere.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:19

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Useriøs og lite troverdig

Omtale av  Lisbeth

De går høyt ut og påberoper seg noe av landets beste når det gjelder kundeservice. Den siste kundebehandleren jeg snakket med for noen minutter siden brølte til meg i telefonen da jeg forklarte hvorfor jeg ikke godtok den siste fakturaen de sendte. Med priser på 75,5 øre pr. kilowatt. De kaller det Folkepakka pris. Og med liten skrift et sted i virvarret på siden deres står det at dersom du ikke oppretter e-Faktura før du får den første fakturaen, da er de i sin fulle rett til å ta 75,5 øre. Og hvis du er rask og oppretter e-faktura, så får du likevel 75,5 øre i pris. Du må ringe og klage og krangle for å få avtalt pris, som ofte i utgangspunktet er direkte tap for GNP. Men de henter seg inn ser det ut som med dobbeltakturering - fakturerer samme periode flere ganger, over flere fakturaer, slik at det blir vanskelig for forbrukerne å følge med i svingene. Det virker på meg som de lurer kundene trill rundt. Og det virker på meg som de prøver seg hele tiden med andre og høyere priser enn avtalt, for å se om det går. De satser kanskje på at et fåtall av kundene plukker fra hverandre fakturaene for å sjekke. De som oppdager forsøket på lureri, får utrolig dårlig behandling på kundeservice. Min totalvurdering etter ca 1 år med dette selskapet er at jeg opplever de som meget useriøse og lite troverdige. Det minner om svindel og bedrag.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:16

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Trasigt

Omtale av  Leif

Uoversiktlige fakturaer som ikke følger mnd. skifte. Meget dyr strøm.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:14

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Veldig dårlig firma

Omtale av  Hatem A

Ingenting er brae med dem. Komplisert faktura. Dobbelet opp fakturering for samme periode. Lovet meg for en gratis måned, men fikk ikke det. Hold dere langt unna, bare svindel

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:13

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Pris på 77 øre kwh er svindel

Omtale av  Atle

Pris på 77 øre kwh er svindel. Vilkåra for å bryte avtalen er på grensa til økonomisk svindel pga kostnaden.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:11

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Brytningsgebyr

Omtale av  Tone

Vi ble oppringt av GNP energy å fikk det vi trodde var en fin avtale. Men bare en liten uke senere så ringte Norges Energi oss å ga oss ett godt tilbud for å få oss tilbake, da vi tross alt har brukt dem i 5 år. Dette tilbudet ville vi benytte oss av da vi tross alt er veldig fornøyd med Norges Energi. Idag fikk vi en faktura fra ELX energy på over 1800 kr i brytningsgebyr! Det er tydelig at det er gnp enery som har sendt ut dette, da de er den eneste strømleverandøren som vi har «brutt» med! Etter ei uke! Norsk lovverk sier vell gjerne at du har to ukers angrerett, å bytte tilbake til det gamle firmaet etter ei uke går helt klart under angreretten. Bare svindel! Forbrukerrådet neste.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:08

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

For et sinnssykt pengesluk, poff rett ut vinduet

Omtale av  Maria

Føler meg veldig lurt, betaler alt for mye, mange hundre kroner i forskjell på idag og ifjor, helt forferdelig. Jeg har minstepensjon, og betaler 1000 kroner i måneden for strøm på en 30 kvadratmeter stor leilighet, der det ikke engang står på varme nå. Da jeg nølte og ville si nei til denne avtalen, var han såpass lur han som ringte fra Oslo Kraft og sa det var en avtale de hadde med mitt daværende strømselskap, den gikk jeg selvfølgelig på og i tillegg fikk jeg jo 3 mnd GRATIS strøm, haha jaja, betaler igjen de 3 mnd glatt ganske raskt!!! Så, vinninga rett opp i spinninga, veldig uprofft å lure folk slik i verdens beste land å bo i - vet politikerne om at strømleverandørene holder på slik, det må jo koste staten mye penger, når folk må gå på NAV for å få betalt strømregninga si?!!!

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:07

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Kundeservice

Omtale av  Rita B

Veldig bra kundeservice. Trur det er eit lurt trekk at de som selskap kontaktar kundar på denne måten.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:05

Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Etter mye negativ omtale på sosiale media blir det nei neste gang.

Omtale av  Kjell G. N

Fikk først et godt inntrykk med et godt tilbud med gratis strøm i en mnd. Men nå er skepsisen påskrudd. Stikker antagelig etter bundet periode.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:03

Hei, Det er leit å høre at du er skeptisk. Vi er opptatt av å ha fornøyde kunder, noe vi også heldigvis har flest av. Dersom noe skulle være uklart for deg er du hjertelig velkommen til å ringe oss 21651000 eller sende oss en mail [email protected] og vi vil raskt kunne hjelpe deg. Ha en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy

Brytningsgebyr

Omtale av  Tord

Jeg har hatt vannvittige priser om vinteren på strøm fra dem! Har sammenlignet med andre leverandører og fant ut at GNP Energy var aller høyest. Jeg betalte mer enn kr 1000.- mer enn den billigste som fins. I tillegg har de også brytningsgebyr. Jeg vet ikke hvorfor men jeg fikk to avbrytningsgebyrer i slutten. Hvis de radene med avbrytningsgebyrer pekte på måneder så burde GNP Energy uttrykke seg bedre, for at jeg forstår ikke hva betyr to ganger avbrytningsgebyr på faktura uten nærmere forklaring!!!

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 16:02

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Sender ingen regninger, ikke på mail eller post, bare til inkasso. SVINDEL

Omtale av  Anonym

Kan ikke finne ut om jeg har avtale med selskapet. De sender kun ut en SMS med ett fakturanummer som skal betales. Ingen konto eller beløp. Mafia

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:59

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Lögn og bedrag

Omtale av  Bl

Lovade billig ström og er tidernas dyraste. Lär att hålla era löften när ni säljer er inne kunder.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:57

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Avtalebryter fra dag 1.

Omtale av  Sjur A. V

Det eneste som har vært bra med Oslo Kraft/ GNP ENERGY, er tilbudet de satte fram per SMS når jeg vurderte dem som strømleverandør. Etter det har det vært brudd på nesten alt. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng, hadde jeg gjort det. Prisene har aldri vært i nærheten av det som var tilbudt per SMS, måten de fakturerer på var heller aldri nevnt i SMS deres, osv., osv. Når jeg fikk endelig avregning/ faktura for brukt strøm i Mars 2018, hvor de fakturerte meg maks. per kWh. 75,5 øre, bestemte jeg meg for at nå er det slutt. Jeg har nå gjort avtale med ny strømleverandør, og de tar seg av alt det formelle vedrørende skifte.

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:54

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Svindel, løgnere

Omtale av  Teresa

Jeg ble kontaktet i November ifjor, og skulle få en måned gratis strøm, uten bindingstid. Dette var ren løgn. Jeg får fortsatt regninger fra dem og får beskjed om at det er BKK som må si opp min avtale med disse lurendreierne. De sier de ikke har lov å holde på kunder...LØGN!!! De sier de ikke har lov å stenge strømmen min, men de har tydeligvis lov til å true med stengning. Hold dere langt unna disse folka. Dere blir aldri kvitt dem

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:52

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Lurt og kommer meg ikke ut av avtalen!!!

Omtale av  Cecilie

Jeg ble lurt til å tro at de ringte fra Hafslund som var min daværende strømleverandør og det eneste jeg skulle gjøre var å takke ja til en SMS så skulle vår faktura minske med minimum 20% hver mnd. Dette bare ved å endre mitt abonnement. Jeg er helt klart med på å støtte å lage sak mot Oslo kraft (GNP energy) Vi endte opp med å betale da nettleie hos Hafslund som nå også er blitt svindyrt og da GNP i tillegg. Og Hafslund kunne ikke hjelpe oss ut heller.... Hilsen Forbannet

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:47

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Prisen avviker kraftig fra det selgern på messa i fjor viste

Omtale av  Roy

Boligmessa i 2017 der sto en selger å sa maks ca 30 øre/kwh. 77,96 øre/kwh er regninga på nå. Er det grunnlag nok for å klage?

Svar fra Kilden Kraft
28.05.2018 15:36

Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR