Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flott service, ikke noe problem. Jeg får min regning ikke noe problem. Synes det er flott med et selskap som utfordrer Fjordkraft etc
Hei Harriet, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag, og en riktig god sommer :-) Mvh oss i GNP Energy
Veldig gjenkjennende og helt enig med øvrige kommentarer. Svært lite troverdig opplevelse som kunde.
Hei, Vi er opptatt av fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi kan ikke kommentere på ditt kundeforhold ift opplysningene dine her på bytt.no, men send oss gjerne en mail: [email protected], så skal vi se på dette. Mvh oss i GNP Energy
Ja dette er kloakk! Selger som er innpåsliten! Sier at jeg ikke gidder å bytte, men da han lerker om gratis strøm i en måned og garantert billigere avtale enn det jeg hadde, sa jeg dessverre okay!!! Det skulle jeg aldri ha gjort! 3 måneders binding! Med forskuddsbetaling, der du også får regningen 2 ganger, der første regning bare var ett estimat, deretter reelt forbruk på regning nr 2. De tok 76 øre pr kwh. I mars april noe som nesten er 100 prosent mer enn markedspris! Da jeg nesten begynte å le av det latterlige, og ville si opp, unnskyldte de seg om at jeg hadde 6 mnd binding! Og at prisene var høyere hos alle andre leverandører. Nei! Opplyste de om at vi i Norge har Internett i disse tider og enkelt ser at at de er 100-150% høyere enn nesten alle andre! Mente da at slik var det da det gjenspeilte innkjøpsprisen hos de.... Nei sa jeg da! Fortalte de selv om deres egne innkjøpspriser, og at det eneste dette gjenspeilte var avanse... Langt fra selgers lovnad. Da ble det stille i andre enden og den stakkars kundebehandleren begynte vel å forstå at hun jobbet i kloakken.
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd, da vi er opptatt av fornøyde kunder. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Pris stemmer ikke, forskudd betaling var ikke med i avtalen. Prisen er høyere enn avtalen. Bindingstid og ikke noe positivt.
Hei. På våre avtaler skal det tydelig fremkomme dersom det er forskuddsbetaling, pris og avtaletid. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Fikk kontakt med en meget hyggelig dame som veiledet meg til en god avtale.
Hei Ole, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vært kunde i 6 mnd nå. Kunne ikke vært mer fornøyd! Så utrolig god kundeservice og all riktig informasjon på bordet. Et seriøst firma med mange gode avtaler som passet for folk flest. Anbefales på det sterkeste
Hei Leonora, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
De sender straffegebyr for å forlate dem, uten å informere om at de driver slik, på forhånd.
Hei. På våre avtaler med avtaletid og en ekstra fordel for deg som kunde tilkommer det et brytningsgebyr dersom man velger å gå ut av avtalen. Dette står tydelig opplyst i vilkår, SMS, verifisering etc ved avtaleinngåelse. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Ta gjerne kontakt med oss på mail: [email protected], slik at vi kan se hva som har skjedd med ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Jeg ser ingen forskjell mellom selskapene, hoved bakgrunn bytte leverandør - pris. Hvis selskapet kan tilby en bra pris og skal ikke skifte den pris hver to uker da kan jeg bli fast kunde hos den leverandør. Inntil har jeg ikke funnet den type selskapet skal jeg flytte fra en til andre så mange ganger som nødvendig.
Hei Valentina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP Energy har ikke holdt avtalene og klarte ikke å levere kraft til oss før vi hadde ringt dem 5 ganger etter at vi hadde tegnet et bindende abonnement. Da vi sa opp abonnementet, ringte de oss derimot med en gang, men påsto at bindingstiden vår ikke hadde utløpt selv om den hadde det med flere måneders margin.
Hei. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss en mail: [email protected] og vi kan given konkret tilbakemelding på ditt kundeforhold hos oss. Mvh oss i GNP Energy
Bra strømselskap som utfordrer de store. Dere har oversiktlig strømavtaler og forutsigbare avtaler. Dere burde tilby fastprisavtaler igjen.
Hei Torbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av at våre kunder skal være fornøyd og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ønsker det en strålende dag! Mvh oss i GNP Energy
Innggikk en avtale på halv pris i 3 måneder. Første faktura så riktig ut, men det var gitt halv pris i 3,5 måned. Jeg betalte da for totalt 3,5 måneder med en gang. Måneden etter sender dem ny faktura på en måneds pris. Ved samtale med dem kommer det frem at 3,5 måneder bare er en faktureringsmåte og ikke en reel pris. Dette vil bli fakturert inn igjen seinere. Dem lurer da kundene til å tro at dem har fått litt ekstra rabatt i første faktura for så å sørge for at kunden blir litt ut i full pris periode.
Hei! Vi er opptatt av fornøyde kunder og det er synd å høre at du ikke er det. Dersom du har inngått en avtale med 50% avslag første 3 måneder (f.eks Fastprispakke) gjelder dette på faktisk forbruk og ikke bare på det som er forskuddsfakturert. Vi setter pris på om du kan ta kontakt med oss slik at vi får sjekket opp i dette. Mvh oss i GNP Energy
"Folkepakka" er tidenes dyreste produkt. Med over 20 øre/kWh mer enn konkurrentene i vinter, har det blitt tidenes dyreste strømregninger. De opererer med lokketilbud, før det så virker som de stikker fingeren i luften for hvilken pris de skal ta for strømmen. Kundeservice har de heller ikke, og man får svært liten informasjon om hva som inngår i din avtale. Den er kun sendt på sms etter selgeren ringer deg, og ligger ikke tilgjengelig noe sted ellers. Anbefaler alle som føler seg truffet å klage selskapet inn til Elklagenemda.
Hei, Det er leit å høre at du er misfornøyd. Det har dessverre vært særdeles høye strømpriser den siste tiden. De høyeste på fem år. Dersom du ønsker mer forutsigbarhet på din avtale, så ta gjerne kontakt med oss for de gode fastprispakkene vi har. Vi kan selvfølgelig også sende deg oversikt / SMS på avtaleinngåelsen som er utført. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har ingen avtale med GNP energy. Det var Oslokraft som oversolgte en avtale. Jeg bytter til annen leverandør uansett hva det koster meg.
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Kontakt oss direkte på [email protected] så kan vi gi en tilbakemelding konkret på ditt kundeforhold hos oss. Når det gjelder navneendringen er dette som en del av vår nordiske selskaper og vi er nå GNP Energy både i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Mvh oss i GNP Energy
Elendig selskap!!! STYR UNNA. Jeg har hatt abonnement med "forvaltningspris", dvs. personlig oppfølging for å sikre lavest mulig strømpris. For dette måtte jeg betale et ekstra påslag for "jobben". Aldri har forvaltningsprisen vært i nærheten av spotprisen, og i tillegg har jeg betalt ekstra for "forvaltningsjobben". Dette er svindel. Meldt til Elklagenemda.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Etter inngått avtale om Folkepakka, som skulle være så fint, lav pris og attraktivt i markedet opplever vi nå ca ett år etter at prisen deres er så mye som 268 % over selskapets andre tilbud. Dem selv kaller nok dette naturlig endring, men jeg vil kalle dette svindel. GNP / Oslo Kraft er i alle fall ikke konsekvente eller en stabil og pålitelig leverandør.
Hei, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Som de andre strømleverandørene i markedet har vi også ulike produkter. Strømprisen har imidlertid vært særdeles høy i vinter dessverre. Den høyeste på fem år. Dersom du ønsker mer forutsigbarhet på din avtale kan du enkelt ta kontakt med oss på: [email protected] og vi kan gi deg et tilbud på Fastprispakke tilpasset ditt behov. Med ønske om en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Ble lovet billigere strøm av selger som ringte meg 🙄 Det viste seg at avtalen jeg hadde med et annet strøm selskap fra før var billigere 🙄 Lureri 😈😈😈
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy