Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel gjennomgang viser 50 rimeligere tilbud enn GE spot. Det er for dårlig og jeg bytter umiddelbart! Dyrt nok å være hytteeier i landet for "vanlige folk" nå.
Hei R, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å tilby få og konkurransedyktige avtaler som holder prisen over tid, slik at kundene slipper å bekymre seg over om strømavtalen endres og etter hvert blir dyrere. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Som kunde får du anledning til å bytte avtale, også lokketilbud.
Hei H.M, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har alltid vurdert GE til å være av de billigste leverandørene; litt overrasket og usikker på denne dårlige ratingen. GE et alltid tidlig ute med informasjon om hva man må følge med på og de har god kundebehandling
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har aldri på noe tidspunkt blitt kontaktet av Gudbrandsdal Energi med tilbud, endringer, reklame eller liknende. De er konkurransedyktige på pris uten nødvendigvis å være på øret billigst. For meg er det verdt en tusenlapp ekstra i året å slippe strømselskaper som skal selge meg ting eller som endrer avtalevilkårene underveis.
Hei Eivind M, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Raske svar på mail - om alt man lurer på om sin strømavtale, og de kommer med råd som ikke bare fyller deres egen lommebok. Flinke til å forklare.
Hei Lene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Bør fordele / tilby riktig avtale for kundene….ikke utnytte kundene maksimalt
Hei Stelander S, Takk for tilbakemelding. Nå er det litt vanskelig for meg å kommentere på hva slags avtale du har hos oss og hvorfor du føler at kundene blir utnyttet maksimalt, da dette er en beskrivelse vi ikke kjenner oss igjen i. Håper derfor du kan ta kontakt med oss så kan vi se på hva slags avtale som passer best for deg og ditt forbruk. Du når oss på [email protected] eller telefon 612 94 700. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Profesjonell leverandør med god evne til å informere om priser og bevegelser i markedet
Hei Torbjorn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE har i mange år hatt målsetning og lovnad til kunder om å være blant de billigste.. Dette har de fraviket med god margin de siste årene… Hvorfor? Samtidig har det vært veldig mye krøll med app’n fra GE, som til tider lever sitt eget liv og ikke kan stoles på. Den har også blitt veldig mye mindre forståelig enn før. Ellers er de flinke til å informere om «gigantisk pris» når det oppstår. Kundeservice har også tapt seg, dvs det tar laaang tid før de svarer, hvis de svarer i det hele tatt… Føler vel GE beveger seg litt fra å være «den foretrukne strømleverandør».. Sjærpings!
Hei Atle A, Takk for din tilbakemelding. Det er kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med app'en vår etter at vi lanserte en ny versjon tidligere i høst. Setter pris på du melder inn problemene du eventuelt opplever direkte til oss slik at vi har mulighet til å rette opp i det. Det hjelper oss til å bli bedre:) De siste månedene har vi opplevd stor pågang på kundesenteret, noe som beklageligvis har medført lengre svartid på både telefon og e-posthenvendelser. Vi beklager det, og takker samtidig for tålmodigheten. Ha en fin dag videre! Med vennlig hilsen A Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Ikke noe opp og ned. Blant de gunstige hele tiden.
Hei Knut, Tusen takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen, Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Hatt i mange år og er fornøyd. Skal skifte til leilighet, og vil vurdere på nytt.
Hei Tom! Takk for trivelig kommentar. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har vært kunde hos Gudbrandsdal Energi i mange år og har alltid likt det strømselskap et. Det er seriøst og veldig trivelige folk å prate med, og ikke minst bra priser. Anbefales.
Hei Arne! Takk for hyggelig kommentar :-) Det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
GE har en svært god kundeportal og ligger i forkant med produktutvikling og gode tilbud på strøm og mobil. De har tett og god oppfølging på endringene i strømmarked . Oversiktlig strøm app Anbefales
Hei Geir, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE Smartspott ble inngått i juni og for ett år uten prisendring/binding. Billigste avtale i sommer, og er uten månedskostnad og LAVT påslag. ( GE Smartspott er ikke lenger et valg for nye avtaler)Jeg kan følge timespott på min mobil med GE app og får varsel om stigende spottpriser. Jeg har også billig mobilavtale hos Gudbrandsdalen energi. Etter jeg byttet til GE for mange år siden, har jeg funnet GE jevnt over er mest stabil på lave strømprisavtaler. Og GE har god kundeservice. Jeg føler meg ikke lurt når jeg kontakter GE for å sjekke om jeg er tjent med å endre eksisterende avtale.... Når bytt.no så analyserte stipulert prisforskjeller ut fra valgene, "Spottpris" og/eller ut fra valget, ikke funnet MIN avtale under valgalternativer, beregnet bytt.no begge utregninger på meget høye spott og påslagpriser og fast månedsgebyr i tillegg. Dette kan bli veldig galt....for de mange kunder som ikke forstår detaljer og snubletråder i spinn-nettet til strøm og nettleieimperiet. Jeg ville definitivt IKKE fått bedre avtale ved avtalebytte! // Linda A.
Hei Linda, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Mangeårig kunde pga. rimelige påslag, god info og god app. Ønsker mer hjelp til strømsparing, mener det er under utvikling.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Prøv selv, du kommer ikke til å angre isåfall bytter du bare
Hei Roar, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
GE bruker telemarketing-selskap som utgir seg for å være fra strømleverandøren. Informasjonen jeg fikk var i beste fall misvisende.
Hei, Sånn skal det ikke være, for vi er opptatt av at informasjonen som gis skal være korrekt. Vi setter derfor stor pris på at du tar kontakt med oss enten på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], slik at vi får sett på dette. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon