Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ja, der ble jeg snakket trill rundt for 2. gang… misfornøyd både med mobil abbonnement og strøm. Selskapet gir seg ut for å være god på kundetilfredshet og da ble skuffelsen ekstra stor når de hverken var imøtekommende eller fulgte opp avtalen vi diskuterte, og ble enige om, over tlf. Da hjelper ikke en hyggelig stemme med dialekt!! Jeg føler meg rett og slett lurt, heldigvis fins angrefrist, men unødig styr og tidsbruk. At jeg bruker tid på å skrive dette, forteller noe om hvor forbanna jeg ble!
Fikk fastpris på 90 øre kw fra desember 2021. 12 md binding. Sparer mye penger. Takknemlig.
De har for eksempel en god og informativ «min side» hvor jeg kan følge med på priser til enhver tid, på dag, måned, året osv. Synes også det er en fordel at fakturaen inneholder opplysninger om både strømprisen og nettleiedelen.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg er tilfreds med servicen hos guldbrandsdalen energi då langt
Hei Hugo, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg opplever at Gudbransdal Energi tar kundene på alvor, svarer fort på alle henvendelser og gir gode råd
Hei Leif H. T Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Jeg blir forhåndsorientert om fremtidige endringer i kraftprisen, og kan dermed bytte avtale
Hei Tor E, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Har strøm og mobil abonnement fra GE. Er godt fornøyd med kundeservice, og strømavtalen jeg har der.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
GE står for god og pålitelig oppfølging vedr. marked- og prisutvikling, de tar sine kunder på en seriøs måte, har gode trygge strømavtaler og tilbyr flere andre tjenester.
Hei Erik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Greie folk, ok app noe ustabil ingen binding el bruddgebyr på avt spot ge trumf.kunne vært billigere.
Hei Mone, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Har hatt GE avtale i noen år nå, og er meget tilfreds med selskapet.Har byttet avtaler noen ganger uten problem.Har sammenlignet med andre leverandører , men finner ut at jeg totalt har meget god avtale.Veldig bra app, hvor man kan følge med og bytte avtale hvis det behøves.
Hei Tinus, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Byttet for flere år siden, og har internt byttet avtaler underveis. Over tid har jeg fått gunstige avtaler, som har vært svært konkuransedyktig. Fin og oversiktlig app, med forbruk og dagens pris. Anbefales.
Hei Leif E. K Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Lokket med billig strøm, men må betale over 300 kr i faste avgifter!!! Dette stod det ingenting om da man meldte seg inn.
Hei Ane, Vi har ikke - og har aldri hatt - en strømavtale med 300 kroner i faste avgifter så vi er litt usikre på hva du mener her. En spotprisavtale har gjerne et påslag per kilowattime, som oppgis i øre, og eventuelt et lavt månedsbeløp. Dersom strømavtalen din endrer pris, varsler vi alltid om dette 14 dager i forveien per e-post. Da står du fritt til å bytte avtale. Vi setter pris på om du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected] så kan vi få oppklart denne saken! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice, veldig bra og oversiktlig app og lave påslag
Hei Toril, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Lett å få kontakt med strømleverandør og mange gode tilbud til kundene av ulik interesse.
Hei Hans Petter, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Det er ikke noe mas fra dem, lett å kontakte. Ærlig når du snakker med dem. Gode avtaler som er lette å fårstå. Bra avtalt gjennom YS.
Hei Roger, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Opplever Gudbrandsdal energi som seriøst og trygt. Jeg har også YS avtale som gjør at jeg får bra tilbud. Kan absolutt anbefale selskapet.
Hei Lillian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon