Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En god avtale uten skjulte påslag og liten skrift. Eneste er at app'en kunne vært noe mer stabil og hatt flere funksjoner.
Hei Runar! Takk for hyggelig tilbakemelding. Appen vår er i stadig utvikling. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God kundeservice og god pris. Få alltid informasjon om prisendringer i tide.
Hei Carmen! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Gudbrandsdalen Energi har lovet meg de prisene som dem fortalte meg da jeg ble kunde. Kundeservice er helt topp og de er veldig hyggelige og imøtekommende. Appen deres er oversiktlig og enkel. Aldri noe tull når man er i dialog med dem. Rask behandling og konkret ærlig svar. Mvh kjell T.
Hei Kjell! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
GE har behandlet mitt kundeforhold på en ordentlig måte. Hjemmesiden fungerer godt. For info hele tiden.
Hei Asbjørn! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har ingen negative erfaringer med dette selskapet.
Hei J. B! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Stort sett gunstige priser, god kundeservice, lett å komme frem på tlf. Lett å endre avtale. Jeg fortsetter med Gudbrandsdalen
Hei Inger! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har også opptettet et mobilabonnement med samme leverandør
Hei Arne! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Kjøpte bolig for 6 måneder siden. For første gang måtte jeg betale strømmen selv. Jeg har ikke lang fartstid i strømmarkedet, men jeg har undersøkt markedet veldig grundig. Jeg har vært innom to andre selskaper utenom Gudbrandsdal Energi, men ingen kan matche GE. Gudbrandsdal Energi har en app som er lik Min Side på nettsiden deres, som er en av de få strømselskapene som gir deg full kontroll og oversikt over Forbruk (kWt) Strøm/Kraft (Kr), Nettleie (Kr) og totalen av disse kategoriene på samme side. Den samme siden gir deg full oversikt i 12 mnd, men du kan også få oversikt i arkivet fra tidligere år. I tillegg kan du se hvor mye du har brukt i kWt, time for time. Strøm og nettleie får man heldigvis på samme faktura. Og i faktura kategorien kan du også laste ned nettleiefaktura for enda flere detaljer om du vil. Både på pc og mobil. Du slipper å måtte logge inn på siden til det selskapet du får nettleien din fra. Hver natt mellom 01:30 og 02:30 blir forbruk (kWt), Nettleien (Kr), Strøm/Kraft (Kr) og spotpris oppdatert. Det gjør at du slipper å måtte vente til regningen kommer for å se hvor mye du må betale. Appen og Min Side på nettsiden har etter min erfaring fungert perfekt. Kundeservicen er topp. Når du spør om råd, vil du få de beste rådene. Dem er også vennlig og blide. I begynnelsen ringte jeg en del på grunn av mange spørsmål, men likevel ble jeg møtt med den samme hyggelige tonen og spørsmålene ble besvart. Rett og slett kundeservice som bryr seg om kundene sine. Prisen er ingenting å diskutere. Nå for tiden er det stort sett samme pris i hele strømmarkedet.
Hei Kristian! Tusen takk for hyggelig omtale av oss. Dette var veldig koselig å lese :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Endrer ikke på den avtalte avtalen. Kommer ikke med lokketilbud for å få en til og endre til nye og suspekte avtaler.
Hei Gullik! Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Å sammenligne strømpris er omstendelig. Derfor er jeg usikker, men er alltid åpen for å bytte. På alle andre områder er jeg veldig fornøyd.
Hei Perg! Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God kundeservice, men må lete godt og nøye etter den beste avtalen selv.
Hei Eirik! Takk for din tilbakemelding. Vi tar den med oss videre. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Et selskap med lokal forankring og framoverlente i utviklingen
Hei Ga! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Hadde GE lenge, byttet til noen andre et år, men er nå tilbake. Virker å ha jevnt gode priser.
Hei Thomas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har oppfølging av to strømavtaler. Får kun frem min side for den ene.
Hei Jan! Som standard vises alle målere som står registrert på samme person. Jeg anbefaler derfor at du kontakter vårt kundesenter så vi får sett på din spesifikke sak. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Svært bra og hyggelige behandlere. Info på mail ganske hyppig under denne fortvilte situasjonen med "tyske priser". Vi skulle aldri vært med i Aceravtalen! T.K
Hei Tor! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Billig strøm er meget viktig for meg og min familieøkonomi, syntes at strøm er sjeldent dyrt for tiden
Hei Olav! Det forstår vi veldig godt. Ta gjerne kontakt med oss for rådgiving i forhold til forbruk og hvilken strømavtale som er best å velge nå i vinter. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice