Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte bolig for 6 måneder siden. For første gang måtte jeg betale strømmen selv. Jeg har ikke lang fartstid i strømmarkedet, men jeg har undersøkt markedet veldig grundig. Jeg har vært innom to andre selskaper utenom Gudbrandsdal Energi, men ingen kan matche GE. Gudbrandsdal Energi har en app som er lik Min Side på nettsiden deres, som er en av de få strømselskapene som gir deg full kontroll og oversikt over Forbruk (kWt) Strøm/Kraft (Kr), Nettleie (Kr) og totalen av disse kategoriene på samme side. Den samme siden gir deg full oversikt i 12 mnd, men du kan også få oversikt i arkivet fra tidligere år. I tillegg kan du se hvor mye du har brukt i kWt, time for time. Strøm og nettleie får man heldigvis på samme faktura. Og i faktura kategorien kan du også laste ned nettleiefaktura for enda flere detaljer om du vil. Både på pc og mobil. Du slipper å måtte logge inn på siden til det selskapet du får nettleien din fra. Hver natt mellom 01:30 og 02:30 blir forbruk (kWt), Nettleien (Kr), Strøm/Kraft (Kr) og spotpris oppdatert. Det gjør at du slipper å måtte vente til regningen kommer for å se hvor mye du må betale. Appen og Min Side på nettsiden har etter min erfaring fungert perfekt. Kundeservicen er topp. Når du spør om råd, vil du få de beste rådene. Dem er også vennlig og blide. I begynnelsen ringte jeg en del på grunn av mange spørsmål, men likevel ble jeg møtt med den samme hyggelige tonen og spørsmålene ble besvart. Rett og slett kundeservice som bryr seg om kundene sine. Prisen er ingenting å diskutere. Nå for tiden er det stort sett samme pris i hele strømmarkedet.
Hei Kristian! Tusen takk for hyggelig omtale av oss. Dette var veldig koselig å lese :-) Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Endrer ikke på den avtalte avtalen. Kommer ikke med lokketilbud for å få en til og endre til nye og suspekte avtaler.
Hei Gullik! Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Å sammenligne strømpris er omstendelig. Derfor er jeg usikker, men er alltid åpen for å bytte. På alle andre områder er jeg veldig fornøyd.
Hei Perg! Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
God kundeservice, men må lete godt og nøye etter den beste avtalen selv.
Hei Eirik! Takk for din tilbakemelding. Vi tar den med oss videre. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Et selskap med lokal forankring og framoverlente i utviklingen
Hei Ga! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Hadde GE lenge, byttet til noen andre et år, men er nå tilbake. Virker å ha jevnt gode priser.
Hei Thomas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice
Har oppfølging av to strømavtaler. Får kun frem min side for den ene.
Hei Jan! Som standard vises alle målere som står registrert på samme person. Jeg anbefaler derfor at du kontakter vårt kundesenter så vi får sett på din spesifikke sak. Med vennlig hilsen Solvår Skar, leder kundeservice