⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Gudbrandsdal Energi
4.1
757 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
757 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#3
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#3 av 82 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 757 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
447
113
46
35
116
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tre regninger på 6 uker

Omtale av  Katrine

Har hatt fast dato i måneden med forfall på faktura så lenge jeg har vært kunde. Men plutselig nå fikk jeg en faktura for 25. Februar, en for 12.Mars og en for 30.Mars. De hevdet det var forsinket nettleie. Men hver av regningene er på 800-1000kr. Vet ikke hvilken økonomi andre har, men selv har jeg ikke råd til tre individuelle strømregninger på en månedslønn. Byttet nå i dag!

Som kunde i mange år. Kjempeskuffet over kundebehandlingen

Omtale av  Patricia

Som kunde i flere år sjekket jeg før jul min strømavtale med GE. Fant ut at de hadde blitt for dyre og byttet til annen leverandør. Etter noen dager er GE på tråden og spør om de kan gi meg et bedre tilbud. Jeg sa meg åpen for dette da jeg har vært fornøyd som kunde. En selger kom da med lovnader som hørtes ok ut, og jeg ville ha alt i klartekst. Så jeg stilte en masse spørsmål. Om pris og fakturagebyr osv, og var fornøyd med svarene. Opprettet en ny avtale, og i tillegg to mobilabonnementer. Alt som jeg ble fortalt å gjøre ble gjort i min bank angående avtalegiro osv. Første regning gebyr. Andre regning gebyr. Mye dyrere strøm enn min avtale tilsier. Useriøs leverandør. Bytter en av de nærmeste dager, etter grundig undersøkelse.

Dårlig avtale

Omtale av  Jørn

Startet med en gunstig avtale. Når jeg sjekker etter en tid så sitter jeg med en svært dårlig avtale.

Gebyr for e-faktura

Omtale av  Espen O

Trodde jeg virkelig jeg hadde valgt en god strømleverandør, men så feil kan jeg ta. Brukte GE for mange år siden og da var de helt i toppen, men de har desverre nå gått over til å svindle kundene sine. Bestilte 2 strømleveranser fra selskapet og ser nå at jeg har havnet i samme gebyrsvindelen som flere andre her. 49 kr i e-faktura gebyr på begge avtalene. Gebyr for å sende ut en faktura til nettbanken. Fantastisk av ett selskap i 2020! Totalt sett 15% av fakturaene er gebyr! Rent svindel. Kommer til å bytte leverandør og kommer virkelig aldri til å anbefale dette selskapet til noen. Synd.

Alt funker

Omtale av  Christine

Ryddig fakturering, god app med utmerket oversikt over kostnader, informative e-poster. Ingenting å klage på - og prisen skårer best (bortsett fra de 4 superbillige som får dårlig omtale) hos Elskling.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice og svindler med gebyrer

Omtale av  Christian

Ble forsikret om at det ikke var gebyr på fastpris vinter hvis man hadde e-faktura. GE har til tross for sine forsikringer belastet gebyrer for manglende avtalegiro. Ser GE i flere innlegg avviser at de belaster gebyrer for manglende avtalegiro dersom man har e-faktura. Samtidig begrunner han kravet om avtalegiro med at "enkelte kunder glemmer å godkjenne faktura i nettbank", i andre innlegg. Man får heller ikke svar på gjentatte henvendelser til kundeservice. Lurer på hva som har skjedd med GE, som gjør at de svindler kundene på denne måten. Har aldri hatt problemer med GE tidligere.

Umulig å få tak i på kundeservice / jukser

Omtale av  Ole

Svært skuffet over selskapet. Umulig å få tak i på kundeservice. Trodde jeg hadde gebyrfri faktura, men nei da! Jeg hadde efaktura og det gjaldt ikke. Så jeg har betalt 49 kr i gebyr hver måned i årevis. Takk for meg!

Ikke hva de engang var

Omtale av  Richard

Har vært kunde i flere år og var veldig fornøyd. De hadde veldig god kundeservice og var enkle å komme i kontakt med på e-post og svarte raskt. Alltid løsningsorientert og problemfritt. Nå har de blitt grådige og kundeservice er blitt mer eller mindre fraværende og elendig. De har en robot som kan si hei og hadet. Du måtte som hos så mange andre begynne å betale gebyr for papirfaktura, med hensikt å få kundene over på e-faktura. Plutselig fant jeg ut at jeg ble fakturert gebyr for at jeg hadde e-faktura, eller mer presist, manglende avtalegiro. Det får være grenser! Makan. Velg noen andre.

Dårlig kundeservice!

Omtale av  Mia

Gir ikke konkret og direkte etterspurt informasjon, men ilegger istedet gebyrer - FY!! Problemer med å levere avtalte tjenester.

Fraværende

Omtale av  Tuva

Helt fraværende og ubrukelig nettside. Tenkte å få fastavtale for to målestasjoner, men er umulig på deres nettside. Ikke svarer de på mail heller. Har mobilabonnement der og tror jeg flytter dette til andre. Kan ikke anbefales på noen måte.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lureri. Hadde e-faktura. Fant ut at jeg ble belastet med 49 kr hver mnd i minst 5 måneder

Omtale av  Ak

Hadde e-faktura. Fant ut at jeg ble belastet med 49 kr hver mnd i minst 5 måneder. Hadde likevel ikke mottatt et eneste faktura på papir. Her har GE tatt betalt for giro de ikke har sendt i posten.. Fikk til svar "men du har jo efaktura". Null forståelse og sørvis. Lurer folk med velkomstspott, lar kunden beholde velkomstspotten dersom kunden ikke oppretter avtalegiro og efaktura. Endrer avtalen så fort som mulig hvis du oppretter avtalegiro og efaktura. Bare lureri. HOLD DEG UNNA!

Billig, god sørvis

Omtale av  Einar B

Hatt dem i flere år, prøvde slike "gule strømpriser" var dobbelt så dyre som Gudbrandsdal energi, gikk tilbake til GE å her blir eg.

Blitt grådige

Omtale av  Peter S

Oppdaget plutselig at de tar gebyr for manglende avtalegiro, mener bestemt at de ikke gjorde det før?? Har E-faktura men de krever 49kr for at jeg ikke har avtalegiro. Har to abonnementer så det blir 1176kr i året, penger det. Absolutt ingen får tilgang til å trekke penger ut av min bank, det styrer jeg selv. Her er det bare å bytte, egentlig vært fornøyd så det er synd det.

Useriøst :-(

Omtale av  Thomas

Spurte pent om de kunne hjelpe meg med å få SMS engangskode funksjonen til å fungere. Så fikk et svar, men selv etter det hjalp det heller ikke, dessverre. Så spurte jeg igjen om noen andre der kanskje visste noe? Ingen svar. Så spør jeg igjen på e-post et par dager senere, men fremdeles ingen svar. Virker som om de bare lot alt ligge. Skuffende :-(

Tar gebyr for manglende avtalegiro

Omtale av  Rolf B

Pris er grei nok, men gebyr for manglende avtalegiro selv om man har efaktura er en uting. Tidligere var det gebyr for papirfaktura, og det kunne man forstå. Vurderer å bytte til annet selskap.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig leverandør

Omtale av  Asdf

Virkelig bare ute etter pengene dine, best-i-test er bare svada - står til stryk.

Gudbrandsdal Energi

Har tilegnet profilen
Gudbrandsdal Energi deltar på Bytt.no

Gudbrandsdal Energi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Gudbrandsdal Energi besvarer omtaler

Gudbrandsdal Energi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Gudbrandsdal Energi ønsker tilbakemeldinger

Gudbrandsdal Energi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR