Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bodde i en liten leilighet i en høyblokk og hadde Los høyeste strømregningen Jeg fikk var på 280 kr nå har jeg et stort hus på 240 kvadrat og har Coop strømavtale så nå får vi se byttet fra Fjordkraft Å når det skal sies fjordkraft er noe av det dyreste. Min gml nabo som hadde lik leil som meg å ca samme forbruk Jeg hadde los å fikk regning på 284 kt Han hadde fjordkraft å fikk 845 samme mnd
Hei Sean, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du velger oss som din strømleverandør! Det setter vi selvsagt stor pris på. Med Coop strømavtale så har du en av markedets aller beste medlemsavtaler hvor du alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen du bruker, i tillegg til et svært lavt månedsbeløp på 9 kroner + 3,45 øre/kWh i påslag som dekker myndighetspålagte elsertifikater. I tillegg får man litt tilbake i form av 200 kroner i velkomstbonus og 2% medlemsbonus som blir satt direkte inn på fordelsregnskapet hos Coop. Det kan for øvrig være litt misvisende å sammenligne strømregninger - hvor høy regninga blir er avhengig av flere ting, som blant annet hvilken type strømavtale man har, hvilken periode regningen gjelder for, og hvor mange kWh man har brukt. Noen er flinkere til å spare på strømmen enn andre - noe som naturligvis vil føre til at strømregningen blir litt lavere. I LOS ønsker vi å gjøre det enkelt å ta gode valg - og vi har derfor samlet mange gode sparetips på våre nettsider her: https://www.los.no/energilosen/stromsparing/ Du er velkommen til å kontakte vårt kundesenter på e-post: [email protected] eller telefon: 38 60 85 00 dersom du har spørsmål, ønsker forklaring på strømregningen eller annet. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Oversiktlig avtale, bra app. Med timepris og strømforbruk pr dag og mnd og år.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber iherdig med å videreutvikle appen vår slik at våre kunder enkelt skal få tilgang til sitt kundeforhold og strømforbruk. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har innspill til ting som kan være bedre, eller dersom du har spørsmål til ditt kundeforhold. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Grei sørvise og grei faktura jeg er fornøyd med los.
Hei Hans, Så godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør - takk for det! Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Ønsker deg en riktig god torsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Mest seriøse strømavtale jeg har hatt Los Coop ,Veldig stabil og seriøs enkel kundeservicen nye strømappen er bare helt super, sikkert noe som er likebra men jeg gidder ikke rote rundt i denne jungelen av avtaler,, Altså jeg er kjempe fornøyd
Hei Arild, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd, både med strømavtalen din, appen og vårt kundesenter. Vi jobber hele tiden med å tilby konkurransedyktige produkter, kundevennlige digitale tjenester - og selvsagt den aller beste kundeservicen! Det er høy konkurranse på strømmarkedet i Norge, noe som fører til at det kryr av ulike avtaler, kampanjer og tilbud. Det er fort gjort å miste oversikten - og nettopp derfor så ønsker vi i LOS å heller fokusere på langsiktige avtaler med vilkår som skal være gunstige over tid. Her skal det være enkelt å ta gode valg - slik at man kan bruke energien sin på mer hyggeligere ting enn strøm! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er noe du lurer på. Ha en riktig nydelig torsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Som kunde hos Los har jeg oversikt over pris og forbruk døgnet rundt. Dessuten er momsen innbakt i prisen pr. kwh. Meget bra service også. Kan anbefales.
Veltilrettelagt nettside og forståelige faktura samt fin oversikt på min side
Hei Niels, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår Min side basert på direkte tilbakemeldinger fra våre kunder. Vi setter stor pris på å høre at den faller i smak - men ikke nøl med å sende oss innspill på e-post til [email protected] dersom det er noe vi kan forbedre. Ønsker deg en riktig fin dag videre - og god påske, når den tid kommer! Hilsen Sylvia - LOS
Enkelt å sjekke forbuk via app.Raskt svar hos kundeservice,behjelpelige. Pris pr. KWh noe høyere enn gjennomsnitt i markedet
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding - dette var hyggelig å lese! Vi har nylig lansert vår Min side-app og den er derfor fremdeles under utvikling. Vi tar med oss alle tilbakemeldinger fra våre kunder - så ikke nøl med å sende oss en e-post til [email protected] dersom du har innspill til hvordan vi kan forbedre appen. Når det gjelder selve kWh-prisen, så handler vi, og alle de andre strømleverandørene i Norge, fra den samme nordiske strømbørsen NordPool Spot. Ingen av oss får spesialpris - så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Det som varierer er det månedlige fastbeløpet, påslaget og eventuelle fordeler som medfølger avtalen. Det er hard konkurranse om strømkundene i Norge, noe som fører til at mange strømleverandører tyr til ulike lokketilbud og kampanjer for å skaffe seg nye kunder. Mange av disse avtalene innebærer gjerne strømpris som ligger langt under markedspris, minuspåslag, sponset strøm og lignende. Vi i LOS har større tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av din strømavtale hos oss, eller dersom du ønsker hjelp til å sammenligne avtaler. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Får nøyaktig det jeg betaler for. Oversiktlige avtaler.
Hei Alfred, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør! Vi ønsker å gjøre det enkelt for våre kunder å ta gode valg - vi fokuserer derfor på langsiktige avtaler med vilkår som vi kan stå for over tid. Hos oss skal du alltid vite hva du betaler for, og du skal være trygg på at du har en stødig strømavtale med konkurransedyktige priser. Vi kan anbefale å prøve vår nye Min side-app. Der får du enkel tilgang til din strømavtale, fakturaer og forbruk - rett i lomma. Du finner mer informasjon om appen vår her: https://www.los.no/app/ Du er også velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du har spørsmål til din strømavtale, appen eller andre ting. Ønsker deg en riktig fin dag videre - og god påske, når den tid kommer! Hilsen Sylvia - LOS
Byttet fra Los til Norges Energi.Ringte nesten 3 uker etter bytte for å få sluttoppgjør,så jeg slapp noe etterslep jeg ga ettertrykkelig beskjed om.Betalte samme dag,og 5 dager senere kom plutselig en ny faktura med nytt sluttoppgjør.Ringte igjen og forklarte jeg hadde snakket med en kundekonsulent 5 dager før og fått sluttsum og betale,men fikk beskjed,det fungerte ikke slik pga faktureringsperiode de har.Helt håpløst,og grusom kundebehandler jeg snakket med andre gang som nektet høre på meg. Bare styre unna når de behandler kunder som vil bytte selskap på en slik måte. P.S.Meget fornøyd med Norges Energi nå.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke ut som en god opplevelse - her må vi selvsagt bare legge oss helt flate og beklage for måten vi har møtt deg på. Det er dessverre vanskelig for meg å si noe om hva som har skjedd i dette tilfellet - vi fakturerer alltid for reelt strømforbruk, og dersom man får to sluttfakturaer så kan det være flere årsaker til dette. Som regel så er det fordi vi ikke har fått med alt på den første sluttfakturaen, og det blir da derfor produsert en ny sluttfaktura med det som vi ikke fikk med på den første. Vi jobber kontinuerlig med forbedring, både når det gjelder produkter, tjenester og kundeservice. Vi setter derfor stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen slik at vi kan ta en gjennomgang av våre rutiner og se på hva vi kan gjøre for å imøtekomme våre kunder på en bedre måte i fremtiden. Vi håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse i fremtiden. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Ikke første gang dette skjer , hadde forbruk på 1600 kWh , de sendte meg regning på nesten 1800 kWh. Hvordan er selskaper som svindler og lurer kundene sine fremdeles på det norske markedet? må jo være lover og regler som gjør at slike bedragere ikke får lov til å operere på denne måten? helt synnsykt , og når jeg leser reviews på andre strømselskaper her i norge virker det ikke som det er noe bedre der.... noen må gjøre noe med dette systemet , vi kan ikke ha det slik i norge , dette må folk ta tak i og få forandret på , skulle nestet vært politi anmeldt på toppen av det hele , dette er ikke annet en kynisk og regelrett svindling av egne kunder.
Hei Jonah, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Det er dessverre vanskelig for meg å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle - men så lenge man har en automatisk avlest strømmåler, så fakturerer vi på etterskudd slik at man alltid betaler for sitt reelle strømforbruk. Vi får da forbrukstallene fra strømmåleren, som hele tiden måler hvor mye strøm som blir brukt i boligen. Dersom man derimot har en manuelt avlest måler, så er vi avhengige av å motta avlest målerstand for å kunne fakturere for korrekt forbruk - og dersom det har blitt stipulert feil forbruk, så vil dette bli korrigert på fakturaen så fort vi har mottatt avlest målerstand. Vår hensikt er aldri å lure våre kunder - men ettersom vi er avhengig av flere ulike system, så kan det selvsagt forekomme feil. Rett skal selvsagt være rett - og dersom det forekommer feil på fakturaen, så hiver vi oss alltid rundt for å ordne opp så fort som mulig. Dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig med svar når du har vært i kontakt med oss, så må vi selvsagt bare beklage for det. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] dersom du ønsker at vi sjekker dette nærmere. Merk e-posten med "Bytt.no - Sylvia", så tar vi tak i det med en gang. Ønsker deg en fin fredag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Bra pris på Coop avtale ingen hemlig het på faktura alt er rett Eneste minus er at man ikke har full kontroll på hva man skal betale når man har spot pris. Skulle ønske var bedre oversikt med strøm og diverse pluss nettleie men sånn er det ikke man må alltid tippe hvor mye ca slutten av hver måndet hva man skal betalle
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Du er ikke alene om å være fornøyd med Coop-avtalen - dette er en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen man bruker, i tillegg til at man får litt tilbake i form av 2% medlemsbonus. Dette har blitt en svært populær avtale blant både nye og gamle kunder. Vi jobber med å utvikle våre digitale løsninger, deriblant vår Min side. Vi har nylig lansert en egen app hvor man får enkel oversikt over timespriser, forbruk og faktura - rett i lomma. Appen er fremdeles under utvikling, og det blir stadig lansert nye funksjoner og oppdateringer etter innspill og tilbakemelding fra våre kunder. I appen kan man blant annet se hvor mye man har brukt av strøm i kroner hittil den inneværende måneden. Man kan også se gjeldende timespris, og det vil komme en funksjon hvor man kan se timespris for strømmen man har brukt. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] dersom du har innspill til hvordan appen kan forbedres. Ønsker deg en riktig fin dag - og god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Har COOP-avtale og så langt har vi ingen ting å klage over. Riktig pris og vi har spart mye på avtalen i vinter. 2 prosent i bonus hjelper også.
Hei Knut, Takk for trivelig tilbakemelding! Godt å høre at dere er fornøyd med kundeforholdet hos oss! Coop-avtalen har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder. Med Coop-avtalen så betaler man alltid gjeldende markedspris for strømmen man bruker, og det er aldri galt med litt medlemsbonus av strømforbruket - spesielt nå som strømprisene har vært høyere enn normalt. Du er velkommen til å kontakte vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Helt grei avtale, ingen problem av noe slag😊 har avtale gjennom Coop.
Hei Sigmund, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er vel lite som er bedre enn når man har en konkurransedyktig strømavtale uten problemer slik at man kan bruke energien sin på mer spennende ting en strøm 😊 Ikke nøl med å kontakte vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Alltid tull med fakturering. Om det klages. får man "goddag, mann, hostesaft" til svar. Eller man får ikke svar, men faktura blir i stedet sendt til inkasso. Det kalles service. Selv om jeg - etter å ha byttet leverandør - i e-post har fortalt LOS om mine erfaringer, har de vært freidige nok til å ringe meg opp og forsøkt å friste meg med bedre avtale. Vel - vel - vel !
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Det er vanskelig for meg å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men dersom du ikke har fått den hjelpen du skulle ha da du var i kontakt med oss, så må vi selvsagt bare beklage for dette. Vi sender våre fakturaer enten i posten, på e-post eller som eFaktura og AvtaleGiro, avhengig av hva man selv velger. Dersom man savner en faktura eller har problemer med å motta de, så oppfordrer vi alltid til at man kontakter oss så fort som mulig slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd før fakturaen forfaller. Dess fortere man tar kontakt, dess lettere er det å finne en løsning slik at man unngår at fakturaen går til inkasso. Vi ønsker selvsagt å hjelpe så godt vi kan, og vi går langt for å imøtekomme våre kunders ønsker. Du er selvsagt velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom du skulle ønske å gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Enkel oversikt over forbruk på nett. Så vidt jeg kan se ingen skjulte pristillegg.
Hei Truls, Takk for hyggelig tilbakemelding - dette setter vi pris på å høre! I LOS legger vi vekt på å tilby langsiktige avtaler med vilkår som vi kan stå for over tid. Hos oss skal man alltid vite hva man betaler for, og med vår Min side-app så får man alltid lett tilgang til sitt kundeforhold - rett i lomma! Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en nydelig onsdag! Hilsen Sylvia - LOS
Gode fordeler og coop medlemskap gir billig pris. Men obs! Alle andre abonnement er ganske dyre.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Så godt å høre at du er fornøyd med Coop-avtalen! Det er du ikke alene om - Coop strømavtale er en av markedets aller beste medlemsavtaler, og den har blitt svært populær blant nye og gamle kunder etter at den kom på markedet for et par år siden. Vi anbefaler alltid en spotpris-avtale da det er dette som har vist seg å være mest gunstig over tid. Med "spotpris" mener vi at man betaler det samme for strømmen som vi kjøper den inn for på strømbørsen. Alle strømleverandørene i Norge handler strømmen fra samme strømbørs, så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. For de som er medlem i Coop, så er Coop-avtalen et svært godt valg. Men vi har også andre gunstige alternativer for de som ikke er medlemmer der. I LOS så fokuserer vi først og fremst på å kunne tilby langsiktige avtaler med vilkår som er konkurransedyktige over tid, og ikke bare her og nå. Vi opererer derfor ikke med ulike lokketilbud eller kortvarige kampanjer - hos oss skal man alltid vite hva man betaler. Ikke nøl med å kontakte vårt kundesenter dersom det er noe du lurer på. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS